Ga je nou z'n hele journalistieke carriere afkraken om de zaak Kalou? Overdrijf toch niet altijd zo man. Ik denk dat Van Nijnatten niet nog eens met zo'n canard aan zal durven komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:03 schreef cultheld het volgende:
Alsof Van Bommel dat zo maar zou doen. Van Nijnatten komt wel vaker met onzin.
Hij heeft het niet zelf gezien, hij heeft het van AZ spelers die in Oranje zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat heeft Vab Nijnatten gezien? Ik geloof er niet veel van. En misschien moest Mark nog even naar de wc, dat ie daarom later het veld opkwam.
Er moest gewoon iets spelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Spideyman het volgende:
FF een stukje uit de column van Chris van Nijnatten over de kwestie Mvb-MvB
[..]
Dat klinkt al een stuk plausibeler dan al die smoesjes van Van Basten.
Man, die kerel schrijft al jarenlang onzin. Zijn beste tekst was die afscheidspagina van Pierre.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ga je nou z'n hele journalistieke carriere afkraken om de zaak Kalou? Overdrijf toch niet altijd zo man. Ik denk dat Van Nijnatten niet nog eens met zo'n canard aan zal durven komen.
ach dat neit maar dat soort dingen kunnen een keer gebeuren, k denk dat je niet wil weten wat er allemaal weleens gebeurd op de trainingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef Neoktheone het volgende:
Over oud-PSV'ers in Oranje gesproken. Het knietje van Van Nistelrooij tegen Vlaar was niet echt netjes...![]()
Volgens mij wilde Vlaar een kopstoot uitdelen aan de zwakke knie van Ruud. Kutjanus is het, die Vlaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef Neoktheone het volgende:
Over oud-PSV'ers in Oranje gesproken. Het knietje van Van Nistelrooij tegen Vlaar was niet echt netjes...![]()
Zou je net zo luchtig gereageerd hebben als een PSV speler een knietje had ontvangen van een speler van een andere club?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat neit maar dat soort dingen kunnen een keer gebeuren, k denk dat je niet wil weten wat er allemaal weleens gebeurd op de trainingen.
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zou je net zo luchtig gereageerd hebben als een PSV speler een knietje had ontvangen van een speler van een andere club?
idd vrij weinig, van Basten kennende zo min mogelijk steedsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
Je moet dat niet opblazen vind ik, heeft eend gelijk in. Lullig voor Vlaar in dit geval, maar volgende keer is het een Ajacied of Feyenoorder, aangezien er weinig PSV'ers meer bij zitten.
Was dit keer ook serieus bedoeld, ik hoopte dat je het toevallig wist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
ff zonder gein, maar die Steven heeft dat dus ook echt gepost. Hij zei dat die linksback de beste zal worden van de afgelopen 20 jaar. De naam is me ff ontschoten, maar Diego heeft 'm wel genoemd.
Paniek in de tent. Dan wil Guus gevestigde namen zoals Ball en Reiziger die hij direct kan inzetten en geen Brazilianen die nog moeten rijpen en waarvan het de vraag is of ze zich snel aanpassen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
We dwalen een beetje af volgens mij, vreemd blijft het dat Guus zelf spelers heeft aangetrokken die niet op de lijstjes van de scouts voorkwamen.
idd beetje gehaast dure Brazilianen halen zou jammer zijn, in de winterstop zijn daar weer mogelijkheden voor, Reiziger en Ball hebben geen transfersom gekostquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Paniek in de tent. Dan wil Guus gevestigde namen zoals Ball en Reiziger die hij direct kan inzetten en geen Brazilianen die nog moeten rijpen en waarvan het de vraag is of ze zich snel aanpassen.
ben erg benieuwd Cult is er erg lovend overquote:Carrizo sluit zich aan bij PSV-selectie
Juan-Carlos Carrizo heeft zich aangesloten bij de selectie van PSV. De achttienjarige Argentijn verbleef de afgelopen weken in zijn vaderland om alle formaliteiten aangaande een verblijfsvergunning rond te maken. De linkermiddenvelder krijgt van Hiddink alle tijd om zich aan te passen aan het niveau van PSV en rustig te integreren. Afgelopen maandag speelde hij mee met Jong PSV.
Maar het ging niet om een voor Feyenoord gescoute speler overigens, meer om iemand die door ome Piet was opgepikt in één of andere schimmige favela tussen de lijmsnuivende daklozen. Soort Leonardo op linksback.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
Ah hier heb ik het. Een quote: "hij zegt dat hij de beste linksback van de komende 15 jaar heeft zien spelen ". De naam wilde Steven niet geven, want hij gaat bij een andere BVO (waarschijnlijk PSV) solliciteren omdat hij is ontslagen bij Feyenoord en hij wil die naam gebruiken.
Speelde al voor Racing Santander vorig seizoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke ja, die kwam van Nacional. (Uruguay)
ja ja .. geef zondag (morgen) ff een gil, dan heb ik wel de tijd zeg maar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:missen we nog iemand?
Appelsientje mag zn kaartje ook weleens aanpassen
Ik mis Neoktheonequote:
Mbv de htmlcode voor een spatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef ASSpirine het volgende:
ksnap niet hoe je het precies doet, met spaties werkt dat toch niet
Maar wel weer leuk
quote:& n b s p ;
Neok heeft, net als cultheld een avatar die niet aan het aantal pixels voldoet. Echter omdat cult hier toch wel een plekje verdiend heb ik z''n avatar ff geresized naar 60x60 en op m'n eigen server geplaatst om em vervolgens in het PSV logo te deponerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mis Neoktheone
Maar in ieder geval goed werk WooZ![]()
Oke, duidelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:52 schreef WooZ het volgende:
Neok heeft, net als cultheld een avatar die niet aan het aantal pixels voldoet. Echter omdat cult hier toch wel een plekje verdiend heb ik z''n avatar ff geresized naar 60x60 en op m'n eigen server geplaatst om em vervolgens in het PSV logo te deponeren
Neok z'n animated gifje is een stuk groter (om precies te zijn 70x79 pixels) waardoor ie dus niet past en omdat ie animated is kan ik em ook niet zomaar resizen
Dat is ook alleen maar omdat wat mensen op PSV netwerk bij een training Piet de Visser hadden horen zeggen dat het een topper wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd Cult is er erg lovend over![]()
Niet zo snel conclusies trekken. Steef is mijn bron.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat wat mensen op PSV netwerk bij een training Piet de Visser hadden horen zeggen dat het een topper wordt.
Net of Cultheld het 2e elftal van San Lorenzo de Almagro volgde.
Hij heeft 'm gescout, maar Feyenoord had geen interesse. Nu is Steef zeer waarschijnlijk bij PSV aan het solliciteren, dus waarschijnlijk heeft hij die naam doorgespeeld naar De Visserquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar het ging niet om een voor Feyenoord gescoute speler overigens, meer om iemand die door ome Piet was opgepikt in één of andere schimmige favela tussen de lijmsnuivende daklozen. Soort Leonardo op linksback.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet zo snel conclusies trekken. Steef is mijn bron.
gil geeft, tis nu eenmaal al zondagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ja .. geef zondag (morgen) ff een gil, dan heb ik wel de tijd zeg maar..
Barretoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Steven Aptroot heeft o.a. Mascherano, Farfán, Alex, Barreto en Fred al vroeg gescout (maar Feyenoord had nooit geld). Hij is ook weg bij Feyenoord omdat Feyenoord niet aan zijn financiële eisen wilde voldoen. PSV wil dat waarschijnlijk wel
quote:
8 oktober 2005 21:00
Ivoorkust heeft zich voor het eerst in de historie weten te plaatsen voor de eindronde van een WK. Côte d'Ivoire won in Omdurnam met 3-1 van Soedan en Kameroen speelde in eigen huis verrassend met 1-1gelijk tegen Egypte.
PSV Arouna Koné
Voor het team van Ivoorkust - met PSV'er Arouna Koné in de gelederen - scoorden Akale, Drogba en Dindane. In de laatste minuut deed Moustafa vanaf elf meter nog iets terug voor de thuisspelende ploeg Soedan. Naast Ivoorkust wisten ook Angola, Ghana en Togo zich vandaag voor het eerst te plaatsen voor het WK. Mogelijk zien we naast Arouna Koné ook Eric Addo komende zomer nog in actie in Duitsland.
Hopelijk kunnen we die dan voor een goede prijs de deur uit pleurenquote:
quote:PSV lijkt er weer een probleem bij te hebben gekregen. Aanvaller Jefferson Farfan moet zijn verblijf in Peru noodgedwongen verlengen nu hij door zijn ex-vriendin is aangeklaagd bij de rechtbank, zo meldt het maandblad ELF. De Peruviaanse international zou een kind hebben waar hij niets van af weet.
Eerder meldde Voetbalzone al dat Farfan zou zijn aangeklaagd maar nu is dat ook daadwerkelijk bevestigd door de zaakwaarnemer van de 20-jarige PSV'er. Farfan zal zich dan hoogstwaarschijnlijk ook niet direct na zijn interlands met Peru melden in Eindhoven, hij zal eerst deze zaak moeten oplossen.
Farfan werd voor de rechter gesleept door zijn ex-vriendin die beweert een zes maanden oud dochtertje te hebben waar de aanvaller de vader van zou zijn. Daarop eist de vrouw nu maarliefst 20 tot 30% van het jaarsalaris van de rechtsbuiten. Als Farfan niet voor de rechtbank verschijnt, zal hij gedwongen worden een DNA-test te ondergaan.
quote:
Dat dacht je vader ook toen je moeder jou uitwierp. greek piece of shit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet je maar nadenken voor je je lul ergens inhangt..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook toen je moeder jou uitwierp. greek piece of shit.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat dacht je vader ook toen je moeder jou uitwierp. greek piece of shit.
En wie zegt dat trouwens? Hijzelf?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Steven Aptroot heeft o.a. Mascherano, Farfán, Alex, Barreto en Fred al vroeg gescout
Robert trouwens ook. Toen Robert nog moest gaan onderhandelen met PSV, deed hij al melding van een mogelijke transfer. Je bent wel érg cynisch over onze eventuele nieuwe scout.quote:
is ook niet zo heel raar..quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent wel érg cynisch over onze eventuele nieuwe scout.
Iedereen kan wel zeggen dat hij die spelers vroeg gescout heeft. Wat heeft hij daadwerkelijk ergens ondergebracht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:31 schreef cultheld het volgende:
Steven Aptroot heeft o.a. Mascherano, Farfán, Alex, Barreto en Fred al vroeg gescout (maar Feyenoord had nooit geld). Hij is ook weg bij Feyenoord omdat Feyenoord niet aan zijn financiële eisen wilde voldoen. PSV wil dat waarschijnlijk wel
Dat is nou net het probleem. Feyenoord had nooit geld genoegquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat hij die spelers vroeg gescout heeft. Wat heeft hij daadwerkelijk ergens ondergebracht?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert trouwens ook. Toen Robert nog moest gaan onderhandelen met PSV, deed hij al melding van een mogelijke transfer. Je bent wel érg cynisch over onze eventuele nieuwe scout.
'quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
'
Je hebt gelijkDat krijg je na 2 avonden stappen op rij
.
Denk ik ook, hij ontwikkelt zich erg goed. Maar voor hem kan PSV vragen wat ze willenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk wel dat farfan zal vertrekken aan het eind van het seizoen
Klopt ja! De rest is echt prut! Lampjes met hun grote bek altijd, alleen maar kopen kopen en het zal nooit wat worden hahahaha.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat is dan ook meteen de enige speler van enige waarde van PSV
Koné is ook nogal wat waard en die reken ik wel toto ons beit aangezien we een optie tot koop hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat is dan ook meteen de enige speler van enige waarde van PSV
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt ja! De rest is echt prut! Lampjes met hun grote bek altijd, alleen maar kopen kopen en het zal nooit wat worden hahahaha.
Feyenoorden Ajax
moeten altijd voor de punten in Europa zorgen...
Kone is niet van PSV en die optie tot koop is niet bepaald een koopjequote:Koné is ook nogal wat waard en die reken ik wel toto ons beit aangezien we een optie tot koop hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |