Niet kunnen ruiken of het vol houden met Alex?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:22 schreef Hugster het volgende:
belgische huisbaas van m'n broertje hing aan de telefoon
knip
kortom, lekker bezig Coby![]()
Als het zo door gaat wel jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
dus die "domme belgjes" schoppen hem binnenkort op straat ?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als het zo door gaat wel ja
M'n ouders karren er morgen even naar toe om ff een donderpreek te houden
Praat me er niet vanquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:22 schreef Hugster het volgende:
belgische huisbaas van m'n broertje hing aan de telefoon
M'n broertje is compleet losgeslagen daar
Doet kleinerend tegen iedereen, ook tegen de huisbaas, "domme belgjes" zijn het allemaal.
Maakt fucking veel herrie, komt de huisbaas met hem praten, vraagt of de metal ff uit kan zodat ze kunnen praten, zegt ie, zo hard staat het helemaal niet
En daarna begint m'n broertje terug te blaffen dat ie dan de muren maar wat dikker had moeten maken![]()
Hij had ook problemen met z'n chick die gewoon daar is terwijl hij naar school gaat enz, en hij trekt het internet plat met z'n downloads
kortom, lekker bezig Coby![]()
Als je er 1Nm op zet breekt die tyfusbende al afquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:30 schreef BoJo het volgende:
gereedschap bij de kijkshop is goedkoop![]()
En bij de Halfords een garage krik + 2 van die as steunen 25 euro![]()
Volgende week maar eens langs dan![]()
voor die 2x in het jaar dat ik een poging doe tot sleutelen en uiteindelijk het sta af te tapen met duct tape is het voldoendequote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je er 1Nm op zet breekt die tyfusbende al af.
ik vind het belachelijk dat die meuk zo duur moet zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef Hugster het volgende:
Ik hou dan ook wijselijk mijn mond over supermarkt gereedschap
Is het voor klussen in en om het huis? Of ook echt voor de auto?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind het belachelijk dat die meuk zo duur moet zijn![]()
Het lijkt mij inderdaad helemaal niet frustrerend wanneer je die 1e keer gaat sleutelen en dat dan halverwege je gereedschap afbreekt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor die 2x in het jaar dat ik een poging doe tot sleutelen en uiteindelijk het sta af te tapen met duct tape is het voldoende![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:04 schreef Hugster het volgende:
m'n pa is nu helemaal naar de zieke kant doorgeslagen
Huidige schuur gaat plat, wordt een nieuwe neergezet, gemetseld, volledig geisoleerd, verwarmd, traanplaat vloer, diverse outlets rondom voor perslucht, krachtstroom, lier in het dak om karts op te hangen, snap-on kasten en muurborden.
Ik bedoel, je kan het overdrijvenhijk werkt hoogstens een paar keer per week aan een kart of een fiets daar
hiervoor wordt ook een stuk tuin opgeofferd en wordt er beton gelegt in plaats van gras, want die bokjes van de kart rijden minder lekker op gras
Wat een tuinliefhebber is die man toch
komt het groen ook zoooo op ze af ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
.
Mijn ouders willen verhuizen omdat ze de tuin ook meer dan zat zijn. Terwijl ze er geen donder aan doen....
dr is nu niets behalve gewoon 3 bakkenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
dr is nu niets behalve gewoon 3 bakken
Durft jij onder een auto te liggen waar steuntjes onder zitten van 25 euro? + de krikquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor die 2x in het jaar dat ik een poging doe tot sleutelen en uiteindelijk het sta af te tapen met duct tape is het voldoende![]()
quote:
ik zou zeggen KARTBAAAAAAAAN van makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Nee ze vinden het teveel werk terwijl het enige wat ze (mijn broertje dus) doen is het gras maaien [afbeelding]
De eerste beste vrouw die ik een cirkelzaag zie bedienen zonder zichzelf dood te zagen trouw ik meequote:
ik denk dat ze een handzaag of decoupeerzaag gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De eerste beste vrouw die ik een cirkelzaag zie bedienen zonder zichzelf dood te zagen trouw ik mee![]()
Mukie is anders wel een stoer wijf hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:46 schreef M5 het volgende:
[..]
ik denk dat ze een handzaag of decoupeerzaag gebruikt
mijn pc doet het prima.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:00 schreef Mukie het volgende:
decoupeer natuurlijk
Pc's gaan lekker overal
Heb het al eerder aangekaart bij die ouwe maar hij heeft daar geen zin inquote:
Daar heb ik geen plaats voor hierquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De eerste beste vrouw die ik een cirkelzaag zie bedienen zonder zichzelf dood te zagen trouw ik mee![]()
Cirkelzaag en bovenfrees zijn zulke geile gereedschappenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plaats voor hier![]()
Anders was het dat natuurlijk, mooie rechte lijnen![]()
Koop je toch een opklapbare van de Lidlquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plaats voor hier![]()
Anders was het dat natuurlijk, mooie rechte lijnen![]()
Dat is een idee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Koop je toch een opklapbare van de Lidl [afbeelding]
Dat dat idee bij jou vandaan komt zegquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Koop je toch een opklapbare van de Lidl [afbeelding]
Ik schrok zelf toen ik het teruglasquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat dat idee bij jou vandaan komt zeg![]()
![]()
![]()
.
nee zo erg is het nog niet gelukkigquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoe die winkels er van binnen uitzien?
Decadente balquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee zo erg is het nog niet gelukkig
maar tegen het krijgen van die folders doe je weinig ehdaar was ie me van bijgebleven
dat moet dan maar zo heten, maar die paupersfeer en die murken die met hun karren op aanbiedingen lopen te jagen laat ik liever aan me voorbij gaanquote:
Je houdt niet van het graaien van extreem goedkope eeuwig houdbare knakenartikelen uit dozen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat moet dan maar zo heten, maar die paupersfeer en die murken die met hun karren op aanbiedingen lopen te jagen laat ik liever aan me voorbij gaan
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je houdt niet van het graaien van extreem goedkope eeuwig houdbare knakenartikelen uit dozen?
Dat wordt verdomme een heel resort johquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn al 2 etages, de 3e kooi, net zo groot als die onderste op de foto moet er ook nog bij...
Hoeveel heb je er eigenlijk? Gerbils dan hè?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn al 2 etages, de 3e kooi, net zo groot als die onderste op de foto moet er ook nog bij...
Dat is de oude dekselquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:11 schreef ook_gek het volgende:
mukie waarom zit dat gaas aan de achterkant
Erm dit is om ze te scheiden, ik wil niet nog meer babiesquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:16 schreef ook_gek het volgende:
moet je die kooien verbinden met grote PVC buizen.
Hadden we op mijn school toen ook. Was een leuk project.
5 van die grote ouwe terrariums gepakt. Met een glassnijder rondjes snijden PVC buis er in raggen en dan dicht kitten. Die beesten hadden onwijs veel ruimte![]()
Was echt geweldig die dingen![]()
We hadden ook een heel park gebouwd voor schildpadden. Met goudvissen er bij. Maar goed na een week waren alle goudvissen weg![]()
nu 11quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eigenlijk? Gerbils dan hè?
Ik zet de TV niet eens aan om ergernissen te voorkomenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Hugster het volgende:
nu op RTL 4 een kinderporgramma vol met friese kinderen
K*NKER DOMME BOEREN, hoe kunnen jullie jezelf ooit serieus nemen
Wat een ongelooflijk stelletje wereldvreemde daapen staan daar zeg![]()
![]()
![]()
als ze piepen zijn ze bang of hebben kleintjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn, maat van me heeft er 2, en die piepen al zo irritant op zijn slaapkamer.
Alleen die Antilliaan (met die grijs/rode longsleeve) en die lange (met die zonnebril op) roken af en toe, de rest vast, dan krijg je dat jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef Hugster het volgende:
Herm, iedereen staat op elke foto met een peuk
geen wonder dat het stoppen je slecht af gaat
en beter laat je de tv uit idd![]()
![]()
![]()
Neem een slangquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is de oude deksel
[..]
Erm dit is om ze te scheiden, ik wil niet nog meer babies
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
als ze piepen zijn ze bang of hebben kleintjes
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je niet keihard op die kooi tikken en rammen dan om ze wakker te krijgen?![]()
Ohwquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee
eten roepen is meer dann voldoende
Wat was er voor iets te doen in Utrecht dan vandaag?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is weer thuis na een fijne dag in Utrecht, en gaat nu even alles bijlezen
Mack en speciaal transport dag. OOk nog wat terbergs op de foto gezet, onder andere die van de familie zelf. Heb hem nu maar eens tot in detail gefotografeerd. Waren ook leuke personenwagens, zowel als lading (Rolls, twee hummers) als bij de bezoekers (Corvette, Mitsu Evo). FOto's volgen een dezer dagen in het gespot topic.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat was er voor iets te doen in Utrecht dan vandaag?
ik heb een leuk filmpje voor je danquote:
die dingen horen traag te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
fok traag? ;') Ik zit nu ook op het bouwmachineforum, das pas traag momenteel
was al bezig met serving sarahquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een leuk filmpje voor je dan
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
Ga dit maar kijken. Ik stikte bijna
IK LACH ME WERKELIJK HELEMAAL KAPOTquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een leuk filmpje voor je dan
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
Ga dit maar kijken. Ik stikte bijna
het past zich aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De machines ja. Maar het forum niet
Ga nou maar dat filmpje kijkenquote:
nu vind ik je niet meer leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik speel al in een filmpje ja ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!P0rn
![]()
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik wil dat niet. Ik ben nu teleurgesteld in je.
* ook_gek foto's van muur trekt. Het alter weg haalt. HET IS OVER
quote:Last but not least, there was also time for relaxation. We went sailing at sea, watched a few football games, explored the city of Cherbourg at night and drunk so incredibly much during these 2 weeks, that some of us are thinking about rehab.
over einde niks meer. Lolliefant die het verhaaltje uitblaast.quote:
Wanneer denkt hij zn vmbo diploma te halen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
Quote uit het verslag over die 2 weken Frankrijk van een maat van me
[..]
[afbeelding]
Ga je nu dan ook heel dramatisch voor een trein/van een brug springen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
over einde niks meer. Lolliefant die het verhaaltje uitblaast.
0.0 noppus
the end
Juli 2006quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer denkt hij zn vmbo diploma te halen?
ja slotje jaquote:
oe kijk ideequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je nu dan ook heel dramatisch voor een trein/van een brug springen?
al 14X geprobeerd maar elke keer heb ik de peg dat hij vertraagd is. En 1X stond de wissel verkeerd waar door hij net langs me gingquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je nu dan ook heel dramatisch voor een trein/van een brug springen?
quote:
Oke joh ik zal al stil zijn joh TJEEESHquote:
Heb je ook al je Mukie Merchandise weggedaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
mijn leven is nu wel leeg door dat einde verhaal
heb mijn masker opgezet. En als m'n vrienden er om vragen zeg ik dat het heerlijk is: alleen. Je foto's zijn al van de wand......quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ook al je Mukie Merchandise weggedaan?
staat al op ebayquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ook al je Mukie Merchandise weggedaan?
Marco en Trijntjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb mijn masker opgezet. En als m'n vrienden er om vragen zeg ik dat het heerlijk is: alleen. Je foto's zijn al van de wand......
Zie hier mijn antwoord![]()
Witch! Witch! It's a witch!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:56 schreef ook_gek het volgende:
Dat s niet van mij. Ik heb alles verbrand met een dansje er om heen!
Was hard werken zeker?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef Fugie het volgende:
vandaag trouwens met een kleine 19-0 gewonnen![]()
put him on the bench, we will make him talkquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:56 schreef ook_gek het volgende:
Dat s niet van mij. Ik heb alles verbrand met een dansje er om heen!
ja man, constant meelopen, de bal erin zien vliegen en weer terug lopen pfuuuuuuquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
Mukie,
ik kan je niet laten gaan al zeg ik dat het beter is alleen en zonder jou.
ik kan het gewoon niet aan ik mis je denkbeeldige armen om mij heen. NEE IK LEEF NIET IN EEN CYBER WERELD ZONDER JOU
*zucht*![]()
![]()
![]()
dat is zoooo verslavend dat spelquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo!
Ik heb de hele dag Mortal Kombat liggen spelen!
quote:
Uitermate nuttich ende vermaeckendt...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo!
Ik heb de hele dag Mortal Kombat liggen spelen!
Al die oude versies zijn nu wel versleten bij mij.. Maar vind het een beetje jammer om de nieuwe te gaan kopen nu ik eindelijk een auto heb die het waard is om voor te sparen..quote:
Ja, ook trouwens nog met de eye-toy gespeeld.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uitermate nuttich ende vermaeckendt...
wat is erquote:
Wil ik ook weten wat dat is?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ook trouwens nog met de eye-toy gespeeld.
Dat was pas tof.
Debiel doen voor een kut camera van de PS2.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil ik ook weten wat dat is?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef BoJo het volgende:
laat maar, ik ga pitten. tot een andere keer maar weer![]()
Whehehe, klinkt herkenbaar, heel herkenbaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Debiel doen voor een kut camera van de PS2.
Beetje zingen ook. Zwaar kansloos vind ik als je nuchter bent. MAAAR als je dronken bent word dat zelfde ding een geweldig leuk opject
Ik moest boksen tegen zo'n grote negerquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil ik ook weten wat dat is?![]()
dat heb ik ook gedaan. Sta ik daar met een vriedin zo debiel te doen als het maar kan. Zo dronken als een hoerentoeter komt haar vader die kamer voorbij lopen. Komt hij terug van WTF doen jullie danquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest boksen tegen zo'n grote neger!
Ik verloor, dat wel.
En ik moest kansloos schreeuwen en wapperen met me handen voor een taxi!
Kon je de moeilijkheidsgraad niet instellen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest boksen tegen zo'n grote neger!
Ik verloor, dat wel.
En ik moest kansloos schreeuwen en wapperen met me handen voor een taxi!
Mja, ik heb volgens mij alle spelletjes gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan. Sta ik daar met een vriedin zo debiel te doen als het maar kan. Zo dronken als een hoerentoeter komt haar vader die kamer voorbij lopen. Komt hij terug van WTF doen jullie dan![]()
op de xbox is das best ruigquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al die oude versies zijn nu wel versleten bij mij.. Maar vind het een beetje jammer om de nieuwe te gaan kopen nu ik eindelijk een auto heb die het waard is om voor te sparen..
Hij stond op easyquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kon je de moeilijkheidsgraad niet instellen?![]()
Mukie?quote:
die was al ingesteld op whimpquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kon je de moeilijkheidsgraad niet instellen?![]()
ja?quote:
makkiequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan nog krijg je een grote neger voor je.
Hard is een partij Feyenoord-hooligans?
Ik vind je liefquote:
gekke flabbusquote:
Wheheh is het te merken dat ik me verveelquote:
ik idemquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, ik hoop dat morgen mijn telefoon komt ofzo!
Volgens mij duurde het bij mij nog 10 (werk)dagenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik idem
of iig deze week
Maar ikw as weg
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:14 schreef Hugster het volgende:
ja
Incl. poncho hangt hij in een tuigje
later
die zijn bij mij op woensdag omquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij duurde het bij mij nog 10 (werk)dagen.
Trusten Muuk!
netjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kon niet slapen. PC problemen knaagden teveel aan mn kop.:') Maar tis allemaal opgelost gelukkig.
hehehe geen overdreven fan hoor, dat was eens ooit.quote:
Ziet er mooi uit hoor Mukie! vinden de beestjes dat ook?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Jazekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 08:53 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit hoor Mukie! vinden de beestjes dat ook?![]()
maar wel een metertje net zoals in the fast & the furiousquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, dan heb je zo'n getunede bak en dan heb je grijze standaart bekleding...
Veel plezierquote:
Sterkte, ik mag morgen weerquote:
ff kijkenquote:
hier gewoon mega mistigquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zag het niet. het was ineens donker.
eind januari pas, komt omdat T-Mobile Speciaal een nieuwe "smaak" heeft staat dr in het boekjequote:
Tss, en ik krijg er dan nét geen !quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
eind januari pas, komt omdat T-Mobile Speciaal een nieuwe "smaak" heeft staat dr in het boekje
ik dacht dat er een regenwolk over trokquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zag het niet. het was ineens donker.
zonsverduisteringquote:
Ff scheetje laten. Is het zo weer warmquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Mukie het volgende:
ik wil mn bedje weer inkruipen
Daar is het lekker warm
Nouja, toen ik eruit ging iig
hehehe nee dank jequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ff scheetje laten. Is het zo weer warm
Gisteren tot 3 uur aan die PC gezeten, plus hoe ik me toch al voelde gisteravond heb ik mezelf maar een snipperdagje gegund. Al voel ik me wel echt grieperig nuquote:
Boeiend...interessantquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wat mn mooie plaatsnaam in ide lichtbalkAltijd fijn, zon tram die eerst te min was voor Hannover, en daarna voor Den Haag.... Die dump je gewoon in Utrecht
Combi van de laatste tijd slecht slapen, stressig, wat problemen en misschien een griepje nu denk ik ja.quote:
Ik zie die dingen iedere dagquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik nog een leuk betoog schrijven ovce rde bus die er vlak bij stond?
[afbeelding]
groot gelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gisteren tot 3 uur aan die PC gezeten, plus hoe ik me toch al voelde gisteravond heb ik mezelf maar een snipperdagje gegund. Al voel ik me wel echt grieperig nu
Als je niks hoeft, en het is rustig, is het OK.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef Mukie het volgende:
Sorry Alexxxx, maar weet niet wat er zo fijn is aan die bus en trein.
Ik vind het OV sowieso al verschrikkelijk
erm tja... goeie...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef PeuRac het volgende:
Gezellig, met z'n alle in een bed![]()
of bedoel je met z'n alle met een laptop op schoot in bed.
Ik ga iig, misschien tot straks![]()
Daar heb je het al, ik ben geen studentquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je niks hoeft, en het is rustig, is het OK.mits OV jaarkaart
Dan ga je toch lekker een eind skippyballen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef M5 het volgende:
ik ben kerngezond.![]()
en geen behoefte om in bed te liggen.
Broodjes en wat lekkersquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
Hadden jullie laptops op kamp dan
Moet ik nog wat voor je meenemen van de super?
als ik een skippybal had..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker een eind skippyballen...
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Broodjes en wat lekkers
Geen laptops nee, wel gameboys, flashlights om elkaar's nachts te vervelen enzo
Of de pogostickquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker een eind skippyballen...
Commander Keenquote:
aankleden en douchen als je terug komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
Dillemma, douchen en aankleden, of ongewassen in campingsmoking naar de super
nostalgiequote:
dat zit mega lekker en is goed voor je houdingquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:42 schreef M5 het volgende:
[..]
als ik een skippybal had..
zou ik hem direct opruimen
voor je vectra?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef Fugie het volgende:
ik heb 2 neon buisjes gekocht, komt er amper licht vanafZal vanavond wel ff fotoke maken
lekker...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muuk.
Nog een uur school en dan ga ik er vandoor!
das snelquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker brood, echte pindakaas en echte hageslag, kaas, vlees, bapao's, vruchtensap en gevulde kano's
een 600gram pak Venz pure chocoladehagelslagquote:
Dat ga je niet zo opetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
een 600gram pak Venz pure chocoladehagelslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |