Whehehe dan ga ik maar eens ff een floppy drive inbouwenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
ik denk memory probleem.
Probeer om de beurt er eentje uit te halen kijken welke de problemen geeft
en /of draai memcheck even
Wat moet je met een floppy drive?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe dan ga ik maar eens ff een floppy drive inbouwen
Kan vanuit windows (wel iets minder precies aangezien er al een gedeelte in gebruik is)quote:
Had het wel, maar het staat nu lang en breed uit en nog komen de fouten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef charon het volgende:
Heb je de onboard Nvidia Firewall aan?
http://www.heise.de/ct/05/19/047/
Of gewoon cd-rom. Er zijn gewoon images beschikbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan vanuit windows (wel iets minder precies aangezien er al een gedeelte in gebruik is)
Je kan ze ook ff verwijderen 1 voor 1
Of je kan booten vanaf memory stick![]()
Het draait nogsteeds, 75 procent nuquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
en?
Uit de OP:quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef Leutje het volgende:
Ik had dit probleem laatst ook spontaan na een verse windows instalatie. (alleen bbij rar overigens)
Mijn oude windows begon al te flippen (na een jaar lang tweaken en klooien)
Ik dacht eigenlijk ook dat mijn geheugen de geest gaf. Tot ik windows nogmaals instaleerde en het probleem als sneeuw voor de zon verdween
ALs je windows hebt zonder SP1 of 2 en je hangt hem aan het internet kan je echt al binnen 5 minuten een virus/trojan hebben. Dat was dus achteraf bij mij ook het geval.
Dus wie weet heb je hier wat aan. Oude windows zonder SP1 of 2? doe dan eens een herinstallatie
quote:Windows: Windows 2000pro sp.4
Ehm neequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:55 schreef Leutje het volgende:
[..]
Ok.. hebben die geen service packs na nr 4 dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |