Naat heeft d'r hemd iig ingestopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan komt of de drank te laat, of je gaat te vroeg naar bedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme zeg... Gooi nou die drank eens het huis in. Zo zijn ze nooit dronken voor ik naar bed moet....
Klopt, hij heeft een kwaaie dronk en als je de avond al pissig begint.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet zo`n goede dronk.
Wie weet escaleert er wel watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tenzij je homo bent, is dat dus al hét bewijs dat ze er niet mannelijk genoeg uitzien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben eigenlijk...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom doen ze dit dan ook op zondag???quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dan komt of de drank te laat, of je gaat te vroeg naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de baby.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef STUSSY1 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Idd, het is Joost's feestjequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef brummie34 het volgende:
laat roel nou niet joost zijn feestje verpesten
Ja, met http://bb5.florisd.nl/ wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij loopt het beeld steeds vast... zwaar irritant. Hebben meer mensen daar last van?
Welk geluid?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef eborn het volgende:
Wat is het geluid weer bagger trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goeie vraagquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit dan ook op zondag???
Menno en Roel hebben er zin in!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef scanman01 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrid heeft altijd die trashy-ordinaire look, maar goed, niet dat daar iets mis mee is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Linda & Ingrid: Niet verkleden als een soort van vrouwelijke strippers
probeer deze lopen wel goed: http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij loopt het beeld steeds vast... zwaar irritant. Hebben meer mensen daar last van?
Nee hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Het lijkt wel of Linda allergisch is voor kleding die haar tattoo bedektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop