Eensch is... Hoor ik liever Groningen verhalen, mits de regie dan ook strak op haar lichaam is ingezoomtquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan luister je lekker naar Nathalie en Dido.... Die praten zo gezellig
Ja, hoor, Scan, als jij zo graag het woordje 'heftig' erin wilt houden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop wel dat ik mag concluderen dat deze vrij/zoen/kus sessie tussen Roel en Linda de heftigste (tot nu toe) in het huis was.
ik kan me geen een leuk verhaal van haar herinneren...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!![]()
Waarom noem je Lieske?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:45 schreef pu55y_camper het volgende:
Laat lieske d'r bek over groningen houden
ze komt erniet eens vandaan arg
Als er iemand tetterd is het lieske
EN ja DEUGD IS EEN STOM WOORD LIESKE
Op dit soort dingen zit ik nu de hele tijd te wachten en net op het moment ben ik buiten met de hondquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
quote]Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel flikkerde uit bed en keek dwaas om zich heen. Tanja werd wakker van de neer ploffende Roel en zag Roel zn broek open doen om te gaan plassen boven een andermans bed. Tanja stormde haar bed uit en greep net op tijd in. Tanja dirigeerde Roel naar buiten en Roel knalde met zn kop tegen de deur aan. De streams gingen naar de gang en daar strompelde roel de halve gang door van muur naar muur. In zijn wandeling op zoek naar de WC flikkerde die het halve dressoir om en wat daar op stond. Tanja riep om hulp naar de woonkamer en daar kwamen Menno en Linda aanrennen (met emmer). Tanja opende de deur van de WC en menno dirigeerde Roel naar het toilet. Roel rukte zich los en liep de gang weer in waarop de toegesnelde hulp riep wat ie ging doen. Roel : Ik ga naar de WC. Menno die is hier. Roel trok zn broek uit en toen gingen de streams weer naar de woonkamer. (bedankt Talpa 24 uur BB mis niks van de gebeurtennisen in het huis)
Had ik ook snel het geluid weer zachter gezet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef NeoDweezil het volgende:
t is topicnummer 389 toch?
maar heb net mijn "de-tering-schrik" moment gehad
dank je regie!!
Ja, je mag vinden wat je zelf wilt natuurlijk. Who the fuck cares. Maar ik heb dit in deze BB serie nog niet gezien. De kusjes tussen Ingrid en Menno en Roel en Dido stelden niets voor met dit vergeleken. Maar misschien hebben we beide naar iets anders zitten kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hoor, Scan, als jij zo graag het woordje 'heftig' erin wilt houden...
het was ook de langste, de luidste, de blauwste, de noemmaaropste, want het was de enige echte![]()
wat ben je toch een schat, en zo alert ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Dagonet het volgende:
Nummer aangepast.
je denkt toch niet dat dit niet gelekt wordt?quote:
Ja, ik, want ik wilde de stream van de keuken, waar de regie geen medewerking aan verleendequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom noem je Lieske?
Ik ben het met je eens over die verhalen van Groningen, maar alsjeblieft.. kan iemand ook Nathalie en Dido de mond snoeren... please!!!
Ik weet nu dat je haar leuk vind maar lieske is een ontploft pak vlaquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom noem je Lieske?
Ik ben het met je eens over die verhalen van Groningen, maar alsjeblieft.. kan iemand ook Nathalie en Dido de mond snoeren... please!!!
Die speelt zo enorm veilig, daar word je echt onpasselijk van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef Gert het volgende:
Chantal: "Ik ben blij dat ik er niet direct bji betrokken ben."
Stokerige kuthoer.
Ik moet het tuig in FB ook een béétje in het oog houden hequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
[..]
wat ben je toch een schat, en zo alert ook![]()
NOG niet... maar het huis is klein... let maar op dat het ijskonijn morgen over de rooie is.quote:
chantal is de eerste die dit aan dido verteld hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat dit niet gelekt wordt?
Tip koptelefoon (maar dan schrik je nog steeds hoor van chantal) dan valt het nog meequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had ik ook snel het geluid weer zachter gezet.
Anders gaan de buren meegenieten met chantal en dat wil ik ze niet aandoen.
Volgens mij mochten de anderen afgelopen week ook voor het eerst d'r kindje voelen ! Ik was er helemaal verbaasd over én ik vind die "breng-roel-naar-de-wc"-actie van haar net ook heel lief !quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het doet me echt goed dat Tan ook gezellig bij het keukentafelgroepje zit
No Problemoquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op dit soort dingen zit ik nu de hele tijd te wachten en net op het moment ben ik buiten met de hond![]()
Hartelijk dank voor het verslag![]()
Dat vroeg ik niet. Luister even lekker naar Nathalie en Dido dan.... Daar word je vrolijk vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik weet nu dat je haar leuk vind maar lieske is een ontploft pak vla
Waarschijnlijk omdat Lieske de kleuter Groningen zo naar beneden haalt met haar studenten gelal. En ze alleen maar kinderlijke dingen zegt. Dildo en Natte Lie hebben ervaring met mannen, iets wat Lieske niet heeft. En ze het maar eens over haar Enschede moet gaan hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom noem je Lieske?
sorry het is al laat of vroeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Dagonet het volgende:
Nummer aangepast.
Denk niet dat we daar nog iets van terug zien in de uitzendingen maar jouw verhaal en het filmpje wat er in het forum stond doen mij vermoeden dat ik 1 van de beste momenten van de avond heb gemistquote:
Lekker simpelquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Lieske is net zo achterbaks als de rest. Maar dat willen sommigen niet zien.
FB ?? Ik ben nieuw hier en ben bang dat ik iets mis (De ziekte van Chantal)quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik moet het tuig in FB ook een béétje in het oog houden he
jawel, door Chantalquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat dit niet gelekt wordt?
Bah, zit ik onzinnig naar de woonkamerstream te kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
Dido doet Naat naincl houding en piepstemmetje
![]()
Ik vind Lieske een hoop dingen, saai vooral, maar achterbaks is ze m.i. niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Lieske de kleuter Groningen zo naar beneden haalt met haar studenten gelal. En ze alleen maar kinderlijke dingen zegt. Dildo en Natte Lie hebben ervaring met mannen, iets wat Lieske niet heeft. En ze het maar eens over haar Enschede moet gaan hebben.
Ze is zelf ook net zo achterbaks als de rest.
Tanja is de enige die gewoon zegt waar het op staat. Die heeft toch niets te verliezen. En Lieske is net zo achterbaks als de rest. Maar dat willen sommigen niet zien.
Ik had het graag voor je gedaan maar had teveel gedronken om nog te rijdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef kavu het volgende:
die grafstem alleen al van die chantal .. elke nacht zit ze op haar praatstoel .. kan niemand haar een keer knevelen ????
Het was gewoon geheel een aparte Zondag BB-avondquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef Day het volgende:
Ik snap niet dat jullie het gemist hebben! Het was helemaal te volgen, vanaf het moment dat Roel uit het bed pleurde tot het 'breng Roel met z'n 4-en naar de wc' moment. Echt, het was hilarisch![]()
Dat ga ik vanaf nu ook maar doen jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon op mute zetten dan heb je nergens last van
wat lief, dank Knurftquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de liefhebbers, filmpje van bezopen Roel:
http://www.mytempdir.com/186048
![]()
Ik zit al vanaf een uur voor die tijd te denken "ik moet naar bed"...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
Mensen die na Roel en Linda's hitsige momentje zijn gaan slapen hebben wel het een en ander gemist
Ik snap niet dat jullie het gemist hebben! Het was helemaal te volgen, vanaf het moment dat Roel uit het bed pleurde tot het 'breng Roel met z'n 4-en naar de wc' moment. Echt, het was hilarischquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar nog iets van terug zien in de uitzendingen maar jouw verhaal en het filmpje wat er in het forum stond doen mij vermoeden dat ik 1 van de beste momenten van de avond heb gemist(die klote hond ook altijd
)
![]()
Nee maar lieske praat de hele tijd zo vol overtuigd van zichzelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Luister even lekker naar Nathalie en Dido dan.... Daar word je vrolijk van
Héérlijk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Hi Blabla nemenquote:Ben al blij dat ik een foto kan maken met mijn mobiel maar volgens mij kan ik er geen streams op kijken
quote:
lekkere snelle server in 20 seconden binnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Je gifje komt sowieso op het blogquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
mee eens, maar niet om aan te horen........quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:57 schreef pu55y_camper het volgende:
Het is echter interessant om te zien hoe lieske probeert te scoren
Reageerde even op jouw post, maar ik merk dat er best wel veel het niet hebben gezien, vandaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]
Ik weet niet hoe ik ik buiten, tijdens het uitlaten van de hond de streams kan bekijken![]()
Ben al blij dat ik een foto kan maken met mijn mobiel maar volgens mij kan ik er geen streams op kijken![]()
Het was ff zoeken maar tis gebeurdquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef Dagonet het volgende:
Oh Bor? Wil je even de laatste posts van het vorige topic checken?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
Het begint tot Linda door te dringen wat ze gedaan heeft.
Wat een heerlijk filmpje !quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Nadat Chantal vijf keer schreeuwde Linda wat heb je gedaan, wat heb je gedaan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb het ook gemist, het was niet zo interessant dus ik was jacuzzi aan het kijken en toen ik weer overschakelde was het voorbijquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Reageerde even op jouw post, maar ik merk dat er best wel veel het niet hebben gezien, vandaar.
"M'n broertje" Of, zoals Chantal het in dat aanstellerige mokums uitspreekt: "Mun buddoertje"quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:53 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, door Chantal
ik mag Roel heel graag
Maar ik heb hem de hele avond niet opgezocht, echt niet, echt niet opgezocht...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:01 schreef style het volgende:
[..]
Nadat Chantal vijf keer schreeuwde Linda wat heb je gedaan, wat heb je gedaan...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
Wat zei ze dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
ooooooooooooooooooohquote:
stop d'r ff terug in d'r eierdopquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:06 schreef Dagonet het volgende:
zucht
kan iemand dat kutkuiken van d'r zender ontdoen?
OOHH gelukkig, was al bang dat ik met mijn laptop over straat moest lopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Reageerde even op jouw post, maar ik merk dat er best wel veel het niet hebben gezien, vandaar.
Dan komt morgen weer dat janktoneelspelletje van d'rquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En ze sloeg haar handen voor haar gezicht, ging met haar gezicht op de lege stoel naast haar liggen![]()
Als dit de ware Tanja is valt ze me heel erg meequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje !
Tanja "kom maar, schat"
en Ingrid komt met de emmer aanlopen (die ze nog van het vorige feestje over had)
![]()
Ingridquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Wie zei er nu weer 'opkanke...'?
ge-ni-aal!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
nou, vreselijk, hè , te erg gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:Ik volg streams niet meer...zei Ingrid Opkankeren?? Wat een taal
Nathalie maar ook die is Haagsquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Wie zei er nu weer 'opkanke...'?
ze heeft gewoon genoeg van Linda's gezeikquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Gert het volgende:
Ingrid is ook behoorlijk grof in de mond zeg.
Er zijn hier veel ergere dingen gezegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:Ik volg streams niet meer...zei Ingrid Opkankeren?? Wat een taal
Nee, dat ging over dat piepstemmetje van die Nathalie...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ze heeft gewoon genoeg van Linda's gezeik
Dan hoop ik dat ze groep 3 beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
Er zijn vanavond echt definitief 2 groepen ontstaan:
Groep 1: Chantal, Ingrid, Menno, Tanja
Groep 2: Nathalie, Dido, Joost en Rob
Roel en Linda moeten nog kiezen, denk ik, al vrees ik dat ze na vanavond geen andere keuze hebben dan groep 1.
Het eerstequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Maerycke het volgende:
Zouden ze nu morgen allemaal weer braaf in het gareel lopen of is nu het hek van de dam?
Jawel ze is alleen totaal niet in de positie om echte gemene spelletjes te spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een hoop dingen, saai vooral, maar achterbaks is ze m.i. niet.
Ja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja was erg goed op dat filmpje.
Ja duh het was haar slaapkamer tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dit de ware Tanja is valt ze me heel erg mee![]()
![]()
Heel erg aardig van haar, ze kan ook denken &%^**#$@
Ik heb eigenlijk nooit wurgneigingen, maar sinds BB5 komt er een ongekende drang naar boven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
O die lach, die doet gewoon fysiek pijn.
SMERIGE KOLEREZEUG van een CH
A
N
T
A
L
Arme Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
Roel en Linda moeten nog kiezen, denk ik, al vrees ik dat ze na vanavond geen andere keuze hebben dan groep 1.
Ja,dat weet ik ook wel. Ik stoor me er verder niet aan, moet die grafdel lekker zelf weten met d'r kutsmoel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn hier veel ergere dingen gezegd.![]()
Ik vergeet Lieske!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze groep 3 beginnen.
En Lieske is in d'r 1tje groep 3 zekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,dat weet ik ook wel. Ik stoor me er verder niet aan, moet die grafdel lekker zelf weten met d'r kutsmoel.
Viel me ook al op, dit kan je niet spelen dit doet ze omdat ze ergens toch een goed hart heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,dat weet ik ook wel. Ik stoor me er verder niet aan, moet die grafdel lekker zelf weten met d'r kutsmoel.
Neuh.. die zou graag bij groep 2 wíllen horen, maar wordt er alleen bij betrokken als ze haar nodig hebben. Ik denk dat beide groepen haar afserveren zodra het er op aan komt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vergeet Lieske!![]()
Die hoort bij groep 2, denk ik.
Lieske voelde zich sowieso vanalles al buitengeslopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En Lieske is in d'r 1tje groep 3 zeker![]()
yep, da's de groep waar iedereen op mag nomineren:)quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef MissHobje het volgende:
En Lieske is in d'r 1tje groep 3 zeker![]()
en zoals altijd wordt lieske vergetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
En nu loopt die kuthoer weer de jonge hond uit te hangen met d'r paupersmoel vlak voor de camera.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wurgneigingen, maar sinds BB5 komt er een ongekende drang naar boven.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Cracka-ass het volgende:
En juist daardoor gaat ze idd heel ver komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Neuh.. die zou graag bij groep 2 wíllen horen, maar wordt er alleen bij betrokken als ze haar nodig hebben. Ik denk dat beide groepen haar afserveren zodra het er op aan komt.
Mot ze weer die hele kutontgroening doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vergeet Lieske!![]()
Die hoort bij groep 2, denk ik.
je hebt het gezelligste gemistquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef KonnieKipke het volgende:
gezellig in de slaapkamer!
Vergeet Groep 1 nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, da's de groep waar iedereen op mag nomineren:)
Roel, de wc is een stukje terug!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Die Tan toch, komt ze in volle vaart Roel achterna rennen
Ze deed erg voorzichtig. Dit was echt de eerste keer dat ik Tanja wel lief vond, had niet verwacht dat het ooit zou gebeuren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef milagro het volgende:
[..]lief
ik vond het wel even eng, zij met die dikke buik, zo een dronken zwalkende vent ondersteunen
Ja ja ja ja, ze heeft d'r complimenten al geoogst hier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Ik zou het niet weten, we zijn hier aangesloten op het rioolquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja duh het was haar slaapkamer tochhoe erg denk je dat dat stinkt als hij ff al die drank eruit pist
![]()
Ah nee hequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ja Kribbet, jouw naam is haas vanavond, ik weet hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, we zijn hier aangesloten op het rioolIs het heel erg dan
![]()
Echt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:19 schreef mijn23 het volgende:
linda moet winnen,ik vind haar super na vanavond!!
Volgens mij is het menno maar van kloten zal het niet kan komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Zijn ingrid en joost nu aan het kloten?
ow Liesje is bij lange na niet de eerste die ik wil zien vertrekken, op dit moment is Menno nog steeds mijn eerste keus, gewoon omdat ik nog wel wat van Ingrid wil zien zonder dat ze een menno-aanhangsel is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Vergeet Groep 1 niet![]()
Chantal
Ingrid
Menno![]()
Tanja
Idd.. doen ze gewoon expres !quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
gesprek op de badkamer...hop stream weg
ja idd, nu 2 nutteloze streamsquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
takkezooi iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
Ja waar slaat dat opquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
Ja Menno mag van mij gaan, máár niet voordat Tanja weg is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ow Liesje is bij lange na niet de eerste die ik wil zien vertrekken, op dit moment is Menno nog steeds mijn eerste keus, gewoon omdat ik nog wel wat van Ingrid wil zien zonder dat ze een menno-aanhangsel is.
ik bedoel dat het de iedereen wel makkelijk uitkomt om Liesje te nomineren, ze doet toch stoer alsof ze het allemaal wel prima vindt, en ondertussen kunnen de groepen dan weer braaf samensmelten....
Na deze avond geeft ik lieske een hele grote kans dat ze gaat winnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt?
Voor ons streamers misschien wel ja.... maar qua mens?
zelden zo'n eikel gezien als Roelquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Ik las het, maar was Dungeons and Dragons 2 aan het kijken...![]()
Ik denk dat ik het snap... Met de terug lopende kijkcijfers worden alle potentieel interessante dingen weggedraaid van de streams zodat we ook de reguliee uitzendingen nog kijken.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na deze avond geeft ik lieske een hele grote kans dat ze gaat winnen.
Ik heb de hele tijd zitten wachten op jequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Kribbet, jouw naam is haas vanavond, ik weet het![]()
Dat zou niet uitmaken, maar uitkijken dat ik niet in het bed van m'n ouders wil zeiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
pas op dat je niet uit bed rolt he!
Volgens mij is een grootdeel van ons mannen zo...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
zelden zo'n eikel gezien als Roel
heeft een grote bek, kan niet tegen drank, heeft een belachelijk kleine lul, en knalt dan ook nog eens na amper 2 minuten bekken in slaap, een gefrustreerde megageile Linda achterlatend![]()
Hoezo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na deze avond geeft ik lieske een hele grote kans dat ze gaat winnen.
Naah lekker gezellig met 2 huisgenoten naast je enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef KonnieKipke het volgende:
Waarschijnlijk is Ingrid Menno heerlijk aan het trekken en vingert hij haar.....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd zitten wachten op je![]()
![]()
Je zou die waterballonnen komen halen hier![]()
Zo gek is dat idee niet hoor. Ze heeft afgelopen donderdag ook al publiekslieveling Roel verslagen.quote:
2 -dronken- huisgenotenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah lekker gezellig met 2 huisgenoten naast je enzo
jij hebt geen belachelijk klein pikkie, schat ik zomaar even in hier op afstandquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Volgens mij is een grootdeel van ons mannen zo...![]()
Zal vanavond is proberen bij mijn vrouw, we hebben toch al een waterbedquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou niet uitmaken, maar uitkijken dat ik niet in het bed van m'n ouders wil zeiken.
Mja, ik ben laatst gepijpt door een meisje met mn beste vriend naast me liggend... Dat werkt inderdaad niet. Hij werd gek van het geslobber.. en wilde ook een beurt krijgen. Misschien dat Chan en Linda nu net zo denken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah lekker gezellig met 2 huisgenoten naast je enzo
Hij heeft ooit op Fok gestaan....quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]
jij hebt geen belachelijk klein pikkie, schat ik zomaar even in hier op afstand
ik ben van beiden geen fan, maar ik vindt Tanja & liesje de meest interessante mensen om naar te kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef -Delta- het volgende:
Ja Menno mag van mij gaan, máár niet voordat Tanja weg is.![]()
Dat is mijn nr die weg moet en of ze nou 1 keer aardig Roel ondersteunt, sorry daar bak je geen peren van hoor. Weg und schnell![]()
Ja lieve Scan, dat weet ik, maar 2 rondes overleven en BB winnen, zijn 2 dingen imo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet hoor. Ze heeft afgelopen donderdag ook al publiekslieveling Roel verslagen.
Dus je had al thuis kunnen zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik woon 1,5 uur bij je vandaan man![]()
LMAOquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft een grote bek, kan niet tegen drank, heeft een belachelijk kleine lul, en knalt dan ook nog eens na amper 2 minuten bekken in slaap, een gefrustreerde megageile Linda achterlatend![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mja, ik ben laatst gepijpt door een meisje met mn beste vriend naast me liggend... Dat werkt inderdaad niet. Hij werd gek van het geslobber.. en wilde ook een beurt krijgen. Misschien dat Chan en Linda nu net zo denken.![]()
Roel ligt in Linda's bed ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Roel nu bij Linda in bed dan?
Roel ligt in Linda's bed...maar zonder Linda dus, die ligt bij Chantal, Menno en Ingridquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
hij ligt in linda's bed en linda,chantal en ingrid liggen bij menno in bed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
wat is dat toch met die kleine lul van Roel, is dat in beeld geweest vanavond ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij heeft ooit op Fok gestaan....![]()
Dus je lag met je beste vriend in bed, en toen kwam een meisje jou pijpen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mja, ik ben laatst gepijpt door een meisje met mn beste vriend naast me liggend... Dat werkt inderdaad niet. Hij werd gek van het geslobber.. en wilde ook een beurt krijgen. Misschien dat Chan en Linda nu net zo denken.![]()
Liesje, alleen de naam Liesje krijg ik al rillingen van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben van beiden geen fan, maar ik vindt Tanja & liesje de meest interessante mensen om naar te kijken.
jammer dat ik Liesje gewoon niet kan aanhoren.....
qua irritatie heb het meest last van Joost......
Dido komt idd niet snel op de bank. Chantal ook niet ben ik bang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja lieve Scan, dat weet ik, maar 2 rondes overleven en BB winnen, zijn 2 dingen imo.
Jij mag bv Dido niet, maar vergeet niet 1 ding; als de bewoners haar mogen en vrij lang houden komt ze niet eens op de bank. Jij hebt het altijd over "als Dido op de bank komt, is ze meteen weg".
Zo werkt het dus niet altijd en Dido ligt overal praktisch goed in de groep.
Je bent toch zo naief als je die uitslagen gaat gelovenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet hoor. Ze heeft afgelopen donderdag ook al publiekslieveling Roel verslagen.
Dan ben ik maar naiefquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je bent toch zo naief als je die uitslagen gaat geloven
Yepquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar naief![]()
Gelukkig ben jij dat danniet en zie jij alles heel scherp enzo
ja sorry, ik vind Lieske gewoon echt geen naam......quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef -Delta- het volgende:
Liesje, alleen de naam Liesje krijg ik al rillingen van.![]()
Lieske is 1 ding, maar Liesje, kom op, zie meteen m'n 6 jarig buurmeisje voor me![]()
Joost dacht ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Wie ligt er nou op dat meest linkse bed?
Menno en Ingridquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef KonnieKipke het volgende:
van L naar Rquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb maar 1 motto; zolang Tanja niet bij de laatste bewoners overblijft (laat staan BB wint) dan vind ik alles bestquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido komt idd niet snel op de bank. Chantal ook niet ben ik bang.
En iemand die eenmaal zeer populair is moet het wel heel erg bont maken wil dat veranderen (ervaringen uit voroge BB's)
Die van chantal hoef ik niet te zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef Speedski het volgende:
En oooow wat ben ik nieuwsgierig ... wat gaat er morgen gebeuren met alle katerige kopjes
Hij scoorde hoger dan Roel... dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:29 schreef -Delta- het volgende:
Oh ja Scan: Lieske heeft 2 rondes overleeft.
Vergeet niet dat Ralph gewoon totaal niet in trek lag in Nederland en Rikkert ook niet.
Dat speelt ook mee.
Ik ook niet, maar Liesje, nee sorry, dan maak je haar nog kinderlijker dan ze al is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ja sorry, ik vind Lieske gewoon echt geen naam......
point takenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik ook niet, maar Liesje, nee sorry, dan maak je haar nog kinderlijker dan ze al is.
Lieske will do, is goed![]()
dat wilde hij doen , jaquote:
Zo ben ik dan weer niet. Ik gun maar twee mensen de overwinning. Eén van de anderen zou dramatisch zijn, met 3 absolute dieptepunten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 motto; zolang Tanja niet bij de laatste bewoners overblijft (laat staan BB wint) dan vind ik alles besten gun ik bijna iedereen de winst
![]()
Scan: Denk aan wat ik gezegd heb een uurtje geledenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar naief![]()
Gelukkig ben jij dat dan niet en zie jij alles heel scherp enzo
Maar jij mag haar gewoon Liesje noemen hier hoor, voor zover er al sprake is van mogenquote:
Ja, denk eraan!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan: Denk aan wat ik gezegd heb een uurtje geleden
Thanks for the reminderquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan: Denk aan wat ik gezegd heb een uurtje geleden
Ikke gemist? Damnit!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef luciano het volgende:
<<<<------------is aan het aftellen hoe lang het duurt voor dit screenshotje van lieske die een schoon slipje aantrekt hier arriveert .........
Na vanavond denk ik dat roel een hoop stemmen heeft verloren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij scoorde hoger dan Roel... dat bedoel ik.
Maar wees gerust. Ik denk nog steeds dat Roel dik gaat winnen. Lieske wordt 2e en Joost 3e
Does niet zo flauw joh.quote:
Misschien herkent jong mannelijk Nederland wel veel in hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na vanavond denk ik dat roel een hoop stemmen heeft verloren.
Hij was echt de loser van de avond
en ook erg grappig.. mijn stem heeft ie nog wel hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaat nooit negatief op tv komen denk ik. Roel had sowieso al liggen rotzooien met 3 meiden... Wat hij vanavond geflikt heeft doet vast geen afbreuk aan zijn populariteit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien herkent jong mannelijk Nederland wel veel in hem![]()
![]()
Misschien, is dat iedereen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen![]()
Nee, gelukkig doe k dat niet![]()
Ik herken mezelf er wel in......10 jaar geleden.....nu niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen![]()
Nee, gelukkig doe k dat niet![]()
haha, 3 bier:)quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Mijn stem heeft ie ook nog. vond het wel lachen. Ik zeg 3 bier voor roel elke avond
Ik heb me wel vermaakt, Roel was weer eens de smaakmaker van de avond.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ook, Hummie's favorite, samen met buik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
En volgens mij willen ze dat Roel ver komt
Nee, ze vind het "ge-nant.....GE-NANT"quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Lies vindt het genant
Ik lig al lang in bed, erg hequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:38 schreef Dagonet het volgende:
mooie tijd om de laptop los te koppelen en richting bed te verhuizen
Ho! Ze gaan nu nog even over Roel in de keuken ouwehoeren
Ge-nant!
Weten ze het verhaal van linda?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Dido vindt Roel zwaar voor lul staan
Lies vindt het genant
Nahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |