abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31310519
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Iedereen kan wel zeggen dat hij die spelers vroeg gescout heeft. Wat heeft hij daadwerkelijk ergens ondergebracht?
Dat is nou net het probleem. Feyenoord had nooit geld genoeg Bij PSV zal hij meer kans van slagen hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31311129
Als die ook ergens 7 miljoen voor Danko hadden, waren ze blijkbaar niet zo overtuigd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31311302
Nee ze kopen liever spelers die aangeboden worden door spelersmakelaars en dergelijke. Voorbeelden genoeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 oktober 2005 @ 19:26:00 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31314061
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Robert trouwens ook. Toen Robert nog moest gaan onderhandelen met PSV, deed hij al melding van een mogelijke transfer. Je bent wel érg cynisch over onze eventuele nieuwe scout.
dat is dus een belachelijke zin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31314087
Welke van de 3?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31316874
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is dus een belachelijke zin
'
Je hebt gelijk Dat krijg je na 2 avonden stappen op rij .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 oktober 2005 @ 21:47:03 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31317752
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

'
Je hebt gelijk Dat krijg je na 2 avonden stappen op rij .
idd, je kan niet voor dat er onderhandelingen zijn melding maken van een transfer maargoed

Hup PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31331049
Ik stel deze vraag maar hier

Weet iemand hoeveel goals Tevez gescoord heeft voor Corinthians?
pi_31331443
Volgens www.vi.nl:

2005 Corinthians 16 9 Brazilië
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_31335622
Farfan staat in de belangstelling van Schalke meldt Der Kicker. Is qua niveau geen vooruitgang.
That's all folks!
pi_31335669
Schalke Farfán wil alleen naar Italië, Engeland of Spanje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 oktober 2005 @ 16:16:12 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31335906
leuk voor Schalke, hij zal daar in de Arena Auf Schlake over een maandje ook wel ff laten zien hoe goed hij is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31336113
Schalke
pi_31336482
Ik denk dat er volgend jaar wel meer clubs interesse hebben in Farfán en dat weet hij vast ook. Dus voor het grote geld kan hij beter nog even wachten
Zaterdag kan PSV voor een flink aantal uren koploper worden. Als Feyenoord ook nog even meewerkt, kunnen dat zelfs dagen, weken en maanden worden

Ik heb overigens mijn avatar geresized
We sure are cute for two ugly people.
pi_31338314
Ik denk wel dat farfan zal vertrekken aan het eind van het seizoen
pi_31338717
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:21:29 #292
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_31360251
Is hier al gemeld dat Nesta beide wedstrijd niet meedoet met Milan?

Mooie meevaller
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_31360487
Ja dan spelen Kaladze, Maldini, Stam en Cafu.

Big deal
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:47:08 #294
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31360744
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk wel dat farfan zal vertrekken aan het eind van het seizoen
Denk ik ook, hij ontwikkelt zich erg goed. Maar voor hem kan PSV vragen wat ze willen
pi_31360957
Dat is dan ook meteen de enige speler van enige waarde van PSV
pi_31361383
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Klopt ja! De rest is echt prut! Lampjes met hun grote bek altijd, alleen maar kopen kopen en het zal nooit wat worden hahahaha.

Feyenoord en Ajax moeten altijd voor de punten in Europa zorgen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:20:38 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31361428
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:58 schreef fernando_redondo het volgende:
Koné is ook nogal wat waard en die reken ik wel toto ons beit aangezien we een optie tot koop hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31361435
Wat is de speler dan van veel waarde?

Afellay heeft de potentie en misschien Gomes als die zich herpakt maar dat is een keeper en die leveren minder geld op.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:21:30 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31361441
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Klopt ja! De rest is echt prut! Lampjes met hun grote bek altijd, alleen maar kopen kopen en het zal nooit wat worden hahahaha.

Feyenoord en Ajax moeten altijd voor de punten in Europa zorgen...
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31361458
quote:
Koné is ook nogal wat waard en die reken ik wel toto ons beit aangezien we een optie tot koop hebben.
Kone is niet van PSV en die optie tot koop is niet bepaald een koopje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')