Dido is toch altijd al het mannetje van de tweequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:59 schreef MissTiger het volgende:
Weet je wat het denk ik is met Roel.
Hij had gedacht dat hij vanavond als echte man Dido kon gaan versieren. Dat kan in zijn ogen nu niet meer, omdat hij nu als vrouw verkleed is en Dido als man.
Ben één keer (met carnaval) als vrouw verkleed een avondje uitgeweest. Heb nog nooit zoveel succes bij de meiden gehad als toen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:59 schreef MissTiger het volgende:
Hij had gedacht dat hij vanavond als echte man Dido kon gaan versieren. Dat kan in zijn ogen nu niet meer, omdat hij nu als vrouw verkleed is en Dido als man.
Hij heeft ook niet zo`n goede dronk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
[..]
1 keer ? ik heb Roel wel vaker in B mineur gezien , hoor, maar goed, hij is het iig op de verkeerde momenten om de verkeerde redenen, sjaggo worden om zoiets als dit , dan laat je je wel heel erg kennen.
1 malig iets, en dan zo doen
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef danosa het volgende:
Ingrid loopt er niet anders bij dan dames van de line dance groep
Nee, gelukkig hoef ik dan ook niet elke dag in travestietenkleding te lopen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij zal lekker functioneren in een groep zeg. Ga ff ergens anders je gal lopen braken. Hier hebben ze hulplijnen voor hoor. DAG!
Die tatoo moet luchten ofzo , ik weet het ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Het lijkt wel of Linda allergisch is voor kleding die haar tattoo bedekt
Dat denk ik ook, maar als hij slim is, dan doet hij nu gewoon mee, want Dido vindt dit dus prachtig, ze geniet, en die dwarse houding, daarmee scoort hij geen punten bij haar, echt nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:59 schreef MissTiger het volgende:
ik vind het wel wat hebben eigenlijk...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.![]()
Ingrid is idd het meest mannelijk van de damesquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef jessie het volgende:
Ik irriteer me echt aan ingrid zo. Ingrod is de omgebouwde. Die wil er gewoon nooit meer als man uitzien
Rob is Tootsie
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef jessie het volgende:
Ja is mis Tanja!
Naat heeft d'r hemd iig ingestopt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar ze lijken niet op kerels.![]()
Dan komt of de drank te laat, of je gaat te vroeg naar bedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Verdomme zeg... Gooi nou die drank eens het huis in. Zo zijn ze nooit dronken voor ik naar bed moet....
Klopt, hij heeft een kwaaie dronk en als je de avond al pissig begint.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet zo`n goede dronk.
Wie weet escaleert er wel wat![]()
Tenzij je homo bent, is dat dus al hét bewijs dat ze er niet mannelijk genoeg uitzien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hebben eigenlijk...![]()
Waarom doen ze dit dan ook op zondag???quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dan komt of de drank te laat, of je gaat te vroeg naar bed![]()
In de baby.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef STUSSY1 het volgende:
Waar is Tanja eigenlijk?
Idd, het is Joost's feestjequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef brummie34 het volgende:
laat roel nou niet joost zijn feestje verpesten
Ja, met http://bb5.florisd.nl/ wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij loopt het beeld steeds vast... zwaar irritant. Hebben meer mensen daar last van?
Goeie vraagquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit dan ook op zondag???
Ingrid heeft altijd die trashy-ordinaire look, maar goed, niet dat daar iets mis mee is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Linda & Ingrid: Niet verkleden als een soort van vrouwelijke strippers
probeer deze lopen wel goed: http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
Bij mij loopt het beeld steeds vast... zwaar irritant. Hebben meer mensen daar last van?
Nee hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef D.Rose het volgende:
Het lijkt wel of Linda allergisch is voor kleding die haar tattoo bedekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |