quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij heet Sem. 5 weken te vroeg dus, 2740 gram (best netjes voor zo'n vroege dacht ik zo) en maar 45 cmtjes
Ze is 28Ze is mn beste vriendin, de kersverse papa is 26, mn ex, daar ben ik voor Noca 2,5 jaar mee geweest. Zo kan het ook
![]()
![]()
Ze ligt nog in het ziekenhuis, want het is een keizersnee geweest. En de kleine ligt nog even in de couveuse. Dus ze worden goed verzorgdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]leuk
maargoed, wat doe jij hier nog, de beste vrienden moeten dan toch het huis gaan schoonmaken, de kersverse ouders vertroetelen, de vader koude biertjes brengen, etc. etc.
okequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze ligt nog in het ziekenhuis, want het is een keizersnee geweest. En de kleine ligt nog even in de couveuse. Dus ze worden goed verzorgd![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef Noca het volgende:
Iemand die de kabouterdans heeft van plop?
Eenschquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:36 schreef Eilanden het volgende:
Beste vriendin van mijn vriendin is 12 dagen geleden bevallen, fikse baby van 3900 gramen gisteren weer op kraambezoek geweest. Als je zo'n poppetje in je handen hebt, dan vergeet je echt alles
![]()
quote:
Yup, alhoewel de bevalling redelijk soepel verliep. Ik geloof dat de baby 10 dagen te laat was, maar zelfs dan nog is 3900 behoorlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eensch
Das een flinke inderdaad, heul wat anders dan 2740
Chill man!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat begint Derksen triest te worden tegen van Basten, die smoel van die gast zou je zo willen dicht timmeren
Te erg, familieweekend en daar gaan we met mijn zussen, zwagers en vader en moeder kabouter plop doen...heel dom, maar dat wordt wel weer lachen denk ik..quote:
dr mag best eens wat kritiek komen op het belachelijke gedrag van van Bastenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tering wat begint Derksen triest te worden tegen van Basten, die smoel van die gast zou je zo willen dicht timmeren
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Te erg, familieweekend en daar gaan we met mijn zussen, zwagers en vader en moeder kabouter plop doen...heel dom, maar dat wordt wel weer lachen denk ik..
* clauwheee en dr tweelingzussie hebben mams flink gepest, ze heeft vanaf januari in het ziekenhuis gelegen met zwangerschapsvergiftiging en twee dames die al naar buiten wilden. Mutti stak daar een stokkie voor door alles te doen wat de doktoren zeiden en clauwheee en dr zussie besloten naar mutti te luisteren. Toen zijn we keurig tot een week na de uitgerekende datum blijven zitten (3 maart geboren)quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup, alhoewel de bevalling redelijk soepel verliep. Ik geloof dat de baby 10 dagen te laat was, maar zelfs dan nog is 3900 behoorlijk
* Eilanden was overigens drie weken (!) te laat toen hij geboren werd!
Ik heb er echt zoooo'n zin inquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Te erg, familieweekend en daar gaan we met mijn zussen, zwagers en vader en moeder kabouter plop doen...heel dom, maar dat wordt wel weer lachen denk ik..
* Eilanden bang wordtquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee en dr tweelingzussie hebben mams flink gepest, ze heeft vanaf januari in het ziekenhuis gelegen met zwangerschapsvergiftiging en twee dames die al naar buiten wilden. Mutti stak daar een stokkie voor door alles te doen wat de doktoren zeiden en clauwheee en dr zussie besloten naar mutti te luisteren. Toen zijn we keurig tot een week na de uitgerekende datum blijven zitten (3 maart geboren)![]()
Nope. We lijken niet op elkaar. 2-eiig enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden] bang wordt![]()
[/me]
Eeeeeeh er loopt nog zo'n iemand die erg op jou lijkt op deze aardkloot rond?
[me=Eilanden zich stilletjes in een hoekje verstopt
Mijn vader is er ook een van een 2-eiige tweeling. Lijkt heel erg op zijn oudere broer, maar ab-so-luut niet op zijn tweelingbroer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nope. We lijken niet op elkaar. 2-eiig enzo
Dat wordt een handballerquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef DIGGER het volgende:
Ga morgen direct uit m'n werk naar het ziekenhuis, eten doe ik daar (a slechts 3 Euro 40, netjes geregeld), maar ik besef me nu ineens pas dat ik morgen Glenn voor het eerst van m'n leven een dag niet zie
Vanavond wel lekker ff met m'n neefje en Glenn gevoetbald (hoewel Glenn nog steeds meer keepers trekjes vertoond (of erg veel hands maakt)).
[afbeelding]
fototjes zouden het ons gemakkelijk maken een vergelijking te makenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nope. We lijken niet op elkaar. 2-eiig enzo
Klinkt goed, hoewel wat vroeg dus. Wat was de reden van de baby halen met 35 weken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij heet Sem. 5 weken te vroeg dus, 2740 gram (best netjes voor zo'n vroege dacht ik zo) en maar 45 cmtjes
Ze is 28Ze is mn beste vriendin, de kersverse papa is 26, mn ex, daar ben ik voor Noca 2,5 jaar mee geweest. Zo kan het ook
![]()
![]()
Glenn heeft nog nooit ook maar 1 seconde handbal gezien.quote:
Digger ziet gelijk mogelijkheden tot partnerruilquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kun je nog eens lekker swingen
Naam vind ik trouwens minder, veel te trend gevoelig.
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn heeft nog nooit ook maar 1 seconde handbal gezien.
Qua minuten aan voetbal heeft ie al voor vele dagen op z'n netvlies gehad
Welk belachelijk gedrag, je hoort alleen gezeik uit Eindhoven over hem, zelf de meeste Feyenoorders die ik ken zijn positief over hem..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr mag best eens wat kritiek komen op het belachelijke gedrag van van Basten
Kindje lag in stuit, kon geen kant meer op (en iets met navelstreng), en de vliezen waren gisteren gebroken. Normale bevalling ging niet, toen keizersnee. Nooit verwacht, nooit aanwijzingen dat het gisteren al zou komen! Het plan was morgen een echo, om te kijken of er nog een mogelijkheid was dat het nog kon draaien. Niet meer nodig dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoewel wat vroeg dus. Wat was de reden van de baby halen met 35 weken?
Leuk dat je zo met je ex om kunt gaan en dat de moeder je beste vriendin is.
Kun je nog eens lekker swingen
Naam vind ik trouwens minder, veel te trend gevoelig.
nou in mijn omgeving is de kritiek wel wat breder dan de PSV fans maargoed laten we die discussie buiten hools houdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Welk belachelijk gedrag, je hoort alleen gezeik uit Eindhoven over hem, zelf de meeste Feyenoorders die ik ken zijn positief over hem..
Mooi, lang leve Intelquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou in mijn omgeving is de kritiek wel wat breder dan de PSV fans maargoed laten we die discussie buiten hools houden
en nog steeds geen AMD in Hools
bungeld ie al aan zn eigen spandoek?quote:
Hools loopt op intelquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou in mijn omgeving is de kritiek wel wat breder dan de PSV fans maargoed laten we die discussie buiten hools houden
en nog steeds geen AMD in Hools
* Bjoro zoekt ff in z'n onlangs aangelegde kindercollectie !quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef Noca het volgende:
Iemand die de kabouterdans heeft van plop?
OK dan snap ik de KS bij 35 weken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kindje lag in stuit, kon geen kant meer op (en iets met navelstreng), en de vliezen waren gisteren gebroken. Normale bevalling ging niet, toen keizersnee. Nooit verwacht, nooit aanwijzingen dat het gisteren al zou komen! Het plan was morgen een echo, om te kijken of er nog een mogelijkheid was dat het nog kon draaien. Niet meer nodig dus
http://babynamen.spaarbeleg.nl/quote:Sem vind ik leuk, maar het is inderdaad wel een beetje een naam die te 'in' is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |