Eensch is... Hoor ik liever Groningen verhalen, mits de regie dan ook strak op haar lichaam is ingezoomtquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan luister je lekker naar Nathalie en Dido.... Die praten zo gezellig
Ja, hoor, Scan, als jij zo graag het woordje 'heftig' erin wilt houden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop wel dat ik mag concluderen dat deze vrij/zoen/kus sessie tussen Roel en Linda de heftigste (tot nu toe) in het huis was.
ik kan me geen een leuk verhaal van haar herinneren...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!![]()
Waarom noem je Lieske?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:45 schreef pu55y_camper het volgende:
Laat lieske d'r bek over groningen houden
ze komt erniet eens vandaan arg
Als er iemand tetterd is het lieske
EN ja DEUGD IS EEN STOM WOORD LIESKE
Op dit soort dingen zit ik nu de hele tijd te wachten en net op het moment ben ik buiten met de hondquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
quote]Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel flikkerde uit bed en keek dwaas om zich heen. Tanja werd wakker van de neer ploffende Roel en zag Roel zn broek open doen om te gaan plassen boven een andermans bed. Tanja stormde haar bed uit en greep net op tijd in. Tanja dirigeerde Roel naar buiten en Roel knalde met zn kop tegen de deur aan. De streams gingen naar de gang en daar strompelde roel de halve gang door van muur naar muur. In zijn wandeling op zoek naar de WC flikkerde die het halve dressoir om en wat daar op stond. Tanja riep om hulp naar de woonkamer en daar kwamen Menno en Linda aanrennen (met emmer). Tanja opende de deur van de WC en menno dirigeerde Roel naar het toilet. Roel rukte zich los en liep de gang weer in waarop de toegesnelde hulp riep wat ie ging doen. Roel : Ik ga naar de WC. Menno die is hier. Roel trok zn broek uit en toen gingen de streams weer naar de woonkamer. (bedankt Talpa 24 uur BB mis niks van de gebeurtennisen in het huis)
Had ik ook snel het geluid weer zachter gezet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef NeoDweezil het volgende:
t is topicnummer 389 toch?
maar heb net mijn "de-tering-schrik" moment gehad
dank je regie!!
Ja, je mag vinden wat je zelf wilt natuurlijk. Who the fuck cares. Maar ik heb dit in deze BB serie nog niet gezien. De kusjes tussen Ingrid en Menno en Roel en Dido stelden niets voor met dit vergeleken. Maar misschien hebben we beide naar iets anders zitten kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hoor, Scan, als jij zo graag het woordje 'heftig' erin wilt houden...
het was ook de langste, de luidste, de blauwste, de noemmaaropste, want het was de enige echte![]()
wat ben je toch een schat, en zo alert ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Dagonet het volgende:
Nummer aangepast.
je denkt toch niet dat dit niet gelekt wordt?quote:
Ja, ik, want ik wilde de stream van de keuken, waar de regie geen medewerking aan verleendequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom noem je Lieske?
Ik ben het met je eens over die verhalen van Groningen, maar alsjeblieft.. kan iemand ook Nathalie en Dido de mond snoeren... please!!!
Ik weet nu dat je haar leuk vind maar lieske is een ontploft pak vlaquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom noem je Lieske?
Ik ben het met je eens over die verhalen van Groningen, maar alsjeblieft.. kan iemand ook Nathalie en Dido de mond snoeren... please!!!
Die speelt zo enorm veilig, daar word je echt onpasselijk van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef Gert het volgende:
Chantal: "Ik ben blij dat ik er niet direct bji betrokken ben."
Stokerige kuthoer.
Ik moet het tuig in FB ook een béétje in het oog houden hequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
[..]
wat ben je toch een schat, en zo alert ook![]()
NOG niet... maar het huis is klein... let maar op dat het ijskonijn morgen over de rooie is.quote:
chantal is de eerste die dit aan dido verteld hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat dit niet gelekt wordt?
Tip koptelefoon (maar dan schrik je nog steeds hoor van chantal) dan valt het nog meequote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had ik ook snel het geluid weer zachter gezet.
Anders gaan de buren meegenieten met chantal en dat wil ik ze niet aandoen.
Volgens mij mochten de anderen afgelopen week ook voor het eerst d'r kindje voelen ! Ik was er helemaal verbaasd over én ik vind die "breng-roel-naar-de-wc"-actie van haar net ook heel lief !quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het doet me echt goed dat Tan ook gezellig bij het keukentafelgroepje zit
No Problemoquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op dit soort dingen zit ik nu de hele tijd te wachten en net op het moment ben ik buiten met de hond![]()
Hartelijk dank voor het verslag![]()
Dat vroeg ik niet. Luister even lekker naar Nathalie en Dido dan.... Daar word je vrolijk vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik weet nu dat je haar leuk vind maar lieske is een ontploft pak vla
Waarschijnlijk omdat Lieske de kleuter Groningen zo naar beneden haalt met haar studenten gelal. En ze alleen maar kinderlijke dingen zegt. Dildo en Natte Lie hebben ervaring met mannen, iets wat Lieske niet heeft. En ze het maar eens over haar Enschede moet gaan hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom noem je Lieske?
sorry het is al laat of vroeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Dagonet het volgende:
Nummer aangepast.
Denk niet dat we daar nog iets van terug zien in de uitzendingen maar jouw verhaal en het filmpje wat er in het forum stond doen mij vermoeden dat ik 1 van de beste momenten van de avond heb gemistquote:
Lekker simpelquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Lieske is net zo achterbaks als de rest. Maar dat willen sommigen niet zien.
FB ?? Ik ben nieuw hier en ben bang dat ik iets mis (De ziekte van Chantal)quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik moet het tuig in FB ook een béétje in het oog houden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |