ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
ooooooooooooooooooohquote:
stop d'r ff terug in d'r eierdopquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:06 schreef Dagonet het volgende:
zucht
kan iemand dat kutkuiken van d'r zender ontdoen?
OOHH gelukkig, was al bang dat ik met mijn laptop over straat moest lopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Reageerde even op jouw post, maar ik merk dat er best wel veel het niet hebben gezien, vandaar.
Dan komt morgen weer dat janktoneelspelletje van d'rquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En ze sloeg haar handen voor haar gezicht, ging met haar gezicht op de lege stoel naast haar liggen![]()
Als dit de ware Tanja is valt ze me heel erg meequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat een heerlijk filmpje !
Tanja "kom maar, schat"
en Ingrid komt met de emmer aanlopen (die ze nog van het vorige feestje over had)
![]()
Ingridquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Wie zei er nu weer 'opkanke...'?
ge-ni-aal!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de liefhebbers, filmpje van bezopen Roel:
http://www.mytempdir.com/186048
![]()
nou, vreselijk, hè , te erg gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:Ik volg streams niet meer...zei Ingrid Opkankeren?? Wat een taal
Nathalie maar ook die is Haagsquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Wie zei er nu weer 'opkanke...'?
ze heeft gewoon genoeg van Linda's gezeikquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Gert het volgende:
Ingrid is ook behoorlijk grof in de mond zeg.
Er zijn hier veel ergere dingen gezegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:Ik volg streams niet meer...zei Ingrid Opkankeren?? Wat een taal
Nee, dat ging over dat piepstemmetje van die Nathalie...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ze heeft gewoon genoeg van Linda's gezeik
Dan hoop ik dat ze groep 3 beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
Er zijn vanavond echt definitief 2 groepen ontstaan:
Groep 1: Chantal, Ingrid, Menno, Tanja
Groep 2: Nathalie, Dido, Joost en Rob
Roel en Linda moeten nog kiezen, denk ik, al vrees ik dat ze na vanavond geen andere keuze hebben dan groep 1.
Het eerstequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Maerycke het volgende:
Zouden ze nu morgen allemaal weer braaf in het gareel lopen of is nu het hek van de dam?
Jawel ze is alleen totaal niet in de positie om echte gemene spelletjes te spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind Lieske een hoop dingen, saai vooral, maar achterbaks is ze m.i. niet.
Ja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja was erg goed op dat filmpje.
Ja duh het was haar slaapkamer tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als dit de ware Tanja is valt ze me heel erg mee![]()
![]()
Heel erg aardig van haar, ze kan ook denken &%^**#$@
Ik heb eigenlijk nooit wurgneigingen, maar sinds BB5 komt er een ongekende drang naar boven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef Gert het volgende:
O die lach, die doet gewoon fysiek pijn.
SMERIGE KOLEREZEUG van een CH
A
N
T
A
L
Arme Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
Roel en Linda moeten nog kiezen, denk ik, al vrees ik dat ze na vanavond geen andere keuze hebben dan groep 1.
Ja,dat weet ik ook wel. Ik stoor me er verder niet aan, moet die grafdel lekker zelf weten met d'r kutsmoel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn hier veel ergere dingen gezegd.![]()
Ik vergeet Lieske!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze groep 3 beginnen.
En Lieske is in d'r 1tje groep 3 zekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:12 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,dat weet ik ook wel. Ik stoor me er verder niet aan, moet die grafdel lekker zelf weten met d'r kutsmoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |