Mja van die principele types. Kan ik ook niet tegen. Je mag best ff je mening geven maar daarna gewoon lekker meezuipen. Groepsbelang!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Roel is echt in staat zo, om het voor iedereen te verpesten, kan ik echt niet tegen zulke mensen, die zo vasthoudend sjaggo doen
in 5 weken één keer chaggo....mag toch wel eens?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Roel is echt in staat zo, om het voor iedereen te verpesten, kan ik echt niet tegen zulke mensen, die zo vasthoudend sjaggo doen
Ik vind Linda anders de meest vrouwelijke van het stel het meest meisjes achtig zelfquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Linda moet niet zeiken, die loopt er alle dagen van de week als een halve kerel bij.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:54 schreef style het volgende:
Roel komt nu over als een vreselijke kinderachtige puber.
BB wil gewoon hilarische beelden hebben om uit te zenden... vind ik niet gek, na al dat saaie gedoequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik Roel was, hier niet aan meedoen. Als dat geen feest zou betekenen, so be it, dit is sowieso al geen feest en de stemming is nu ook al ver te zoeken, niemand lijkt er nog zin in te hebben. De vrouwen hebben er de pest in omdat ze net een uur achter de make-up hebben gezeten en de mannen hebben er de pest in omdat ze travestietenkleding aan moeten. Nou, ik zou het wel geweten hebben.
Hmm ik kan niet zeggen dat ik het daar mee eens benquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik vind Linda anders de meest vrouwelijke van het stel het meest meisjes achtig zelf
ze is gewoon lief misschien wel de leukste
Jij zal lekker functioneren in een groep zeg. Ga ff ergens anders je gal lopen braken. Hier hebben ze hulplijnen voor hoor. DAG!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou als ik Roel was, hier niet aan meedoen. Als dat geen feest zou betekenen, so be it, dit is sowieso al geen feest en de stemming is nu ook al ver te zoeken, niemand lijkt er nog zin in te hebben. De vrouwen hebben er de pest in omdat ze net een uur achter de make-up hebben gezeten en de mannen hebben er de pest in omdat ze travestietenkleding aan moeten. Nou, ik zou het wel geweten hebben.
Zoals wel vaker de afgelopen dagen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hij laat zich wel erg kennen zo zeg
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
Roel lijkt wel op Sally Spectra....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |