Dat is nou net het probleem. Feyenoord had nooit geld genoegquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat hij die spelers vroeg gescout heeft. Wat heeft hij daadwerkelijk ergens ondergebracht?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert trouwens ook. Toen Robert nog moest gaan onderhandelen met PSV, deed hij al melding van een mogelijke transfer. Je bent wel érg cynisch over onze eventuele nieuwe scout.
'quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
'
Je hebt gelijkDat krijg je na 2 avonden stappen op rij
.
Denk ik ook, hij ontwikkelt zich erg goed. Maar voor hem kan PSV vragen wat ze willenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk wel dat farfan zal vertrekken aan het eind van het seizoen
Klopt ja! De rest is echt prut! Lampjes met hun grote bek altijd, alleen maar kopen kopen en het zal nooit wat worden hahahaha.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat is dan ook meteen de enige speler van enige waarde van PSV
Koné is ook nogal wat waard en die reken ik wel toto ons beit aangezien we een optie tot koop hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Dat is dan ook meteen de enige speler van enige waarde van PSV
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt ja! De rest is echt prut! Lampjes met hun grote bek altijd, alleen maar kopen kopen en het zal nooit wat worden hahahaha.
Feyenoorden Ajax
moeten altijd voor de punten in Europa zorgen...
Kone is niet van PSV en die optie tot koop is niet bepaald een koopjequote:Koné is ook nogal wat waard en die reken ik wel toto ons beit aangezien we een optie tot koop hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |