Hij zette zichzelf al behoorlijk voor lul door over "jongensregels" te beginnen. Trouwens ik denk dat elke man zich schaamt voor zijn kinderachtige onderwerpen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef Pijlemans het volgende:
Ik snap dat commentaar op Roel niet.
Ik zou mezelf de pleuris schamen. Pakkie aan misschien, ok, maar make-up.......
now you know whyquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste tietencap van Chantal...
Of in ieder geval de eerste die ík zie....
Jij bent ook niet mannelijk. Échte mannen doen niet aan lang haar.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Mannen moeten als man verkleed en vrouwen als vrouw. Daarom heet het ook de travestietenshow. Nadenken voordat je iets post.
vind ik ook hoor, & dat voor 40....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
Nou ze is 40, mogen ze zo uitgezakt zijn zeg, overigens vind ik ze niet uitgezakt maar goed.![]()
Jij hebt je haar ook zoals Ingrid, zo naar buiten gekruld met de krultant, geföhned en gestyled?quote:
Kijk maar uit, anders ga ik m'n handtasje opzoekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet mannelijk. Échte mannen doen niet aan lang haar.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wen er maar aan....over een jaar of wat zie je dat beeld iedere dag in de spiegel...![]()
Ze ziet er echt wel goed uit voor 40.quote:
Chantal op Hieke? Dat was wel van een heeeeeeeeeeeeeeeele grote afstand danquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus wat lijkt Chantal van een afstand onder een hoed op Hieke.
Ik schrok me dood, dacht ff dat ze wat andere mensen er tussen gegooid hadden :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |