Ga je nou z'n hele journalistieke carriere afkraken om de zaak Kalou? Overdrijf toch niet altijd zo man. Ik denk dat Van Nijnatten niet nog eens met zo'n canard aan zal durven komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:03 schreef cultheld het volgende:
Alsof Van Bommel dat zo maar zou doen. Van Nijnatten komt wel vaker met onzin.
Hij heeft het niet zelf gezien, hij heeft het van AZ spelers die in Oranje zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat heeft Vab Nijnatten gezien? Ik geloof er niet veel van. En misschien moest Mark nog even naar de wc, dat ie daarom later het veld opkwam.
Er moest gewoon iets spelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Spideyman het volgende:
FF een stukje uit de column van Chris van Nijnatten over de kwestie Mvb-MvB
[..]
Dat klinkt al een stuk plausibeler dan al die smoesjes van Van Basten.
Man, die kerel schrijft al jarenlang onzin. Zijn beste tekst was die afscheidspagina van Pierre.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ga je nou z'n hele journalistieke carriere afkraken om de zaak Kalou? Overdrijf toch niet altijd zo man. Ik denk dat Van Nijnatten niet nog eens met zo'n canard aan zal durven komen.
ach dat neit maar dat soort dingen kunnen een keer gebeuren, k denk dat je niet wil weten wat er allemaal weleens gebeurd op de trainingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef Neoktheone het volgende:
Over oud-PSV'ers in Oranje gesproken. Het knietje van Van Nistelrooij tegen Vlaar was niet echt netjes...![]()
Volgens mij wilde Vlaar een kopstoot uitdelen aan de zwakke knie van Ruud. Kutjanus is het, die Vlaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef Neoktheone het volgende:
Over oud-PSV'ers in Oranje gesproken. Het knietje van Van Nistelrooij tegen Vlaar was niet echt netjes...![]()
Zou je net zo luchtig gereageerd hebben als een PSV speler een knietje had ontvangen van een speler van een andere club?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat neit maar dat soort dingen kunnen een keer gebeuren, k denk dat je niet wil weten wat er allemaal weleens gebeurd op de trainingen.
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zou je net zo luchtig gereageerd hebben als een PSV speler een knietje had ontvangen van een speler van een andere club?
idd vrij weinig, van Basten kennende zo min mogelijk steedsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef methodmich het volgende:
Je moet dat niet opblazen vind ik, heeft eend gelijk in. Lullig voor Vlaar in dit geval, maar volgende keer is het een Ajacied of Feyenoorder, aangezien er weinig PSV'ers meer bij zitten.
Was dit keer ook serieus bedoeld, ik hoopte dat je het toevallig wist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
ff zonder gein, maar die Steven heeft dat dus ook echt gepost. Hij zei dat die linksback de beste zal worden van de afgelopen 20 jaar. De naam is me ff ontschoten, maar Diego heeft 'm wel genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |