Viel me ook al op, dit kan je niet spelen dit doet ze omdat ze ergens toch een goed hart heeftquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja was erg goed op dat filmpje.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,dat weet ik ook wel. Ik stoor me er verder niet aan, moet die grafdel lekker zelf weten met d'r kutsmoel.
Neuh.. die zou graag bij groep 2 wíllen horen, maar wordt er alleen bij betrokken als ze haar nodig hebben. Ik denk dat beide groepen haar afserveren zodra het er op aan komt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vergeet Lieske!![]()
Die hoort bij groep 2, denk ik.
Lieske voelde zich sowieso vanalles al buitengeslopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En Lieske is in d'r 1tje groep 3 zeker![]()
yep, da's de groep waar iedereen op mag nomineren:)quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef MissHobje het volgende:
En Lieske is in d'r 1tje groep 3 zeker![]()
en zoals altijd wordt lieske vergetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
Er zijn vanavond echt definitief 2 groepen ontstaan:
Groep 1: Chantal, Ingrid, Menno, Tanja
Groep 2: Nathalie, Dido, Joost en Rob
Roel en Linda moeten nog kiezen, denk ik, al vrees ik dat ze na vanavond geen andere keuze hebben dan groep 1.
En nu loopt die kuthoer weer de jonge hond uit te hangen met d'r paupersmoel vlak voor de camera.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wurgneigingen, maar sinds BB5 komt er een ongekende drang naar boven.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja was erg goed op dat filmpje.
En juist daardoor gaat ze idd heel ver komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Neuh.. die zou graag bij groep 2 wíllen horen, maar wordt er alleen bij betrokken als ze haar nodig hebben. Ik denk dat beide groepen haar afserveren zodra het er op aan komt.
Mot ze weer die hele kutontgroening doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vergeet Lieske!![]()
Die hoort bij groep 2, denk ik.
je hebt het gezelligste gemistquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef KonnieKipke het volgende:
gezellig in de slaapkamer!
Vergeet Groep 1 nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:15 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, da's de groep waar iedereen op mag nomineren:)
Roel, de wc is een stukje terug!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Die Tan toch, komt ze in volle vaart Roel achterna rennen
Ze deed erg voorzichtig. Dit was echt de eerste keer dat ik Tanja wel lief vond, had niet verwacht dat het ooit zou gebeuren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef milagro het volgende:
[..]lief
ik vond het wel even eng, zij met die dikke buik, zo een dronken zwalkende vent ondersteunen
Ja ja ja ja, ze heeft d'r complimenten al geoogst hier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
Ik zou het niet weten, we zijn hier aangesloten op het rioolquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja duh het was haar slaapkamer tochhoe erg denk je dat dat stinkt als hij ff al die drank eruit pist
![]()
Ah nee hequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ja Kribbet, jouw naam is haas vanavond, ik weet hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, we zijn hier aangesloten op het rioolIs het heel erg dan
![]()
Echt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:19 schreef mijn23 het volgende:
linda moet winnen,ik vind haar super na vanavond!!
Volgens mij is het menno maar van kloten zal het niet kan komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Zijn ingrid en joost nu aan het kloten?
ow Liesje is bij lange na niet de eerste die ik wil zien vertrekken, op dit moment is Menno nog steeds mijn eerste keus, gewoon omdat ik nog wel wat van Ingrid wil zien zonder dat ze een menno-aanhangsel is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Vergeet Groep 1 niet![]()
Chantal
Ingrid
Menno![]()
Tanja
Idd.. doen ze gewoon expres !quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
gesprek op de badkamer...hop stream weg
ja idd, nu 2 nutteloze streamsquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
takkezooi iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:21 schreef NeoDweezil het volgende:
KLOTE REGIE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |