abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31186579
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
Oh, in Engeland

Daar binden jagers ook vreedzame dierenactivisten aan bomen om ze op te laten vreten door de jachthonden.
Heb je daar ook een bron voor?
pi_31189875
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
deze terroristen mogen ze wat mij betreft zonder pardon naar een werkkamp sturen voor een x aantal jaren.
Wat heeft dit nu weer voor zin deze stupide acties?

Het word eens tijd dat het leger zelf weer de acht gaat houden ipv deze laat uitbesteden door een particulier beveiligingsbedrijf.
Ik ben voor de instructie: Halt, wie daar!! Geen reactie nog eenmaal. Daarna gericht schieten.

En die zgn anti-militairistische groepering is lijkt mij toch duidelijk links daar deze gelieerd is aan een andere linkse actiegroep. Dit ff voor de nitwits die ontkennend bezig zijn.
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
>waarschuwingsschot<
>gericht vuren<

En dan moet je nog verdomd zeker van je zaak zijn, want voor je het weet heb je Erik O. tafarelen.

Overigens zou ik voor bewegingssensoren langs de hekken en idd wat rondzwervende herders over het terrein gaan. Niet zo heel duur en behoorlijk efficient.

[ Bericht 8% gewijzigd door Northside op 04-10-2005 23:18:41 ]
Ja, ik generaliseer.
pi_31190381
quote:

[..]

Oh, in Engeland

Daar binden jagers ook vreedzame dierenactivisten aan bomen om ze op te laten vreten door de jachthonden.
Is dat niet uit een James Bond film?
Ja, ik generaliseer.
pi_31190589
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:34 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]

Die beesten werken prima. Een keer bij een discotheek wat reljeugd, politie er bij, maar die worden keihard uitgelachen. Tot er een agent kwam met zo'n beest en 1 zo'n raddraaier een hond aan z'n arm had hangen....toen als 1 man stapte de hele groep een paar stappen achteruit. Gave beesten.
In geval van een aanval door een hond steek je je arm op het moment dat het beest bijt zo ver mogelijk in z'n bek (nee, niet met je hand naar voren maar dwars ), pak je met je andere hand de onderkaak vast en scheur je deze los (en ja, iedere enigzins fitnessende gast kan dit). Dat soort dingen leerden ze special forces vroeger...
Ja, ik generaliseer.
pi_31190678
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef Northside het volgende:

[..]

In geval van een aanval door een hond steek je je arm op het moment dat het beest bijt zo ver mogelijk in z'n bek (nee, niet met je hand naar voren maar dwars ), pak je met je andere hand de onderkaak vast en scheur je deze los (en ja, iedere enigzins fitnessende gast kan dit). Dat soort dingen leerden ze special forces vroeger...
De meeste reljeugd heden ten dage zit niet bij de special forces, maar bij 1 of andere kliek waar ze allemaal bontjassen in de zomer dragen, en hun vingers zo maf in de lucht steken. Dan zitten ze bij de Westside of iets dergelijks. De gozer die gepakt werd....huilen stond hem nader dan het lachen.
pi_31191246
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

De meeste reljeugd heden ten dage zit niet bij de special forces, maar bij 1 of andere kliek waar ze allemaal bontjassen in de zomer dragen, en hun vingers zo maf in de lucht steken. Dan zitten ze bij de Westside of iets dergelijks. De gozer die gepakt werd....huilen stond hem nader dan het lachen.
En zo hoort het ook natuurlijk! Dat verhaaltje van mij was alleen maar om onschuldige fokkers die ooit op een boze dag door valse honden mochten worden aangevallen een steuntje in de rug te geven. Bontgejaste nepgangsters mogen van mij best een flinke hap uit dat bontjasje missen...
Ja, ik generaliseer.
pi_31191996
Ik heb op camp Stroe in een grijs verleden nog wel moeten wachtlopen (ja jongens & meisjes toen moesten we nog gewoon de dienstplicht vervullen) het is daar ontzettend groot en meestal loop je er maar met 2 man,ik heb toen ook wel eens een wagen horen starten (helaas konden we er niet achter komen waar het geluid precies vandaan kwam) het was toen een mobilisatiecomplex dat houd in dat er een heleboel reserve materiaal stond voor als de russen kwamen,later de officier van de wacht nog gewaarschuwd en gezamelijk een rondje gemaakt met de munitie onder handbereik,helaas niets gevonden,het scheen dat er wel vaker 's morgens wagens terug werden gevonden met een nog warme moter.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_31192025
Dat soort debielen zouden ter plekke afgeschoten moeten worden.
pi_31192444
Nee hoor,op de benen schieten is voldoende dan mogen ze nog eens uitleggen aan de rechter wat ze op verboden gebied deden
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  Moderator woensdag 5 oktober 2005 @ 00:54:34 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31193400
ik vond het een kutstreek

KUT!!!

that's all I've gotta say about it
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 oktober 2005 @ 00:56:24 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31193455
en nee er wordt zowieso niet opgeschoten, als je geluk hebt dat de bewaking in de buurt is (zijn er niet zo bar veel meer dan grijpen ze naar de wapenstuk en dan zitten de activisten een maand lang nog niet lekker

maar zoals gezegd, de bezuingingen eisen ook hun tol op de bewakingseenheden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31195928
quote:

[..]

Oh, in Engeland

boontje komt om zijn loontje
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:14:45 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31364228
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor?
Het was een jaar of zes geleden op het journaal, ergens in Noord-Engeland.

Ik heb wel andere jaagdoden voor je: hier zie je andere doden en [url=http://www.realca.co.uk/hunt_violence.htm]hier ander geweld door jagers.

Ik duik morgen wel even de archieven van de Tribune in.
pi_31367464
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:33 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Ok die sporen dan inderdaad niet nee
Beetje raar die extreme middelen voor zo'n onschuldig doel. Ik hoor ook wel eens
dingen op het nieuws, maar dat is dan heel sporadisch en er vallen geen 50 dooien.
Ik zie het daarom ook niet als een gigantisch probleem, dit itt extreem rechts en moslimterrorisme.
Natuurlijk moet er wel iets aan gedaan worden, ik pleit ze niet vrij, maar het probleem is wel een stuk minder groot in verhouding.
Er is pas een aanslag gepleegd op de eigenaar van een of ander bedrijf, molotov-cocktail of bom oid. (weet het niet meer precies) is gelukkig niemand overleden of gewond geraakt (hij was zelf niet thuis, zijn vrouw en kind wel). Pim Fortuyn is door een extreem-linkse idioot doodgeschoten, en er wordt op grote schaal vanalles vernield en verhinderd.

Moslimterrorisme hebben we in Nederland tot nu toe nog niet al teveel last van gehad (alleen Theo van Gogh) en extreem rechts doet niks georganiseerd ofzo, bij een avondje stappen om "aapjes te meppen" heb je het ergste wel weer gehad. Ook erg genoeg natuurlijk maar om het probleem van extreem-links kleiner te noemen dan dat van extreem-rechts...
quote:
Maar ontopic over die banden leegsteken, dat is natuurlijk gewoon zonde van het geld. Meer is het ook niet, want die banden worden toch vervangen en er zal geen oorlog minder door gevoerd worden. Idioten die zo iets doen.
Duurt toch een tijdje om al die banden binnen te krijgen, te vervangen etc. en in die tijd kunnen die voortuigen (ruim 460) niet gebruikt worden, er zal inderdaad geen oorlog minder gevoerd worden, maar het is toch een redelijke tik voor de inzetbaarheid.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_31367541
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef Northside het volgende:

[..]

"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
>waarschuwingsschot<
>gericht vuren<
"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
*gericht vuren*
*"waarschuwingsschot"*

Lijkt mij makkelijker (wie hoort het verschil tussen een waarschuwingsschot en een gericht schot?)
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 02:17:56 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31375127
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 07:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

boontje komt om zijn loontje
ik zie twee levende mannen die dood zouden zijn. beetje vage teksten weer van meneer floris.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31375348
quote:
Veelal ja. Niet altijd dus.
Het zijn stinkende, langharige, ongeschoren en werkschuw tuig.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 12 oktober 2005 @ 02:57:01 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31375425
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef RuL0R het volgende:

[..]

"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
*gericht vuren*
*"waarschuwingsschot"*

Lijkt mij makkelijker (wie hoort het verschil tussen een waarschuwingsschot en een gericht schot?)
niemand hoort iets als ze allemaal neergehaald zijn, en dat zou terecht zijn. eindelijk wraak na al die jaren vol aanslagen van links.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:12:33 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31378191
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie twee levende mannen die dood zouden zijn. beetje vage teksten weer van meneer floris.
Ik ben een mevrouw.
En foto's zijn een momentopname.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:52:05 #120
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31388220
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een mevrouw.
quote:
En foto's zijn een momentopname.
een waarheid als een

Mensen die een jachtpartij verstoren, die moeten wel een beetje oppassen. Sowieso is het in de buurt van geladen vuurwapens gevaarlijk, soms zelfs voor degenen die ze hanteren. Maar gericht en expres op demonstranten schieten door jagers is onacceptabel en dient zo zwaar mogelijk bestraft te worden. Demonstranten aanrijden met je jeep net zo.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_31413594
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef RuL0R het volgende:

[..]

"Halt, wie daar"
"Halt, wie daar"
*gericht vuren*
*"waarschuwingsschot"*

Dat zal Erik O. ook wel gedacht hebben
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')