abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:32:15 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31132908
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "wie"? We leven in een klaagcultuur. Ik denk dat je er vrij zeker van kunt zijn dat er geen instantie in de westerse wereld bestaat die niet dagelijks een hele lading idiote klachten afkomstig van alle lagen van de bevolking binnen krijgt.
in dit topic gaat het toch over moslims die lopen te zeiken? ik gaf je ff aan hoe het in amsterdam is afgelopen met twee oude kunstwerken door een stel achterlijke zeikerds. en een gemeente die zich helemaal geen raad meer weet terwijl ze uit hun overtuiging scheef discrimineren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31132937
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een onzin weer zeg dat. Speelgoed is onrein?
Nou je moet tarzan na gebruik wel afwassen want fris is anders
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:39:26 #103
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31133090
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is helemaal niet typerend, waarom denk je dat het "nieuws" is... waarom denk je dat zoiets onïnteressants in één of andere uithoek van Groot-Brittannië hier op FOK! besproken wordt? Omdat het uitzonderlijk is.

Verder zou het inderdaad nog vreemder zijn als het hier een niet-moslim betrof ja, maar het lijkt me zo al vreemd genoeg.
Typerend omdat er nog waarschijnelijk nog niet veel gevallen zijn geweest waarin moslims klaagde over zaken in overheidsgebouwen en waar de klacht uiteindelijk ook gehonoreerd wordt en dan nog eens verdedigd wordt door een praktiserend islamitische gemeenteraadslid.

Maar wij zijn er tenminste over eens dat het onwenselijk is, maar had jij er ook zo over gedacht wanneer je een praktiserend moslim was? Of iemand zoals BSB? Het gaat er dus uiteindelijk om waar de meerderheid van de moslims heen willen met onze maatschappij.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:44:13 #104
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31133219
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in dit topic gaat het toch over moslims die lopen te zeiken? ik gaf je ff aan hoe het in amsterdam is afgelopen met twee oude kunstwerken door een stel achterlijke zeikerds. en een gemeente die zich helemaal geen raad meer weet terwijl ze uit hun overtuiging scheef discrimineren.
Dat bedoel ik juist. Er wordt constant "gezeken" over mensen die "zeiken". Hallo spiegel?

Wat hier belangrijk is lijkt mij nauwelijks het feit dat er geklaagd is of wordt. Het punt is hoe er met klachten wordt omgegaan, en dat men met sommige gevallen simpelweg niet om weet te gaan. Geen balans lijkt te kunnen vinden. Je moet met iedereen rekening kunnen houden, en iedereen zoveel mogelijk in zijn waarde laten, maar je moet wel normaal kunnen blijven leven.

Het punt is dat hier (zoals wel erg vaak het geval lijkt) men zich blind staart op "de moslim". Totaal onzinnig. De acties van het gemeentekantoor gaan veel verder dan de klacht zelf die om te beginnen al onzinnig was. Ik kan me niet voorstellen dat hetgeen mensen zo tegen de haren strijkt het feit is dat er (ook) geklaagd wordt door moslims. Het probleem ligt hem in hoe hier soms door autoriteiten mee omgegaan wordt en die vervolgen breed uitgemeten worden.

Er zou dan ook meer op deze autoriteiten gezeken moeten worden. Daar ligt de fout en daar zou wat aan gedaan moeten worden. Jezus kom op zeg. Als jij bij je baas zou komen zeiken om meer loon, en je baas maakt gelijk het gehele bedrijfskapitaal aan je over waardoor de andere medewerkers niet meer betaald kunnen worden, moeten ze dan bij jou verhaal komen halen of bij de baas?
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:45:46 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31133253
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat bedoel ik juist. Er wordt constant "gezeken" over mensen die "zeiken". Hallo spiegel?

Wat hier belangrijk is lijkt mij nauwelijks het feit dat er geklaagd is of wordt. Het punt is hoe er met klachten wordt omgegaan, en dat men met sommige gevallen simpelweg niet om weet te gaan. Geen balans lijkt te kunnen vinden. Je moet met iedereen rekening kunnen houden, en iedereen zoveel mogelijk in zijn waarde laten, maar je moet wel normaal kunnen blijven leven.

Het punt is dat hier (zoals wel erg vaak het geval lijkt) men zich blind staart op "de moslim". Totaal onzinnig. De acties van het gemeentekantoor gaan veel verder dan de klacht zelf die om te beginnen al onzinnig was. Ik kan me niet voorstellen dat hetgeen mensen zo tegen de haren strijkt het feit is dat er (ook) geklaagd wordt door moslims. Het probleem ligt hem in hoe hier soms door autoriteiten mee omgegaan wordt en die vervolgen breed uitgemeten worden.

Er zou dan ook meer op deze autoriteiten gezeken moeten worden. Daar ligt de fout en daar zou wat aan gedaan moeten worden. Jezus kom op zeg. Als jij bij je baas zou komen zeiken om meer loon, en je baas maakt gelijk het gehele bedrijfskapitaal aan je over waardoor de andere medewerkers niet meer betaald kunnen worden, moeten ze dan bij jou verhaal komen halen of bij de baas?
ik klaag genoeg over het beleid in amsterdam. ik neem het cohen en aboutaleb kwalijk. stonden die niet ook op een dodenlijstje. een moslimdodenlijstje?
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:50:47 #106
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31133378
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, daarom vroeg ik me dus ook af in de OP wanneer er dit soort klachten komen van (enkele) moslims, of de overheid hier ook zo triest zou zijn om er aan toe te geven. Maar je hebt gelijk dat de 'schuld' bij de instanties ligt die er aan toegeven.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:52:03 #107
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31133410
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Typerend omdat er nog waarschijnelijk nog niet veel gevallen zijn geweest waarin moslims klaagde over zaken in overheidsgebouwen en waar de klacht uiteindelijk ook gehonoreerd wordt en dan nog eens verdedigd wordt door een praktiserend islamitische gemeenteraadslid.
Oké, je bedoelt "typisch".
quote:
Maar wij zijn er tenminste over eens dat het onwenselijk is, maar had jij er ook zo over gedacht wanneer je een praktiserend moslim was? Of iemand zoals BSB? Het gaat er dus uiteindelijk om waar de meerderheid van de moslims heen willen met onze maatschappij.
Ik kan niet zeggen hoe ik ergens over zou denken als ik iemand anders was, maar het lijkt me erg sterk dat je een meerderheid kunt vinden om Piglet te verbannen. Winnie the Pooh wordt ook gewoon in de Arabische wereld uitgegeven hoor. .
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:53:38 #108
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31133451
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik klaag genoeg over het beleid in amsterdam. ik neem het cohen en aboutaleb kwalijk. stonden die niet ook op een dodenlijstje. een moslimdodenlijstje?
Ja, dus? Ik volg je niet helemaal.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:54:26 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31133476
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:53 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, dus? Ik volg je niet helemaal.
ik volg het allang niet meer. mensen reageren uit angst omdat de moslims nogal snel op hun teentjes zijn getrapt.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:00:53 #110
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31133623
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik volg het allang niet meer. mensen reageren uit angst omdat de moslims nogal snel op hun teentjes zijn getrapt.
De oorzaak is dus te vinden in het temperament van de moslim?
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:02:20 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31133648
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef kLowJow het volgende:

[..]

de oorzaak zeker. de gevolgen komen van mensen die zich snel bang laten maken. of vanuit hun denkbeeld de boel lopen te bagetalliseren, wat uiteindelijk een volkswoede die zijn omvang niet kent zal uitlokken.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:03:50 #112
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31133677
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de oorzaak zeker. de gevolgen komen van mensen die zich snel bang laten maken. of vanuit hun denkbeeld de boel lopen te bagetalliseren, wat uiteindelijk een volkswoede die zijn omvang niet kent zal uitlokken.
Als de gevolgen het gevolg van bovenstaande zijn, ligt daar de oorzaak.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:06:27 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31133735
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:03 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als de gevolgen het gevolg van bovenstaande zijn, ligt daar de oorzaak.
nee, je hebt toch oorzaak en gevolg?

en ja, de mantel der liefde kan verstikken.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:10:50 #114
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31133832
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, je hebt toch oorzaak en gevolg?

en ja, de mantel der liefde kan verstikken.
Als jij stelt dat de gevolgen komen door mensen die bang zijn, is het bang zijn van die mensen toch de oorzaak? Maar goed, je zegt dat moslims boos zijn, en niet-moslims bang. Hoe komt dat? Waar zijn moslims boos over, en niet-moslims bang voor?
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:18:24 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31134045
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als jij stelt dat de gevolgen komen door mensen die bang zijn, is het bang zijn van die mensen toch de oorzaak? Maar goed, je zegt dat moslims boos zijn, en niet-moslims bang. Hoe komt dat? Waar zijn moslims boos over, en niet-moslims bang voor?
moslims zijn boos dat europa nog geen arabië is en niet-moslims zijn bang dat een of andere geloofshoer zich opblaast, een criticus vermoord of gewoon lekker homo's wegpest. het is het collectief tegen het individue. maar dat individue begint zich ook te hergroeperen. enge ontwikkelingen door toedoen van mensen die alleen maar aan hun eigen groep denken en weigeren te schikken naar de wetten en gebruiken van een land waar ze net komen kijken.

water bij de wijn is niet te vinden bij moslims. of heb je wat voorbeelden van moslims die dat wel doen?
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:30:19 #116
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31134291
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moslims zijn boos dat europa nog geen arabië is en niet-moslims zijn bang dat een of andere geloofshoer zich opblaast, een criticus vermoord of gewoon lekker homo's wegpest. het is het collectief tegen het individue. maar dat individue begint zich ook te hergroeperen. enge ontwikkelingen door toedoen van mensen die alleen maar aan hun eigen groep denken en weigeren te schikken naar de wetten en gebruiken van een land waar ze net komen kijken.

water bij de wijn is niet te vinden bij moslims. of heb je wat voorbeelden van moslims die dat wel doen?
Omschrijf je hier nu de angst die je in anderen herkent, of de waarheid zoals jij deze ziet?
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:32:12 #117
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31134325
.

[ Bericht 50% gewijzigd door McCarthy op 03-10-2005 01:32:39 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:32:21 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31134330
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:30 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Omschrijf je hier nu de angst die je in andere herkent, of de waarheid zoals jij deze ziet?
het eerste. ik zou een verdere toename van spanningen verschrikkelijk vinden.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:35:51 #119
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31134402
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het eerste. ik zou een verdere toename van spanningen verschrikkelijk vinden.
Ok, even om te bepalen waar ik op zou kunnen reageren... In hoeverre denk jij dat deze angsten reëel zijn?
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:36:25 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31134411
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:35 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ok, even om te bepalen waar ik op zou kunnen reageren... In hoeverre denk jij dat deze angsten reëel zijn?
lees de kranten eens. kijk eens om je heen en zie niet alles wat tegen sommige islamitische regeltjes is als moslimbashers of haters. maw hier willen wonen is fijn, maar het behoeft ook wat aanpassing van hen. iets wat ik tot nog toe niet gezien heb. maar wel tot enorme onlusten kan gaan zorgen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:54:55 #121
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31134740
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lees de kranten eens. kijk eens om je heen en zie niet alles wat tegen sommige islamitische regeltjes is als moslimbashers of haters. maw hier willen wonen is fijn, maar het behoeft ook wat aanpassing van hen. iets wat ik tot nog toe niet gezien heb. maar wel tot enorme onlusten kan gaan zorgen.
Als ik het eens zou zijn met islamitische regeltjes, zou ik wel moslim zijn denk je niet? Op zich heb ik niets tegen kritiek op de islam, of kritiek op wat dan ook. Om discussie mogelijk te houden lijkt het me echter zinvol deze kritiek op een normale manier onder woorden te brengen. Dit lijkt wanneer het de islam en moslims betreft nogal eens moeilijk. Aangezien het onderdeel van mijn taak als moderator is hierop toe te zien, zal het dus voorkomen dat ik hier iets aan probeer te doen.

Verder roepen dergelijk absolute uitspraken automatisch weerstand op. Het lijkt me ook feitelijk onjuist. Ik betwijfel of je werkelijk nooit een moslim bent tegengekomen die in jouw ogen voldoende aangepast is. Daarnaast betwijfel ik ook of moslims die in jouw ogen niet voldoende zijn aangepast, totaal niets gedaan hebben om zich aan te passen. Jij vindt het misschien niet voldoende, maar het lijkt me sterk dat ze exact dezelfde persoon zijn gebleven die ze in het land van herkomst waren.

Het roept weerstand op omdat hetgeen men wel doet ontkend wordt. Natuurlijk moet er meer gedaan worden. Ik ga hier alleen niet op in omdat ik niet met een onvoldoende aangepaste moslim in discussie ben, maar met jou... Als je gewoon logisch nadenkt, denk je dan dat het waarschijnlijk is dat de gemiddelde moslim naar Nederland zijn gekomen, niet om een beter bestaan op te bouwen, maar om ervoor te zorgen dat ze hier precies hetzelfde leven kunnen leiden? Denk je dat het waarschijnlijk is dat men alles wat zo geweldig en fantastisch is achter zich gelaten heeft om tussen mensen te gaan wonen die men haat? Om deel uit te gaan maken van een samenleving die ze verafschuwen?
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:00:43 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31134843
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als ik het eens zou zijn met islamitische regeltjes, zou ik wel moslim zijn denk je niet? Op zich heb ik niets tegen kritiek op de islam, of kritiek op wat dan ook. Om discussie mogelijk te houden lijkt het me echter zinvol deze kritiek op een normale manier onder woorden te brengen. Dit lijkt wanneer het de islam en moslims betreft nogal eens moeilijk. Aangezien het onderdeel van mijn taak als moderator is hierop toe te zien, zal het dus voorkomen dat ik hier iets aan probeer te doen.

Verder roepen dergelijk absolute uitspraken automatisch weerstand op. Het lijkt me ook feitelijk onjuist. Ik betwijfel of je werkelijk nooit een moslim bent tegengekomen die in jouw ogen voldoende aangepast is. Daarnaast betwijfel ik ook of moslims die in jouw ogen niet voldoende zijn aangepast, totaal niets gedaan hebben om zich aan te passen. Jij vindt het misschien niet voldoende, maar het lijkt me sterk dat ze exact dezelfde persoon zijn gebleven die ze in het land van herkomst waren.

Het roept weerstand op omdat hetgeen men wel doet ontkend wordt. Natuurlijk moet er meer gedaan worden. Ik ga hier alleen niet op in omdat ik niet met een onvoldoende aangepaste moslim in discussie ben, maar met jou... Als je gewoon logisch nadenkt, denk je dan dat het waarschijnlijk is dat de gemiddelde moslim naar Nederland zijn gekomen, niet om een beter bestaan op te bouwen, maar om ervoor te zorgen dat ze hier precies hetzelfde leven kunnen leiden? Denk je dat het waarschijnlijk is dat men alles wat zo geweldig en fantastisch is achter zich gelaten heeft om tussen mensen te gaan wonen die men haat? Om deel uit te gaan maken van een samenleving die ze verafschuwen?
ik kom hier morgen op terug. heb nu ff geen zin meer.
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:01:33 #123
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31134857
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kom hier morgen op terug. heb nu ff geen zin meer.
Goed idee. . .
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:12:14 #124
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_31139765
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

How convienient.
tja, in 12000000 voor gristus hadden ze nog geen digicam en wel verf en steen.
verf maken ze van besjes en kwasten nemen ze varkensharen voor....
pi_31140273
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Eigenlijk is het nog de vraag of iemand die moslims als onrein ziet ooit gaat eisen dat ze van kantoor verwijderd worden

en nee, ik zie moslims zo nog niet
pi_31140303
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef kLowJow het volgende:

[..]

.................
Terecht, mits het onderwerp ook serieuze reacties rechtvaardigd. Eigenlijk zou een topic/nieuwsbericht als deze meer thuis zijn in Onzin. Naar mijn mening is op dit nieuwsbericht maar één soort reactie echt toepasselijk...........
pi_31140345
Wat zeg ik, wat mij betreft verhuizen we alle islam en christendom-onderwerpen naar Onzin
pi_31140351
en ik verhuis wel mee
pi_31140371
Politieke correktheid is het einde van de westerse samenleving zoals we het nu kennen.
Als ik in moslimlanden ga klagen over die toeters op die moskeën die elkaar zoveel mogelijk proberen te overstemmen dan zetten ze echt het geluid niet zachter maar word ik in het gunstigste geval gevraagd om te vertrekken. Hebben ze gelijk, ja want het is hun cultuur.
Nou het is hier al duizenden jaren de kultuur om varkensvlees te eten, afbeeldingen te maken.
Bevalt het niet, vertrek dan.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31140501
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja en nee en in het links politiek corecte denken na WOII want niet toegeven is racisme/fascisme
pi_31168141
Die baas was zeker joods, dat moet wel want joden eten dus ook geen verkensvlees.

Ik vind het niet eten van varkensvlees iets wat je zelf moet weten, bijv. dieet of vegetarisch, maar het niet eten van varkensvlees om religieuze redenen vind ik ronduit achterlijk. Evenzo is het niet willen bekjken van plaatjes van knorretje een compleet gestoorde uiting van godsdienstwaanzin.

Ik begin te vrezen voor de toekomst, als het één keer gebeurt, dan kun je er donder op zeggen dat ze dat soort regelingen aan ons allemaal op gaan leggen. Ik zeg je, ik zweer je dat iedere Moslim in de toekomst door deze idiote godsdienstkronkel een keer de strijd aanbied met de speklap en de karbonade. Om die reden wordt het varken straks verbannen uit de media in de verschijnings vormen van knorretje en miss piggy.

Het is te hopen dat er iemand op staat en het voortouw neemt in de strijd tegen de dreigende Moslimonderdrukking.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_31168487
Wat een onzin
pi_31168648
Mijn hele dierendag is verpest.
pi_31168716
Het lijkt mij wel wat om een speciale dag in te voeren voor varkens, naast dierendag. 4 november ipv 4 oktober....

VARKENSDAG

Bijv. een dagje op bezoek bij de boer en een speciaal presentje voor het varken, lekkere eikels of bepaalde meel waar varkens zo van houden.

Wat doen jullie eigenlijk vandaag voor jullie hond, kat, vogel etc. ?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:08:51 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_31168908
Ach, als ik achter een dikke moslima van 40 in de bus zit heb ik soms ook het idee dat ze onrein is.
Maar ik klaag daar ook niet over. Tolerantie.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_31170903
Laten we proberen het nieuws positief te zien.

Ik zie mogelijkheden tot samenwerking tussen de dierenactivisten (Zoals ALF, Wakker Dier, etc) en de moslim fundamentalisten. Beiden zijn tegen het houden van varkens en beiden schuwen geweld niet om e.e.a. te bereiken
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:25:12 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31171036
Varkens zijn hele intelligente dieren... waarschijnlijk zelfs slimmer dan de gemiddelde moslim. Volgens mij gewoon een beetje nijd jegens die dieren om die reden dus
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_31171076

Ik ben gek op varkenshaasjes met roomsaus! Niks onrein aan. De joden hebben ook kosjer voedsel, maar die gaan daar tenminste normaal mee om!

pi_31171253
quote:
Het is te hopen dat er iemand op staat en het voortouw neemt in de strijd tegen de dreigende Moslimonderdrukking.
Nou, begin maar. Sta op van je stoeltje, zet je pc uit en ga de straat op en spreek de eerste de beste Moslim maar aan met de woorden: 'Ik begin hiermee de stijd tegen de dreigende Moslimonderdrukking.'

Er klopt sowieso iets niet aan je zin: ' Moslimonderdrukking' komt op mij over alsof we gaan strijden voor de Moslims, die onderdrukt worden. Ik denk dat je je zinsopbouw echt nog even na moet kijken hoor.

Maar goed, tenenkrommend om te zien waar een hoop luitjes zich druk om maken; een flutnieuwsbericht uit Engeland potverdorie.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:52:43 #140
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_31177232
Is de varkensklaaglijn al platgebeld door (veelal Brabantse) varkens, dat ze gediescriminierd worden door moslims?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_31179480
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt het mis waarde medeposter. Alle afbeeldingen van levende wezens zijn verboden in de Islam. Desalnietemin zal het voor zich spreken dat ik uitermate tevreden ben met deze ontwikkeling, die hoe je het ook went of keert ook (op zeer korte termijn) in Nederland voet aan wal zal zetten. Tolerantie is mooi, schijn-tolerantie niet. Maar sommige ontwikkelingen zijn niet te stoppen, en in dit geval zeg ik:"Gelukkig maar."

²

Heeft men gewoon workarounds voor
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_31180343
Ik ben echt ontzettend dol op moslims aan het worden. Echt! Ik ben kapót van ze. Heerlijke tere zieltjes zijn het *knuffel, knuffel*, mmmm!
Dank u wel Engels gemeentekantoor, nu worden die tere zieltjes niet meer beschadigd. En richt vooral geen aparte moslimgemeentekantoortjes voor tere zieltjes op anders komt het de integratie niet ten goede. Integratie vinden we veeeeel belangrijker dan vrijheid! Echt! Jammer dat ik het nu pas in zie.
Bravo, klasse!
Ik heb een voorstel om het leven in Nederland voor moslims te veraangenamen:
Bedek al het onreine varkensvlees in de supermarkten! Zo hoeven moslims zich niet meer beledigd te voelen in de Albert Heijn, Super de Boer, Coop en noem die poelen van varkensvlees maar op!
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_31180436
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik ben echt ontzettend dol op moslims aan het worden. Echt! Ik ben kapót van ze. Heerlijke tere zieltjes zijn het *knuffel, knuffel*, mmmm!
Dank u wel Engels gemeentekantoor, nu worden die tere zieltjes niet meer beschadigd. En richt vooral geen aparte moslimgemeentekantoortjes voor tere zieltjes op anders komt het de integratie niet ten goede. Integratie vinden we veeeeel belangrijker dan vrijheid! Echt! Jammer dat ik het nu pas in zie.
Bravo, klasse!
Ik heb een voorstel om het leven in Nederland voor moslims te veraangenamen:
Bedek al het onreine varkensvlees in de supermarkten! Zo hoeven moslims zich niet meer beledigd te voelen in de Albert Heijn, Super de Boer, Coop en noem die poelen van varkensvlees maar op!
Je haalt me de woorden uit mond!
pi_31180452
Nog veel beter laten we varkensboeren tesamen met nichten van flatgebouwen gooien, ben je ook meteen van die elendige brabanders as
pi_31181956
-edit: nutteloze post over uitzetten van moslims verwijerd-

[ Bericht 90% gewijzigd door kLowJow op 05-10-2005 11:02:31 ]
pi_31182464
Ja nou wordt ie lekker
En Hamas Hamas ale joden etc mag wel?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:14:24 #148
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31182766
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef CeeJee het volgende:
Volgend doel: de Engelse vlag.

http://edition.cnn.com/20(...).redcross/index.html
goeie grap!!!!

ow.. het is geen grap...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:37:39 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_31183492

[ Bericht 100% gewijzigd door Swetsenegger op 04-10-2005 20:22:54 ]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:40:42 #150
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31183579
Ik heb er maar gelijk even een topic over geopend, laten we het centraal houden

Engelse vlag aanstootgevend voor moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')