Door een CD?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef piertje2 het volgende:
waar kan je het beste nou mee kijken/??? als je niet zo'n speciaal brilletje heb.
Door een cd/cd-rom!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef piertje2 het volgende:
waar kan je het beste nou mee kijken/??? als je niet zo'n speciaal brilletje heb.
Moet je niet te lang doen, want het schijnt door een CD-ROM schadelijker te zijn dan door zo'n brilletje.quote:
zeg je nu pasquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef thefunny het volgende:
[..]
Moet je niet te lang doen, want het schijnt door een CD-ROM schadelijker te zijn dan door zo'n brilletje.
60%quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:03 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
is de bedoeling dat i helemaal wordt verduisterd?
jah maar je dient rekening te houden met je sluitertijdquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef piertje2 het volgende:
zou je er ook fotos van kunnen maken?
phoee das moeilijk of nie,quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah maar je dient rekening te houden met je sluitertijd
Sorry. Collega's stonden ook al met zo'n gezicht toen ik het zei.quote:
ik zeg altijd maar zo,quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef piertje2 het volgende:
[..]
phoee das moeilijk of nie,
ik heb namelijk gewoon zo'n simpele digicam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |