Paniek in de tent. Dan wil Guus gevestigde namen zoals Ball en Reiziger die hij direct kan inzetten en geen Brazilianen die nog moeten rijpen en waarvan het de vraag is of ze zich snel aanpassen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
We dwalen een beetje af volgens mij, vreemd blijft het dat Guus zelf spelers heeft aangetrokken die niet op de lijstjes van de scouts voorkwamen.
idd beetje gehaast dure Brazilianen halen zou jammer zijn, in de winterstop zijn daar weer mogelijkheden voor, Reiziger en Ball hebben geen transfersom gekostquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Paniek in de tent. Dan wil Guus gevestigde namen zoals Ball en Reiziger die hij direct kan inzetten en geen Brazilianen die nog moeten rijpen en waarvan het de vraag is of ze zich snel aanpassen.
ben erg benieuwd Cult is er erg lovend overquote:Carrizo sluit zich aan bij PSV-selectie
Juan-Carlos Carrizo heeft zich aangesloten bij de selectie van PSV. De achttienjarige Argentijn verbleef de afgelopen weken in zijn vaderland om alle formaliteiten aangaande een verblijfsvergunning rond te maken. De linkermiddenvelder krijgt van Hiddink alle tijd om zich aan te passen aan het niveau van PSV en rustig te integreren. Afgelopen maandag speelde hij mee met Jong PSV.
Maar het ging niet om een voor Feyenoord gescoute speler overigens, meer om iemand die door ome Piet was opgepikt in één of andere schimmige favela tussen de lijmsnuivende daklozen. Soort Leonardo op linksback.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
Ah hier heb ik het. Een quote: "hij zegt dat hij de beste linksback van de komende 15 jaar heeft zien spelen ". De naam wilde Steven niet geven, want hij gaat bij een andere BVO (waarschijnlijk PSV) solliciteren omdat hij is ontslagen bij Feyenoord en hij wil die naam gebruiken.
Speelde al voor Racing Santander vorig seizoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke ja, die kwam van Nacional. (Uruguay)
ja ja .. geef zondag (morgen) ff een gil, dan heb ik wel de tijd zeg maar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:missen we nog iemand?
Appelsientje mag zn kaartje ook weleens aanpassen
Ik mis Neoktheonequote:
Mbv de htmlcode voor een spatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef ASSpirine het volgende:
ksnap niet hoe je het precies doet, met spaties werkt dat toch niet
Maar wel weer leuk
quote:& n b s p ;
Neok heeft, net als cultheld een avatar die niet aan het aantal pixels voldoet. Echter omdat cult hier toch wel een plekje verdiend heb ik z''n avatar ff geresized naar 60x60 en op m'n eigen server geplaatst om em vervolgens in het PSV logo te deponerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mis Neoktheone
Maar in ieder geval goed werk WooZ![]()
Oke, duidelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:52 schreef WooZ het volgende:
Neok heeft, net als cultheld een avatar die niet aan het aantal pixels voldoet. Echter omdat cult hier toch wel een plekje verdiend heb ik z''n avatar ff geresized naar 60x60 en op m'n eigen server geplaatst om em vervolgens in het PSV logo te deponeren
Neok z'n animated gifje is een stuk groter (om precies te zijn 70x79 pixels) waardoor ie dus niet past en omdat ie animated is kan ik em ook niet zomaar resizen
Dat is ook alleen maar omdat wat mensen op PSV netwerk bij een training Piet de Visser hadden horen zeggen dat het een topper wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd Cult is er erg lovend over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |