Je moet je boertje nog even laten.quote:
ik moet morgen om kwart voor 7 op en dan komen mijn huisgenoten met het idee om nog even de stad in te gaanquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef dndiek het volgende:
Kutkutkutterdekut!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Hee Doessie, het is best leuk met mij modderen hoor![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Hee Doessie, het is best leuk met mij modderen hoor![]()
Trusteh eendebek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
k ga ook maar eens op één oor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:57 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Bloem nog bedankt voor het berichtje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:12 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Dat is pech....nou gaat Alex ook al weg
quote:
Nee dat klopt.. maar goed eerst maar eens zien wat er waar van is... VI vertelde ook dat Kalou zou komen.. maar die is ook niet gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
maar het is meer om te huilen
![]()
Zulke verhalen doen PSV geen goed![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat klopt.. maar goed eerst maar eens zien wat er waar van is... VI vertelde ook dat Kaluo zou komen.. maar die is ook niet gekomen.
koffie?![]()
Ja hier ook.. maar het ziet er toch mooi uit...quote:
Hij vond Mateja toch niet zo leuk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:12 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Dat is pech....nou gaat Alex ook al weg
nog gezellige klanten op je werk??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja hier ook.. maar het ziet er toch mooi uit...
Ach laat maar
Heb nu een klant aan de lijn.. altijd gezellig...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nog gezellige klanten op je werk??
Mijn Planet verbinding doet het nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb nu een klant aan de lijn.. altijd gezellig...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn Planet verbinding doet het nog
We kunnen nog wel wat doen hoorquote:
Als ik jou zo hoor heb ik soms het idee dat je bij ons op het callcenter werkt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:42 schreef appelsientje het volgende:
Altijd leuk als je je collega's niet doorwerken..
Ben nu in mijn eentje aan het bellen.. met 4 in de wacht
dat komt door mijn auraquote:
Ach ik weet gelukkig dat dit werk tijdelijk is, ik zou dit echt niet voor vast werk kunnen doen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb ik soms het idee dat je bij ons op het callcenter werkt!
ach...nog effe en dan ben je er vanafquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:42 schreef appelsientje het volgende:
Altijd leuk als je je collega's niet doorwerken..
Ben nu in mijn eentje aan het bellen.. met 4 in de wacht
Ik snap ook niet hoe mensen het hier al meer dan vijf jaar vol houden op het CC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik weet gelukkig dat dit werk tijdelijk is, ik zou dit echt niet voor vast werk kunnen doen..
Ach ik doe dit part time... naast mijn studie.. dan is het een leuke inkomsten..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen het hier al meer dan vijf jaar vol houden op het CC.
Maar ja, ieder z'n ding.
leuk !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
Goeiemorgen, ik had weer inspiratie na de fakansie Buitenspel
leuk stukje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:05 schreef SCH het volgende:
Goeiemorgen, ik had weer inspiratie na de fakansie Buitenspel
quote:Geslaagd!
Een jonge vrouw uit Luik is na 38 pogingen geslaagd voor haar theoretisch rijexamen. De doorzetter betaalde totaal 570 euro voor haar pogingen. De vrouw is een uitzondering voor België, waar verkeersles eenvoudiger is dan in Nederland. Bijna zes op de tien slaagt er in één keer voor de theorie. De praktijkles mag daarna grotendeels door familieleden worden gegeven.
als een chimpansee dit kan na 16 jaar, dan moeten jullie toch ook wel kunnen stoppen ?quote:Rokende chimpansee stopt na zestien jaar
XIAN - Een depressieve chimpansee in een dierentuin in het noordwesten van China is na zestien jaar gestopt met roken. De 27-jarige Ai Ai wist van haar slechte gewoonte af te komen door ingrijpen van de dierenverzorgers. Die gaven haar smakelijker eten en ze zorgden dat het vrouwtje meer afleiding kreeg: een loopje na het ontbijt en ook een koptelefoon met muziek.
Volgens het Chinese persbureau Xinhua begon Ai Ai in 1989 met roken, na het overlijden van haar toenmalige partner. Ze werd een kettingrookster toen haar tweede partner overleed in 1997 en haar dochter naar een andere dierentuin ging. Volgens Xinhua rookte de chimpansee omdat ze eenzaam en bedroefd was.
Ai Ai, die in een dierentuin in de provincie Shaanxi verblijft, kreeg de sigaretten van haar verzorgers die haar zo poogden kalm te houden. Ze is, of was, niet de enige rokende chimpansee in de wereld. Er is er zeker nog een in China en ook in een Zuid-Afrikaanse dierentuin (Bloemfontein) is er een rokende chimpansee.
Vandaar dat ik in Luik altijd (bijna) ongelukken hebquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:38 schreef Suijk het volgende:
Dat ligt niet aan de helpdesk hoor.
Mogguh!
ach ja, ieder z'n charme nauurlijk !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
Wat een verhaal over de ANWB Bjoro, wat een lieve loser ben je toch
ik word er een beetje emotioneel vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef Bjoro het volgende:
post nummer20502
wel een mooi getal toch
wij gelukkig ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:11 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Alles OK, wel weer liters vruchtwater verloren, maar daar zijn we inmiddels een stuk rustiger onder.
ik had net 24310 in de verkeerde volgorde maar toch mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef Bjoro het volgende:
post nummer20502
wel een mooi getal toch
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik had net 24310 in de verkeerde volgorde maar toch mooi
ik snap hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]Begin toch eens met leestekens, dit is toch niet te lezen. Ik moest de zin 3 keer over lezen.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]Begin toch eens met leestekens, dit is toch niet te lezen. Ik moest de zin 3 keer over lezen.
![]()
![]()
en hoeveel heb je nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had net 24310.
Het is in de verkeerde volgorde ( 43210 ), maar toch een mooi getal.
zoooooooooooooooooooooooowquote:
Ik moet de 20.000 nog halenquote:
quote:
Internet Café in de outbackquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet de 20.000 nog halen![]()
En gaat bij mij een hele tijd duren denk ik.
je gemiddelde zal straks wel hard achteruit gaan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik moet de 20.000 nog halen![]()
En gaat bij mij een hele tijd duren denk ik.
Yup.. heel erg achteruitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
je gemiddelde zal straks wel hard achteruit gaan...![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Eilanden het volgende:
Morruguh
Goh wat is zo'n vrije dag toch lekker
vakantie nmet zijn 3-en is goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef Bjoro het volgende:
zo de vakantie is betaald !
23-30/10 weekje Mallorcamet mijn 2 moppies !
Same herequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:32 schreef Eilanden het volgende:
Morruguh
Goh wat is zo'n vrije dag toch lekker
Eigenlijk nietquote:
Ah okay, maar het gaat ook niet om de profs...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf heb ik van 24-12 tot 4-2 winterstop, maar van de profs weet ik het zo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |