Heb je daar ook een bron voor?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
Oh, in Engeland![]()
Daar binden jagers ook vreedzame dierenactivisten aan bomen om ze op te laten vreten door de jachthonden.
"Halt, wie daar"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
deze terroristen mogen ze wat mij betreft zonder pardon naar een werkkamp sturen voor een x aantal jaren.
Wat heeft dit nu weer voor zin deze stupide acties?
Het word eens tijd dat het leger zelf weer de acht gaat houden ipv deze laat uitbesteden door een particulier beveiligingsbedrijf.
Ik ben voor de instructie: Halt, wie daar!! Geen reactie nog eenmaal. Daarna gericht schieten.
En die zgn anti-militairistische groepering is lijkt mij toch duidelijk links daar deze gelieerd is aan een andere linkse actiegroep. Dit ff voor de nitwits die ontkennend bezig zijn.
Is dat niet uit een James Bond film?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, in Engeland![]()
Daar binden jagers ook vreedzame dierenactivisten aan bomen om ze op te laten vreten door de jachthonden.
In geval van een aanval door een hond steek je je arm op het moment dat het beest bijt zo ver mogelijk in z'n bek (nee, niet met je hand naar voren maar dwarsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:34 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Die beesten werken prima. Een keer bij een discotheek wat reljeugd, politie er bij, maar die worden keihard uitgelachen. Tot er een agent kwam met zo'n beest en 1 zo'n raddraaier een hond aan z'n arm had hangen....toen als 1 man stapte de hele groep een paar stappen achteruit. Gave beesten.
De meeste reljeugd heden ten dage zit niet bij de special forces, maar bij 1 of andere kliek waar ze allemaal bontjassen in de zomer dragen, en hun vingers zo maf in de lucht steken. Dan zitten ze bij de Westside of iets dergelijks. De gozer die gepakt werd....huilen stond hem nader dan het lachen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Northside het volgende:
[..]
In geval van een aanval door een hond steek je je arm op het moment dat het beest bijt zo ver mogelijk in z'n bek (nee, niet met je hand naar voren maar dwars), pak je met je andere hand de onderkaak vast en scheur je deze los (en ja, iedere enigzins fitnessende gast kan dit). Dat soort dingen leerden ze special forces vroeger...
En zo hoort het ook natuurlijk! Dat verhaaltje van mij was alleen maar om onschuldige fokkers die ooit op een boze dag door valse honden mochten worden aangevallen een steuntje in de rug te geven. Bontgejaste nepgangsters mogen van mij best een flinke hap uit dat bontjasje missen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De meeste reljeugd heden ten dage zit niet bij de special forces, maar bij 1 of andere kliek waar ze allemaal bontjassen in de zomer dragen, en hun vingers zo maf in de lucht steken. Dan zitten ze bij de Westside of iets dergelijks. De gozer die gepakt werd....huilen stond hem nader dan het lachen.
boontje komt om zijn loontjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, in Engeland![]()
Het was een jaar of zes geleden op het journaal, ergens in Noord-Engeland.quote:
Er is pas een aanslag gepleegd op de eigenaar van een of ander bedrijf, molotov-cocktail of bom oid. (weet het niet meer precies) is gelukkig niemand overleden of gewond geraakt (hij was zelf niet thuis, zijn vrouw en kind wel). Pim Fortuyn is door een extreem-linkse idioot doodgeschoten, en er wordt op grote schaal vanalles vernield en verhinderd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:33 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ok die sporen dan inderdaad niet nee![]()
Beetje raar die extreme middelen voor zo'n onschuldig doel. Ik hoor ook wel eens
dingen op het nieuws, maar dat is dan heel sporadisch en er vallen geen 50 dooien.
Ik zie het daarom ook niet als een gigantisch probleem, dit itt extreem rechts en moslimterrorisme.
Natuurlijk moet er wel iets aan gedaan worden, ik pleit ze niet vrij, maar het probleem is wel een stuk minder groot in verhouding.
Duurt toch een tijdje om al die banden binnen te krijgen, te vervangen etc. en in die tijd kunnen die voortuigen (ruim 460) niet gebruikt worden, er zal inderdaad geen oorlog minder gevoerd worden, maar het is toch een redelijke tik voor de inzetbaarheid.quote:Maar ontopic over die banden leegsteken, dat is natuurlijk gewoon zonde van het geld. Meer is het ook niet, want die banden worden toch vervangen en er zal geen oorlog minder door gevoerd worden. Idioten die zo iets doen.
"Halt, wie daar"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef Northside het volgende:
[..]
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
>waarschuwingsschot<
>gericht vuren<
ik zie twee levende mannen die dood zouden zijn. beetje vage teksten weer van meneer floris.quote:
Het zijn stinkende, langharige, ongeschoren en werkschuw tuig.quote:Veelal ja. Niet altijd dus.
niemand hoort iets als ze allemaal neergehaald zijn, en dat zou terecht zijn. eindelijk wraak na al die jaren vol aanslagen van links.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef RuL0R het volgende:
[..]
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
*gericht vuren*
*"waarschuwingsschot"*
Lijkt mij makkelijker (wie hoort het verschil tussen een waarschuwingsschot en een gericht schot?)
Ik ben een mevrouw.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie twee levende mannen die dood zouden zijn. beetje vage teksten weer van meneer floris.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een mevrouw.
een waarheid als eenquote:En foto's zijn een momentopname.
Dat zal Erik O. ook wel gedacht hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef RuL0R het volgende:
[..]
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
*gericht vuren*
*"waarschuwingsschot"*
Lijkt mij makkelijker (wie hoort het verschil tussen een waarschuwingsschot en een gericht schot?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |