Maagzuur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Tanja rechtop in bed? Geen weeen toch?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En je kunt jezelf afvragen waarom Dido zo lastig zou doen... Zo'n klein piemoltje kan toch niet al te veel kopkaas bevatten lijkt me zo....
Flugel foei
![]()
ze trekt hele angstige moeilijke gezichtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Als er nu nog Flugel uit zou komen zou ze er misschien nog over nadenkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En je kunt jezelf afvragen waarom Dido zo lastig zou doen... Zo'n klein piemoltje kan toch niet al te veel kopkaas bevatten lijkt me zo....
Flugel foei
![]()
Ik zat het me net af te vragen. Het is nog een beetje vroeg he voor weeën.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Hoop het niet.. laat die maar lekker bevallen in haar eigen bijstand flatje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
zou ik ook hebben. Ik vind het niet erg om te kotsen als ik dronken ben, maar nuchter is het minder prettig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze trekt hele angstige moeilijke gezichten
Nee hoor, als het zover is gaat er zo'n cameraslang naarbinnen waarna we stukje bij beetje de baby live geboren zien worden....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:28 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Hoop het niet.. laat die maar lekker bevallen in haar eigen bijstand flatje...![]()
Van mij mag ze er nu mee beginnen dan hoef ik er niets van te zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zat het me net af te vragen. Het is nog een beetje vroeg he voor weeën.
Haar eerste kindje, dan lijkt me het logisch angstig te worden bij lichamelijke symptomen waar ze niet aan gewend is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:28 schreef Coraatje het volgende:
ze trekt hele angstige moeilijke gezichten
Ze heeft zelf ook uitgerekend (en zoals we weten is ze daar niet al te best inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar eerste kindje, dan lijkt me het logisch angstig te worden bij lichamelijke symptomen waar ze niet aan gewend is.
Haar kindje is geloof ik voor 24 oktober uitgerekend.
Tja, Dido's opvattingen over liefde en sex snap ik toch al niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef beefree.nl het volgende:
Dido voelt zich "genaaid"...
[afbeelding]
ze denkt zelf de 10e vanwege ..uhm... rekenfoutjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Haar eerste kindje, dan lijkt me het logisch angstig te worden bij lichamelijke symptomen waar ze niet aan gewend is.
Haar kindje is geloof ik voor 24 oktober uitgerekend.
Was echt grappig liefquote:
Zei mevrouw niet een paar weken terug dat ze de bevalling zelf niet wilde laten filmen ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, als het zover is gaat er zo'n cameraslang naarbinnen waarna we stukje bij beetje de baby live geboren zien worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |