10 a 15 min per cd..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zolang duurt dat niet hoor. Iig niet heel de avond.
met ingevulde ID3 Tags voor de mp3 speler?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef appelsientje het volgende:
ben vanavond de hele avond wel bezig.. 23 cd's omzetten naar mp3... hoef me niet te vervelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
met ingevulde ID3 Tags voor de mp3 speler?
DAt vind ik niets meer aan.quote:
En over een uurtje natuurlijk Langs de Lijn op Radio 1 . ( met om 22.45 de column van Paul Onkenhout. )quote:
Yup... ben nu begonnen met Frank Sinatra...quote:
Hee. De drie Andreaskruizen van Amsterdam verbasterdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Superheld het volgende:
Zo kan fok weer op.
Nieuw icon neergeplempt en toen kon ik niet meer inloggen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee. De drie Andreaskruizen van Amsterdam verbasterd
en wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:Had ik al verteld dat ik blij ben
Mn beste vriendin is gisteren bevallen van een zoontje, 5 (!) weken te vroeg. Maar alles is goedEn ik vind het zo leuk voor ze
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:Had ik al verteld dat ik blij ben
Mn beste vriendin is gisteren bevallen van een zoontje, 5 (!) weken te vroeg. Maar alles is goedEn ik vind het zo leuk voor ze
Nog laaange niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wanneer ben jij uitgerekend?
Hij heet Sem. 5 weken te vroeg dus, 2740 gram (best netjes voor zo'n vroege dacht ik zo) en maar 45 cmtjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]beschuit met muisjes
Hoe heet ie?
hoe oud is ze eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |