Joost dacht ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Wie ligt er nou op dat meest linkse bed?
Menno en Ingridquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef KonnieKipke het volgende:
van L naar Rquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik heb maar 1 motto; zolang Tanja niet bij de laatste bewoners overblijft (laat staan BB wint) dan vind ik alles bestquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido komt idd niet snel op de bank. Chantal ook niet ben ik bang.
En iemand die eenmaal zeer populair is moet het wel heel erg bont maken wil dat veranderen (ervaringen uit voroge BB's)
Die van chantal hoef ik niet te zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef Speedski het volgende:
En oooow wat ben ik nieuwsgierig ... wat gaat er morgen gebeuren met alle katerige kopjes
Hij scoorde hoger dan Roel... dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:29 schreef -Delta- het volgende:
Oh ja Scan: Lieske heeft 2 rondes overleeft.
Vergeet niet dat Ralph gewoon totaal niet in trek lag in Nederland en Rikkert ook niet.
Dat speelt ook mee.
Ik ook niet, maar Liesje, nee sorry, dan maak je haar nog kinderlijker dan ze al is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ja sorry, ik vind Lieske gewoon echt geen naam......
point takenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
Ik ook niet, maar Liesje, nee sorry, dan maak je haar nog kinderlijker dan ze al is.
Lieske will do, is goed![]()
dat wilde hij doen , jaquote:
Zo ben ik dan weer niet. Ik gun maar twee mensen de overwinning. Eén van de anderen zou dramatisch zijn, met 3 absolute dieptepunten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 motto; zolang Tanja niet bij de laatste bewoners overblijft (laat staan BB wint) dan vind ik alles besten gun ik bijna iedereen de winst
![]()
Scan: Denk aan wat ik gezegd heb een uurtje geledenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar naief![]()
Gelukkig ben jij dat dan niet en zie jij alles heel scherp enzo
Maar jij mag haar gewoon Liesje noemen hier hoor, voor zover er al sprake is van mogenquote:
Ja, denk eraan!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan: Denk aan wat ik gezegd heb een uurtje geleden
Thanks for the reminderquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan: Denk aan wat ik gezegd heb een uurtje geleden
Ikke gemist? Damnit!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:33 schreef luciano het volgende:
<<<<------------is aan het aftellen hoe lang het duurt voor dit screenshotje van lieske die een schoon slipje aantrekt hier arriveert .........
Na vanavond denk ik dat roel een hoop stemmen heeft verloren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij scoorde hoger dan Roel... dat bedoel ik.
Maar wees gerust. Ik denk nog steeds dat Roel dik gaat winnen. Lieske wordt 2e en Joost 3e
Does niet zo flauw joh.quote:
Misschien herkent jong mannelijk Nederland wel veel in hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na vanavond denk ik dat roel een hoop stemmen heeft verloren.
Hij was echt de loser van de avond
en ook erg grappig.. mijn stem heeft ie nog wel hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gaat nooit negatief op tv komen denk ik. Roel had sowieso al liggen rotzooien met 3 meiden... Wat hij vanavond geflikt heeft doet vast geen afbreuk aan zijn populariteit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien herkent jong mannelijk Nederland wel veel in hem![]()
![]()
Misschien, is dat iedereen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen![]()
Nee, gelukkig doe k dat niet![]()
Ik herken mezelf er wel in......10 jaar geleden.....nu niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef bemeall het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen![]()
Nee, gelukkig doe k dat niet![]()
haha, 3 bier:)quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Mijn stem heeft ie ook nog. vond het wel lachen. Ik zeg 3 bier voor roel elke avond
Ik heb me wel vermaakt, Roel was weer eens de smaakmaker van de avond.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ook, Hummie's favorite, samen met buik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
En volgens mij willen ze dat Roel ver komt
Nee, ze vind het "ge-nant.....GE-NANT"quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Lies vindt het genant
Ik lig al lang in bed, erg hequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:38 schreef Dagonet het volgende:
mooie tijd om de laptop los te koppelen en richting bed te verhuizen
Ho! Ze gaan nu nog even over Roel in de keuken ouwehoeren
Ge-nant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |