Ja waar slaat dat opquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
gesprek op de badkamer...hop stream weg
Ja Menno mag van mij gaan, máár niet voordat Tanja weg is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ow Liesje is bij lange na niet de eerste die ik wil zien vertrekken, op dit moment is Menno nog steeds mijn eerste keus, gewoon omdat ik nog wel wat van Ingrid wil zien zonder dat ze een menno-aanhangsel is.
ik bedoel dat het de iedereen wel makkelijk uitkomt om Liesje te nomineren, ze doet toch stoer alsof ze het allemaal wel prima vindt, en ondertussen kunnen de groepen dan weer braaf samensmelten....
Na deze avond geeft ik lieske een hele grote kans dat ze gaat winnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt?
Voor ons streamers misschien wel ja.... maar qua mens?
zelden zo'n eikel gezien als Roelquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
Ik las het, maar was Dungeons and Dragons 2 aan het kijken...![]()
Ik denk dat ik het snap... Met de terug lopende kijkcijfers worden alle potentieel interessante dingen weggedraaid van de streams zodat we ook de reguliee uitzendingen nog kijken.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na deze avond geeft ik lieske een hele grote kans dat ze gaat winnen.
Ik heb de hele tijd zitten wachten op jequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Kribbet, jouw naam is haas vanavond, ik weet het![]()
Dat zou niet uitmaken, maar uitkijken dat ik niet in het bed van m'n ouders wil zeiken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
pas op dat je niet uit bed rolt he!
Volgens mij is een grootdeel van ons mannen zo...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
zelden zo'n eikel gezien als Roel
heeft een grote bek, kan niet tegen drank, heeft een belachelijk kleine lul, en knalt dan ook nog eens na amper 2 minuten bekken in slaap, een gefrustreerde megageile Linda achterlatend![]()
Hoezo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na deze avond geeft ik lieske een hele grote kans dat ze gaat winnen.
Naah lekker gezellig met 2 huisgenoten naast je enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef KonnieKipke het volgende:
Waarschijnlijk is Ingrid Menno heerlijk aan het trekken en vingert hij haar.....
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd zitten wachten op je![]()
![]()
Je zou die waterballonnen komen halen hier![]()
Zo gek is dat idee niet hoor. Ze heeft afgelopen donderdag ook al publiekslieveling Roel verslagen.quote:
2 -dronken- huisgenotenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah lekker gezellig met 2 huisgenoten naast je enzo
jij hebt geen belachelijk klein pikkie, schat ik zomaar even in hier op afstandquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Volgens mij is een grootdeel van ons mannen zo...![]()
Zal vanavond is proberen bij mijn vrouw, we hebben toch al een waterbedquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou niet uitmaken, maar uitkijken dat ik niet in het bed van m'n ouders wil zeiken.
Mja, ik ben laatst gepijpt door een meisje met mn beste vriend naast me liggend... Dat werkt inderdaad niet. Hij werd gek van het geslobber.. en wilde ook een beurt krijgen. Misschien dat Chan en Linda nu net zo denken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naah lekker gezellig met 2 huisgenoten naast je enzo
Hij heeft ooit op Fok gestaan....quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]
jij hebt geen belachelijk klein pikkie, schat ik zomaar even in hier op afstand
ik ben van beiden geen fan, maar ik vindt Tanja & liesje de meest interessante mensen om naar te kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef -Delta- het volgende:
Ja Menno mag van mij gaan, máár niet voordat Tanja weg is.![]()
Dat is mijn nr die weg moet en of ze nou 1 keer aardig Roel ondersteunt, sorry daar bak je geen peren van hoor. Weg und schnell![]()
Ja lieve Scan, dat weet ik, maar 2 rondes overleven en BB winnen, zijn 2 dingen imo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet hoor. Ze heeft afgelopen donderdag ook al publiekslieveling Roel verslagen.
Dus je had al thuis kunnen zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik woon 1,5 uur bij je vandaan man![]()
LMAOquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft een grote bek, kan niet tegen drank, heeft een belachelijk kleine lul, en knalt dan ook nog eens na amper 2 minuten bekken in slaap, een gefrustreerde megageile Linda achterlatend![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mja, ik ben laatst gepijpt door een meisje met mn beste vriend naast me liggend... Dat werkt inderdaad niet. Hij werd gek van het geslobber.. en wilde ook een beurt krijgen. Misschien dat Chan en Linda nu net zo denken.![]()
Roel ligt in Linda's bed ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Ligt Roel nu bij Linda in bed dan?
Roel ligt in Linda's bed...maar zonder Linda dus, die ligt bij Chantal, Menno en Ingridquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
hij ligt in linda's bed en linda,chantal en ingrid liggen bij menno in bed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
wat is dat toch met die kleine lul van Roel, is dat in beeld geweest vanavond ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij heeft ooit op Fok gestaan....![]()
Dus je lag met je beste vriend in bed, en toen kwam een meisje jou pijpen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mja, ik ben laatst gepijpt door een meisje met mn beste vriend naast me liggend... Dat werkt inderdaad niet. Hij werd gek van het geslobber.. en wilde ook een beurt krijgen. Misschien dat Chan en Linda nu net zo denken.![]()
Liesje, alleen de naam Liesje krijg ik al rillingen van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben van beiden geen fan, maar ik vindt Tanja & liesje de meest interessante mensen om naar te kijken.
jammer dat ik Liesje gewoon niet kan aanhoren.....
qua irritatie heb het meest last van Joost......
Dido komt idd niet snel op de bank. Chantal ook niet ben ik bang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja lieve Scan, dat weet ik, maar 2 rondes overleven en BB winnen, zijn 2 dingen imo.
Jij mag bv Dido niet, maar vergeet niet 1 ding; als de bewoners haar mogen en vrij lang houden komt ze niet eens op de bank. Jij hebt het altijd over "als Dido op de bank komt, is ze meteen weg".
Zo werkt het dus niet altijd en Dido ligt overal praktisch goed in de groep.
Je bent toch zo naief als je die uitslagen gaat gelovenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gek is dat idee niet hoor. Ze heeft afgelopen donderdag ook al publiekslieveling Roel verslagen.
Dan ben ik maar naiefquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je bent toch zo naief als je die uitslagen gaat geloven
Yepquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik maar naief![]()
Gelukkig ben jij dat danniet en zie jij alles heel scherp enzo
ja sorry, ik vind Lieske gewoon echt geen naam......quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:28 schreef -Delta- het volgende:
Liesje, alleen de naam Liesje krijg ik al rillingen van.![]()
Lieske is 1 ding, maar Liesje, kom op, zie meteen m'n 6 jarig buurmeisje voor me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |