Je moet je boertje nog even laten.quote:
ik moet morgen om kwart voor 7 op en dan komen mijn huisgenoten met het idee om nog even de stad in te gaanquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef dndiek het volgende:
Kutkutkutterdekut!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Hee Doessie, het is best leuk met mij modderen hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Hee Doessie, het is best leuk met mij modderen hoor![]()
Trusteh eendebek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
k ga ook maar eens op één oor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:57 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Bloem nog bedankt voor het berichtje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:12 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Dat is pech....nou gaat Alex ook al weg
quote:
Nee dat klopt.. maar goed eerst maar eens zien wat er waar van is... VI vertelde ook dat Kalou zou komen.. maar die is ook niet gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
maar het is meer om te huilen
![]()
Zulke verhalen doen PSV geen goed![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat klopt.. maar goed eerst maar eens zien wat er waar van is... VI vertelde ook dat Kaluo zou komen.. maar die is ook niet gekomen.
koffie?![]()
Ja hier ook.. maar het ziet er toch mooi uit...quote:
Hij vond Mateja toch niet zo leuk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:12 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Dat is pech....nou gaat Alex ook al weg
nog gezellige klanten op je werk??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja hier ook.. maar het ziet er toch mooi uit...
Ach laat maar
Heb nu een klant aan de lijn.. altijd gezellig...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nog gezellige klanten op je werk??
Mijn Planet verbinding doet het nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb nu een klant aan de lijn.. altijd gezellig...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn Planet verbinding doet het nog
We kunnen nog wel wat doen hoorquote:
Als ik jou zo hoor heb ik soms het idee dat je bij ons op het callcenter werkt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:42 schreef appelsientje het volgende:
Altijd leuk als je je collega's niet doorwerken..
Ben nu in mijn eentje aan het bellen.. met 4 in de wacht
dat komt door mijn auraquote:
Ach ik weet gelukkig dat dit werk tijdelijk is, ik zou dit echt niet voor vast werk kunnen doen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb ik soms het idee dat je bij ons op het callcenter werkt!
ach...nog effe en dan ben je er vanafquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:42 schreef appelsientje het volgende:
Altijd leuk als je je collega's niet doorwerken..
Ben nu in mijn eentje aan het bellen.. met 4 in de wacht
Ik snap ook niet hoe mensen het hier al meer dan vijf jaar vol houden op het CC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik weet gelukkig dat dit werk tijdelijk is, ik zou dit echt niet voor vast werk kunnen doen..
Ach ik doe dit part time... naast mijn studie.. dan is het een leuke inkomsten..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen het hier al meer dan vijf jaar vol houden op het CC.
Maar ja, ieder z'n ding.
leuk !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
Goeiemorgen, ik had weer inspiratie na de fakansie Buitenspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |