niet linken naar de grote plaatjes, werkt nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef GJAman het volgende:
[[url=http://img96.imageshack.us/img96/7103/bb23zj.jpg]afbeelding][/URL]
Doe niet zo overdreven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef versabommie het volgende:
Dit is Big Brother in full effect! Roel laat zich nogal laagdunkend over homo's en Menno in die context uit en hop BB maakt een nichtenopdracht :-)
Kijk die sjaggosmoel....Roeliepoelie is inene niet meer de leuke knul maar gaat verder waar hij de afgelopen dagen mee bezig was...door de mand zakken!
Dit slaat toch nergens op? Die meiden lopen met een opgerold,geknoopt hemd, tieten eruit...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef mazaru het volgende:
Mannen zie je toch echt niet zo heel erg vaak met een opgeknoopt overhemd lopen
Ik zie ze gewoon hoor.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
niet linken naar de grote plaatjes, werkt niet
juistquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
Kan iemand ff kort zeggen wat de bedoeling is, moeten mannen als vrouw verkleed en andersom?
Nix overdreven, je weet dat als je een te grote bek over een bepaald onderwerp loopt hebt in BB, je de deksel op je muil krijgt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven.
Ik vind het eigenlijk ook geen reet aan, stom gedoe
vind je hem niet mooi?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef brummie34 het volgende:
waarom loopt die linda altijd met die tattoo te showen?
Ik ook, en met wat drank later op de avond, zit er groot kans in, dat ie echt uit z'n dak gaatquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:37 schreef versabommie het volgende:
Ik vindit een TOPACTIE, aangezien Roel behoorlijk op zijn plaats gezet moet worden.
Nee. Mannen moeten als man verkleed en vrouwen als vrouw. Daarom heet het ook de travestietenshow. Nadenken voordat je iets post.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
Kan iemand ff kort zeggen wat de bedoeling is, moeten mannen als vrouw verkleed en andersom?
Dudequote:
ik zie alleen Ingrid nu, ze heeft het idd. niet helemaal begrepen:(quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
Die dames moeten zich wel ECHT als mannen kleden, en dus geen losse haren, geen opgeknoopte overhemden
Dit is volgens mij de eerste tietencap van Chantal...quote:
en het licht is uit m'n ogen. Bedankt!quote:
Het kost haar dan ook het minste moeite.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef Dr_Greene het volgende:
Dido doet zo te zien als enige moeite (op Lieske na dan) om echt op een man te lijken...
Wen er maar aan....over een jaar of wat zie je dat beeld iedere dag in de spiegel...quote:
Oi!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:36 schreef -Delta- het volgende:
En los lang haar, wat is daar mannelijk aan?
Nou ze is 40, mogen ze zo uitgezakt zijn zeg, overigens vind ik ze niet uitgezakt maar goed.quote:
Correctimundo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste tietencap van Chantal...
Of in ieder geval de eerste die ík zie....
Hij zette zichzelf al behoorlijk voor lul door over "jongensregels" te beginnen. Trouwens ik denk dat elke man zich schaamt voor zijn kinderachtige onderwerpen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef Pijlemans het volgende:
Ik snap dat commentaar op Roel niet.
Ik zou mezelf de pleuris schamen. Pakkie aan misschien, ok, maar make-up.......
now you know whyquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste tietencap van Chantal...
Of in ieder geval de eerste die ík zie....
Jij bent ook niet mannelijk. Échte mannen doen niet aan lang haar.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Mannen moeten als man verkleed en vrouwen als vrouw. Daarom heet het ook de travestietenshow. Nadenken voordat je iets post.
vind ik ook hoor, & dat voor 40....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
Nou ze is 40, mogen ze zo uitgezakt zijn zeg, overigens vind ik ze niet uitgezakt maar goed.![]()
Jij hebt je haar ook zoals Ingrid, zo naar buiten gekruld met de krultant, geföhned en gestyled?quote:
Kijk maar uit, anders ga ik m'n handtasje opzoekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet mannelijk. Échte mannen doen niet aan lang haar.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wen er maar aan....over een jaar of wat zie je dat beeld iedere dag in de spiegel...![]()
Ze ziet er echt wel goed uit voor 40.quote:
Chantal op Hieke? Dat was wel van een heeeeeeeeeeeeeeeele grote afstand danquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus wat lijkt Chantal van een afstand onder een hoed op Hieke.
Ik schrok me dood, dacht ff dat ze wat andere mensen er tussen gegooid hadden :x
volgende topic, deze is toch al bijna dichtquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef Jojogirl het volgende:
Kan dat travofeest niet in de titel? Volgensmij gaat er anders om de andere post iemand vragen wat het nou is
En Annetje ligt nog bij de geit in het hokquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Chantal op Hieke? Dat was wel van een heeeeeeeeeeeeeeeele grote afstand dan![]()
Inderdaad, die hoed en allesquote:
Nou met die hoef op wel hoor, heel even danquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Chantal op Hieke? Dat was wel van een heeeeeeeeeeeeeeeele grote afstand dan![]()
Mee eensch is...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef milagro het volgende:
Liekse ziet er ook leuk uit, zij en Dido begrijpen tenminste wat er van hen verwacht wordt, en ze doen niet moeilijk erover
De andere dames ook niet, behalve CHantal dan
hahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:46 schreef Flyduck het volgende:
Roel lijkt wel beetje op Tanja zo....
[afbeelding]
ja eentje die speciaal gegoten is met een hoge hakquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:46 schreef jessie het volgende:
Ja Lieske en Dido zie je echt genieten.
Ik heb Rob nog niet gezien. Zou die nou ook een travestietenbeen krijgen
WHAAAHAHAAHAH!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:46 schreef Flyduck het volgende:
Roel lijkt wel beetje op Tanja zo....
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:46 schreef jessie het volgende:
Ja Lieske en Dido zie je echt genieten.
Ik heb Rob nog niet gezien. Zou die nou ook een travestietenbeen krijgen
Anne Marie Jorritsma. Alleen heeft die geen roze haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
Rob lijkt zo een beetje op dat VVD mens, hoe heet ze nou, wiens man een bouwbedrijf heeft
Jorritsma..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
Rob lijkt zo een beetje op dat VVD mens, hoe heet ze nou, wiens man een bouwbedrijf heeft
jorritsmaquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
Linda moet niet zeiken, die loopt er alle dagen van de week als een halve kerel bij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef jessie het volgende:
Goed zo Lieske die zegt er wat van. Linda knalt er gelijk boven op met we zijn niet allemaal hetzelfde Lieske.
Ja, een echte man.quote:
Mja van die principele types. Kan ik ook niet tegen. Je mag best ff je mening geven maar daarna gewoon lekker meezuipen. Groepsbelang!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Roel is echt in staat zo, om het voor iedereen te verpesten, kan ik echt niet tegen zulke mensen, die zo vasthoudend sjaggo doen
in 5 weken één keer chaggo....mag toch wel eens?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Roel is echt in staat zo, om het voor iedereen te verpesten, kan ik echt niet tegen zulke mensen, die zo vasthoudend sjaggo doen
Ik vind Linda anders de meest vrouwelijke van het stel het meest meisjes achtig zelfquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Linda moet niet zeiken, die loopt er alle dagen van de week als een halve kerel bij.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:54 schreef style het volgende:
Roel komt nu over als een vreselijke kinderachtige puber.
BB wil gewoon hilarische beelden hebben om uit te zenden... vind ik niet gek, na al dat saaie gedoequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik Roel was, hier niet aan meedoen. Als dat geen feest zou betekenen, so be it, dit is sowieso al geen feest en de stemming is nu ook al ver te zoeken, niemand lijkt er nog zin in te hebben. De vrouwen hebben er de pest in omdat ze net een uur achter de make-up hebben gezeten en de mannen hebben er de pest in omdat ze travestietenkleding aan moeten. Nou, ik zou het wel geweten hebben.
Hmm ik kan niet zeggen dat ik het daar mee eens benquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik vind Linda anders de meest vrouwelijke van het stel het meest meisjes achtig zelf
ze is gewoon lief misschien wel de leukste
Jij zal lekker functioneren in een groep zeg. Ga ff ergens anders je gal lopen braken. Hier hebben ze hulplijnen voor hoor. DAG!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik Roel was, hier niet aan meedoen. Als dat geen feest zou betekenen, so be it, dit is sowieso al geen feest en de stemming is nu ook al ver te zoeken, niemand lijkt er nog zin in te hebben. De vrouwen hebben er de pest in omdat ze net een uur achter de make-up hebben gezeten en de mannen hebben er de pest in omdat ze travestietenkleding aan moeten. Nou, ik zou het wel geweten hebben.
Zoals wel vaker de afgelopen dagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij laat zich wel erg kennen zo zeg
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
Roel lijkt wel op Sally Spectra....
Kan ik mij wel voorstellen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij laat zich wel erg kennen zo zeg
![]()
En deze foto kan dus linea recta het fake-pics topic in....quote:
Ja zo leuk, dat ze zich niet aan de opdracht houdt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik vind Linda anders de meest vrouwelijke van het stel het meest meisjes achtig zelf
ze is gewoon lief misschien wel de leukste
K moest aan Dame Edna denken bij deze fotoquote:
En Naat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef -Delta- het volgende:
Ik zeg: geen drankjes en hapjes voor de mensen die zich niet voor 100% inzetten voor de opdracht.
Dus o.a Ingrid en Linda.
En wat denk je van Rob, die de opdracht meteen leuk vond en met volle overgave zich laat opmaken, daar zou je bijna wat van denkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:58 schreef Jojogirl het volgende:
Joost loopt wel OK op die schoenen, je zou er bijna wat van gaan denken
1 keer ? ik heb Roel wel vaker in B mineur gezien , hoor, maar goed, hij is het iig op de verkeerde momenten om de verkeerde redenen, sjaggo worden om zoiets als dit , dan laat je je wel heel erg kennen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
in 5 weken één keer chaggo....mag toch wel eens?![]()
Dido is toch altijd al het mannetje van de tweequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:59 schreef MissTiger het volgende:
Weet je wat het denk ik is met Roel.
Hij had gedacht dat hij vanavond als echte man Dido kon gaan versieren. Dat kan in zijn ogen nu niet meer, omdat hij nu als vrouw verkleed is en Dido als man.
Ben één keer (met carnaval) als vrouw verkleed een avondje uitgeweest. Heb nog nooit zoveel succes bij de meiden gehad als toen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:59 schreef MissTiger het volgende:
Hij had gedacht dat hij vanavond als echte man Dido kon gaan versieren. Dat kan in zijn ogen nu niet meer, omdat hij nu als vrouw verkleed is en Dido als man.
Hij heeft ook niet zo`n goede dronk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
[..]
1 keer ? ik heb Roel wel vaker in B mineur gezien , hoor, maar goed, hij is het iig op de verkeerde momenten om de verkeerde redenen, sjaggo worden om zoiets als dit , dan laat je je wel heel erg kennen.
1 malig iets, en dan zo doen
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef danosa het volgende:
Ingrid loopt er niet anders bij dan dames van de line dance groep
Nee, gelukkig hoef ik dan ook niet elke dag in travestietenkleding te lopen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij zal lekker functioneren in een groep zeg. Ga ff ergens anders je gal lopen braken. Hier hebben ze hulplijnen voor hoor. DAG!
Die tatoo moet luchten ofzo , ik weet het ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Het lijkt wel of Linda allergisch is voor kleding die haar tattoo bedekt
Dat denk ik ook, maar als hij slim is, dan doet hij nu gewoon mee, want Dido vindt dit dus prachtig, ze geniet, en die dwarse houding, daarmee scoort hij geen punten bij haar, echt nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:59 schreef MissTiger het volgende:
ik vind het wel wat hebben eigenlijk...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.![]()
Ingrid is idd het meest mannelijk van de damesquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef jessie het volgende:
Ik irriteer me echt aan ingrid zo. Ingrod is de omgebouwde. Die wil er gewoon nooit meer als man uitzien
Rob is Tootsie
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef jessie het volgende:
Ja is mis Tanja!
Naat heeft d'r hemd iig ingestopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.![]()
Dan komt of de drank te laat, of je gaat te vroeg naar bedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme zeg... Gooi nou die drank eens het huis in. Zo zijn ze nooit dronken voor ik naar bed moet....
Klopt, hij heeft een kwaaie dronk en als je de avond al pissig begint.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet zo`n goede dronk.
Wie weet escaleert er wel wat![]()
Tenzij je homo bent, is dat dus al hét bewijs dat ze er niet mannelijk genoeg uitzien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben eigenlijk...![]()
Waarom doen ze dit dan ook op zondag???quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dan komt of de drank te laat, of je gaat te vroeg naar bed![]()
In de baby.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef STUSSY1 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Idd, het is Joost's feestjequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef brummie34 het volgende:
laat roel nou niet joost zijn feestje verpesten
Ja, met http://bb5.florisd.nl/ wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij loopt het beeld steeds vast... zwaar irritant. Hebben meer mensen daar last van?
Goeie vraagquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit dan ook op zondag???
Ingrid heeft altijd die trashy-ordinaire look, maar goed, niet dat daar iets mis mee is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Linda & Ingrid: Niet verkleden als een soort van vrouwelijke strippers
probeer deze lopen wel goed: http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij loopt het beeld steeds vast... zwaar irritant. Hebben meer mensen daar last van?
Nee hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Het lijkt wel of Linda allergisch is voor kleding die haar tattoo bedekt
Je krijgt er echt meteen letterlijk eenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Vandaag was de enige dag dat Robbie Williams nog een gaatje in zijn agenda had.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Maar ze doet d'r haar wel onder de hoedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:08 schreef jessie het volgende:
Jezus en Nathalie weer ff dr lippen stiften![]()
![]()
Ik kijk via de versatel streams.... maar die zijn er nu helemaal uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, met http://bb5.florisd.nl/ wel.
Ik schakel maar ff over naar de talpa site
Ah, bij jouw ook al....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kijk via de versatel streams.... maar die zijn er nu helemaal uit
Zodat het hier op fok dan niet al te druk is en wij rustig kunnen posten, omdat alle kinderen al naar bed zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moeilijk he toegeven, dat ze eik met alle spelletjes en ideeën altijd sportief meedoetquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef scanman01 het volgende:
Zeer verrassend dat het Dido toch wel heel erg goed gelukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |