wat ik dus ook zei ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja wil geen zeikerd zijn , over haar vinger zei ze vanmiddag dat ze liever zelf eerst ging dokteren voor ze naar een dokter gaat die haar naar huis kan sturen omdat ze een aanstelster is.
Die vraagt pas hulp of raad aan anderen als ze echt vergaat van de pijn.
de lijst is eindeloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef GraafD het volgende:
ik heb geen verstand van kinderen krijgen maar als je in die periode iets vreemds voelt dan ga je toch om een dokter vragen of niet ?
Ze hebben inmiddels genoeg materiaal van iedereen om 7 weken te vullen met elke avond een andere BBdeelnemer die zichzelf compleet voor joker zetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze praten erover wat er wordt uitgezonden.
Er is heus wel áltijd 1 iemand daar achter de schermen, nu Tanja in de laatste fase van de zwangerschap zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
midden in de nacht in een huis vol vreemde ,naar de dagboek kamer aan iemand die dara toevallig nachtdiesnts heeft..ik zou het ook zo lang mogenlijk uitzingen tot ik niet meer kon ...
ze moesten eens weten wat hier op fok al allemaal staat van ze gnegnequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze praten erover wat er wordt uitgezonden.
niks mis meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Er zijn hier zelfs mensen die al langer hier zijn en geen avatar hebben, dus![]()
Is toch logischquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef NeoDweezil het volgende:
het valt me op dat deze editie de bewoners wel heel veel met de uitzendingen bezig zijn enzo
Dat zeg ikquote:
Alleen om 'dit' tijd van de dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
M'n zinsopbouw is altijd zo lekker waardeloos om dit tijd van de dag, maar dat mag overigens de pret niet drukken
En sommige hopen echt wel op veel aandacht na BB, of het nou gewone tv/radio dingen zijn of al die hoerenblaadjes, ¤¤¤¤quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch logisch
Ze hebben de kans gehad om 4 BB's op TV te bekijken.....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda eet een stuk chocolade op en vraagt Roel of hij wat wil.
Roel: "Zit het al in je mond"
Linda: "Sinds wanneer ben jij vies van mijn mond?"
Ja die voelde ik aankomen, maar ik dacht, laat ik Scan ff bezig houdenquote:
ach, dus cholcolade pas ook nog wel in het rantsoen ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda eet een stuk chocolade op en vraagt Roel of hij wat wil.
Roel: "Zit het al in je mond"
Linda: "Sinds wanneer ben jij vies van mijn mond?"
Ja, die Rikkurt zei tegen Ralph dat het een gekkenhuis was, ik ben die gast nergens tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
En sommige hopen echt wel op veel aandacht na BB, of het nou gewone tv/radio dingen zijn of al die hoerenblaadjes, ¤¤¤¤![]()
Zal wel op Twente-oost of GroningenZuid te zien zijn ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die Rikkurt zei tegen Ralph dat het een gekkenhuis was, ik ben die gast nergens tegengekomen.
Wat mij opvalt is dat die domme ganzen echt denken dat de hele wereld buiten op ze staat te wachten. Uitnodigingen in 20 talkshows, de playboy, penthouse, cnn op de stoep een eigen tv-show.. Dat terwijl er bijna geen hond naar dit saai zooitje bewoners kijkt! Hummie misschien toch meer bloot uitzenden? Scheelt 300.000 kijkers per uitzending denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch logisch
Ze hebben de kans gehad om 4 BB's op TV te bekijken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |