abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31268095
Nee, ik bedoel Anderson Silva.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31268140
Oke ja, die kwam van Nacional. (Uruguay)
That's all folks!
pi_31269284
ff een rectificatie trouwens. Het gaat niet om Anderson Silva, want de betreffende topper komt in de winterstop (al wel getekend). Het gaat om Marcelo huppelepup.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31269565
We dwalen een beetje af volgens mij, vreemd blijft het dat Guus zelf spelers heeft aangetrokken die niet op de lijstjes van de scouts voorkwamen.
That's all folks!
pi_31269843
Dat kan ik wel verklaren: Strijd tussen de RVC en Guus. Misschien kreeg Guus geen steun van de RVC om die namen te halen?
pi_31270606
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
We dwalen een beetje af volgens mij, vreemd blijft het dat Guus zelf spelers heeft aangetrokken die niet op de lijstjes van de scouts voorkwamen.
Paniek in de tent. Dan wil Guus gevestigde namen zoals Ball en Reiziger die hij direct kan inzetten en geen Brazilianen die nog moeten rijpen en waarvan het de vraag is of ze zich snel aanpassen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:56:40 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31271009
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Paniek in de tent. Dan wil Guus gevestigde namen zoals Ball en Reiziger die hij direct kan inzetten en geen Brazilianen die nog moeten rijpen en waarvan het de vraag is of ze zich snel aanpassen.
idd beetje gehaast dure Brazilianen halen zou jammer zijn, in de winterstop zijn daar weer mogelijkheden voor, Reiziger en Ball hebben geen transfersom gekost
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:58:12 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31271050
en nog even
quote:
Carrizo sluit zich aan bij PSV-selectie
Juan-Carlos Carrizo heeft zich aangesloten bij de selectie van PSV. De achttienjarige Argentijn verbleef de afgelopen weken in zijn vaderland om alle formaliteiten aangaande een verblijfsvergunning rond te maken. De linkermiddenvelder krijgt van Hiddink alle tijd om zich aan te passen aan het niveau van PSV en rustig te integreren. Afgelopen maandag speelde hij mee met Jong PSV.
ben erg benieuwd Cult is er erg lovend over Goed dat die jongen ff de tijd krijgt, t voetbal hier is wel ff anders
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31271467

pi_31271478
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:16:58 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31271524
missen we nog iemand?

Appelsientje mag zn kaartje ook weleens aanpassen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31273115
ksnap niet hoe je het precies doet, met spaties werkt dat toch niet
Maar wel weer leuk
pi_31277298
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef cultheld het volgende:
Ah hier heb ik het. Een quote: "hij zegt dat hij de beste linksback van de komende 15 jaar heeft zien spelen ". De naam wilde Steven niet geven, want hij gaat bij een andere BVO (waarschijnlijk PSV) solliciteren omdat hij is ontslagen bij Feyenoord en hij wil die naam gebruiken.
Maar het ging niet om een voor Feyenoord gescoute speler overigens, meer om iemand die door ome Piet was opgepikt in één of andere schimmige favela tussen de lijmsnuivende daklozen. Soort Leonardo op linksback.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31277314
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke ja, die kwam van Nacional. (Uruguay)
Speelde al voor Racing Santander vorig seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31277321
Die gast zegt toch ook dat Palermo een prutser is?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31277353
Steef?
www.thuisuiteten.nl
pi_31277364
Ja, Steef de scout.
pi_31277386
Palermo moet je alleen geen pingels laten schieten, verder kan ie best aardig ballen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31277418
Palermo is erg kopsterk, een van de betere ter wereld. Ook nu nog.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:29:27 #245
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31277520
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
missen we nog iemand?

Appelsientje mag zn kaartje ook weleens aanpassen
ja ja .. geef zondag (morgen) ff een gil, dan heb ik wel de tijd zeg maar..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31277573
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:
missen we nog iemand?
Ik mis Neoktheone

Maar in ieder geval goed werk WooZ
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31277954
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:24 schreef ASSpirine het volgende:
ksnap niet hoe je het precies doet, met spaties werkt dat toch niet
Maar wel weer leuk
Mbv de htmlcode voor een spatie
quote:
& n b s p ;
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:32 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik mis Neoktheone

Maar in ieder geval goed werk WooZ
Neok heeft, net als cultheld een avatar die niet aan het aantal pixels voldoet. Echter omdat cult hier toch wel een plekje verdiend heb ik z''n avatar ff geresized naar 60x60 en op m'n eigen server geplaatst om em vervolgens in het PSV logo te deponeren

Neok z'n animated gifje is een stuk groter (om precies te zijn 70x79 pixels) waardoor ie dus niet past en omdat ie animated is kan ik em ook niet zomaar resizen

pi_31278240
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:52 schreef WooZ het volgende:

Neok heeft, net als cultheld een avatar die niet aan het aantal pixels voldoet. Echter omdat cult hier toch wel een plekje verdiend heb ik z''n avatar ff geresized naar 60x60 en op m'n eigen server geplaatst om em vervolgens in het PSV logo te deponeren

Neok z'n animated gifje is een stuk groter (om precies te zijn 70x79 pixels) waardoor ie dus niet past en omdat ie animated is kan ik em ook niet zomaar resizen

Oke, duidelijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31280899
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd Cult is er erg lovend over
Dat is ook alleen maar omdat wat mensen op PSV netwerk bij een training Piet de Visser hadden horen zeggen dat het een topper wordt.

Net of Cultheld het 2e elftal van San Lorenzo de Almagro volgde.
pi_31281867
Nieuwe PSV teken met avatars ziet er goed uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')