Kom niet aan Marcoquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
dr mag best eens wat kritiek komen op het belachelijke gedrag van van Basten
En die ex is een hele goede vriend van mij gewordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:56 schreef DIGGER het volgende:
Leuk dat je zo met je ex om kunt gaan en dat de moeder je beste vriendin is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
OK dan snap ik de KS bij 35 weken.
[..]
http://babynamen.spaarbeleg.nl/
Bij de gegevensvan mensen die sparen voor de kleine via Spaarbeleg kwam deze naam 41 keer voor de afgelopen 12 namen, valt me nog mee.
De naam die wij voor de aanstaande hebben, komt er trouwens helemaal niet voor, en Glenn 1 maal de laatste 12 maanden.
Namen top 5:
Jongens Meisjes
1 Lucas Sanne
2 Milan Naomi
3 Jesse Julia
4 Ruben Eline
5 Thomas Lieke
En over het swingen heb je het maar niet
quote:Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Roald gekregen hebben.
de quick quote van de foktools werkt niet bij alle lay outs meer heb k begrepenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:14 schreef Noca het volgende:
[..]
En die ex is een hele goede vriend van mij geworden
Ik heb dat ook Jawi, maar jij hebt zeker ook die FF plugin..die werkt niet meer en mag eiglijk niet geloof ik..hehe
Maar natuurlijkquote:Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Mohammed gekregen hebben.
Hey neem nog een biertje joh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Mijn quoten doet het niet meer bij fok
Als ik op de qouteknop druk krijg ik alleen dit onderstaande, en dus niet de echte tekst erbij:
Hij doet het weerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de quick quote van de foktools werkt niet bij alle lay outs meer heb k begrepen
Achmeds en Ali's sparen niet voor hun Mohammeds, aangezien ze weten dat die vanaf hun 11e zelf in hun levensonderhoud gaan voorzien op straatquote:
de rest is onverzekerd !quote:
Maar dan heb je geen quickPI meer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef JaWi het volgende:
Plugin verwijderd.
ff flesje geven dan kom ik wel ff op MSN !quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
Zou tof zijn Bjoro, de versie die ik heb is wat anders dan die de rest van mn fam heeft...
Weet niet waar die staat, ik ga even naar de pubquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
heej, laat eens een foto zien van die H&M "ultrajassen"
Neequote:
* Eilanden vol spanning wacht op foto's van Clau en Noca in kabouterpakjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef Noca het volgende:
Ik zal wel ff een foto regelen in dat pakje Eilanden
Had je in de opties gewoon quickquoten uit moeten zetten! Dan kun je normaal quoten en hou je quickPi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef JaWi het volgende:
Nee.
Maar als er een oplossing is hoor ik het wel. Wel handig als ik normaal kan quoten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden vol spanning wacht op foto's van Clau en Noca in kabouterpakjes![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff flesje geven dan kom ik wel ff op MSN !
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Ow, onze digger in het melancholietopic, nog met langhaar...
[afbeelding]
Oh ja, die hebben wij ook nog.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
zo leuk die oude foto's doorspitten; ook nog van de skate meet met vleermuis zonder vleermuis
![]()
Eventjes maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
Noca, wat doe je met je user-icon?
SCHijterdquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef DIGGER het volgende:
Ja ik gaat er ook vandoor, tot morgen relschoppers.
dikke kus voor Anna morgen !quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef DIGGER het volgende:
Ja ik gaat er ook vandoor, tot morgen relschoppers.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:55 schreef Bluezz het volgende:
http://www.songteksten.ne(...)lop/Het_Ploplied.htm
Voor Noocje
Trusteh, Plopje.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef DIGGER het volgende:
En over het swingen heb je het maar niet
Optimist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Rajcomar en Powel nieuwe koningskoppel
Wat is loos?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef dndiek het volgende:
Kutkutkutterdekut!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |