Doe het lekker zelf danquote:
http://www.nos.nl/nosstud(...)esentatie/index.htmlquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Suijk het volgende:
Hallo!
Wie was die stotterende, nieuwe, onbekende presentator van het Sportjournaal?
kwam door de userquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef pfaf het volgende:
800 Hools terug, waren er nog leuke topictitels. Ofzo.
Hools [Het VBL-café] #130 ik mis CAZZO deel IIquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef pfaf het volgende:
800 Hools terug, waren er nog leuke topictitels. Ofzo.
Ik ook nog niet (ook nu niet overigens)quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:06 schreef Suijk het volgende:
Stomhorst, dat was 'em. Nog nooit gezien!
Tnx boske!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hools [Het VBL-café] #130 ik mis CAZZO deel II
niks aan
Die is de Godganse dag aan het neuken en verbouwen, of allebij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Leeft zjroentje eigenlijk nog?
Maakt ie een man van zijn vriendin?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die is de Godganse dag aan het neuken en verbouwen, of allebij.
woarquote:
Ben benieuwdquote:
Nog zo één.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
En dan nog maar twee maanden wachten op de meubels....
Stomme myAT ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:anders post golfer door een slotje van de vorige hools heen
daar zijn de slotjes ook gewoon zichtbaarquote:
Als je de foto wilt moet je maar effe zeggen, dan mail ik wel. Ga niet hier op openbare forum zettenquote:
hahaha ja ik zag hem ookquote:
Ei!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is na een dag werken morgen lekker een dagje vrij!
Ik krijg geen ADV, maar daarom is een dagje vrij niet minder lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Lekker Eilanden!
* methodmich heeft vrijdag weer ADV
Weg !quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als je de foto wilt moet je maar effe zeggen, dan mail ik wel. Ga niet hier op openbare forum zetten
Baggercommentaar. Zegt 12x per wedstrijd 'en nu de bal het werk laten doen!'quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Suijk het volgende:
fifa2006![]()
Commentaar van Youri Mulder en Evert ten Napel.
Die kreeg ik nog niet, maar ik speel dan ook goed over.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Baggercommentaar. Zegt 12x per wedstrijd 'en nu de bal het werk laten doen!'
![]()
Maar vast wel dat ze 'opeens' een gesprek aanknopen over de fantastische balaanname van Bergkamp toen hij nog bij Ajax speelde? Gewoon door een willekeurige wedstrijd heenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die kreeg ik nog niet, maar ik speel dan ook goed over.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:57 schreef Superheld het volgende:
[..]
Superheld is voor AFC Ajax Amsterdam!
![]()
quote:
Wat? Niet mooi? Ik bedoelde er alleen maar mee van 'het is verzonden'. Of moet ik je email adres weghalen uit de quote ofzo?quote:
Ja, had em net ge-editquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Of moet ik je email adres weghalen uit de quote ofzo?
Binnnenkort maar eens spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Suijk het volgende:
fifa2006![]()
Commentaar van Youri Mulder en Evert ten Napel.
quote:
Drama iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Baggercommentaar. Zegt 12x per wedstrijd 'en nu de bal het werk laten doen!'
![]()
quote:
Zolang duurt dat niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef appelsientje het volgende:
ben vanavond de hele avond wel bezig.. 23 cd's omzetten naar mp3... hoef me niet te vervelen.
10 a 15 min per cd..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zolang duurt dat niet hoor. Iig niet heel de avond.
met ingevulde ID3 Tags voor de mp3 speler?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:40 schreef appelsientje het volgende:
ben vanavond de hele avond wel bezig.. 23 cd's omzetten naar mp3... hoef me niet te vervelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
met ingevulde ID3 Tags voor de mp3 speler?
DAt vind ik niets meer aan.quote:
En over een uurtje natuurlijk Langs de Lijn op Radio 1 . ( met om 22.45 de column van Paul Onkenhout. )quote:
Yup... ben nu begonnen met Frank Sinatra...quote:
Hee. De drie Andreaskruizen van Amsterdam verbasterdquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Superheld het volgende:
Zo kan fok weer op.
Nieuw icon neergeplempt en toen kon ik niet meer inloggen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee. De drie Andreaskruizen van Amsterdam verbasterd
en wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:Had ik al verteld dat ik blij ben
Mn beste vriendin is gisteren bevallen van een zoontje, 5 (!) weken te vroeg. Maar alles is goedEn ik vind het zo leuk voor ze
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:Had ik al verteld dat ik blij ben
Mn beste vriendin is gisteren bevallen van een zoontje, 5 (!) weken te vroeg. Maar alles is goedEn ik vind het zo leuk voor ze
Nog laaange niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wanneer ben jij uitgerekend?
Hij heet Sem. 5 weken te vroeg dus, 2740 gram (best netjes voor zo'n vroege dacht ik zo) en maar 45 cmtjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]beschuit met muisjes
Hoe heet ie?
hoe oud is ze eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |