Gelukkig nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
moet je niet aan de telefoon hangen?
*meldtquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Iemand zin?
Ik durf het bijna niet te vragen.....maar waarin??quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef SCH het volgende:
Iemand zin?
quote:
Koffie en daarna even een potje neuckelen 9-)quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen.....maar waarin??
als het om koffie gaat![]()
Gisteren genoten vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Koffie en daarna even een potje neuckelen 9-)
geen gegadigden, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Koffie en daarna even een potje neuckelen 9-)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gisteren genoten vanArouna
SCHurk?
Heb je de foto van hem en Mateja trouwens gezien?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kijk maar even in het PSV Topic dan
realiseer me net dat jij de enige van Fok! bent die Mateja ooit live gezien heeft
Hij heeft soms nog wat traumatische flashbacks van jullie ontmoeting, maar verder merk je er niet heel veel van.quote:
Ik vond het ook niet zo leuk voor jou dat hij meteen PaPa tegen me zeiquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij heeft soms nog wat traumatische flashbacks van jullie ontmoeting, maar verder merk je er niet heel veel van.
mmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk darling, voor jou maak ik weer opnieuw zin.![]()
Jas stuk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef Bananenman het volgende:
Goedemiddag!
Ik moet maar eens een nieuwe jas halen...
Gewoon even langs een kledingrek ergens buiten bij een winkel lopen .quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Bananenman het volgende:
Ja, bleef hangen achter iets. Rats
Maargoed, had hem ook al 2 jaar dus is sowieso wel eens tijd voor een nieuwe.
Volgens mij zei die BahBah SCHquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo leuk voor jou dat hij meteen PaPa tegen me zei
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gewoon even langs een kledingrek ergens buiten bij een winkel lopen .
het mes van een Spartaanquote:
Die foto'squote:
zou een leuk pouletje kunnen worden !quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
Die foto's
Lief hoormaar wat doen die spelers dat toch heerlijk onhandig.
Morgen de loting, ik wil naar Sylvie
Inderdaad ja, het gaat Arouna nog het makkelijkst afquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Die foto's
Lief hoormaar wat doen die spelers dat toch heerlijk onhandig.
Morgen de loting, ik wil naar Sylvie
Zou ik ook doen, is stoer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het gaat Arouna nog het makkelijkst af![]()
Vooral die met Alex is leuk, die komt dan ook uitvergroot in de gang te hangen denk ik![]()
Maar die foto ziet er ook gewoon gaaf uit!! Alex lijkt wel een trotse papaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vooral die met Alex is leuk, die komt dan ook uitvergroot in de gang te hangen denk ik![]()
Kom maar even in de SCHpreekkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voel me alsof ik superbrak ben, terwijl ik zaterdagavond mijn laatste druppel drank heb aangeraakt. Ik zou toch niet ziek aan het worden zijn
Maar mevrouw Bluezz, wat doet u nuquote:
Ach ik denk dat je niet de enige bent die ziek aan het worden is..quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik voel me alsof ik superbrak ben, terwijl ik zaterdagavond mijn laatste druppel drank heb aangeraakt. Ik zou toch niet ziek aan het worden zijn
Die met Alex is inderdaad erg leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
waarinquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:37 schreef DeTolk het volgende:
zo weer lekker thuis
Biertje gaat er wel in.
K zou zeggen ga met met Axel eens langs bij Alex, dat klinkt ook nog eens als een leuk duoquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die met Alex is inderdaad erg leuk
ultrajassen bij H&Mquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die nieuwe 'ultrajassen' die ze bij H&M verkopen zijn wel lekker
wat zit er allemaal in die The Pianist box?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef pascalheister het volgende:
zo eindelijk weer eens een foto![]()
http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/dvdcollectie.jpg
Welke Queen DVD staat daar tussen ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef pascalheister het volgende:
zo eindelijk weer eens een foto![]()
http://www.pascalheister.nl/dvd/collectie/dvdcollectie.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |