Door een CD?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef piertje2 het volgende:
waar kan je het beste nou mee kijken/??? als je niet zo'n speciaal brilletje heb.
Door een cd/cd-rom!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef piertje2 het volgende:
waar kan je het beste nou mee kijken/??? als je niet zo'n speciaal brilletje heb.
Moet je niet te lang doen, want het schijnt door een CD-ROM schadelijker te zijn dan door zo'n brilletje.quote:
zeg je nu pasquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef thefunny het volgende:
[..]
Moet je niet te lang doen, want het schijnt door een CD-ROM schadelijker te zijn dan door zo'n brilletje.
60%quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:03 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
is de bedoeling dat i helemaal wordt verduisterd?
jah maar je dient rekening te houden met je sluitertijdquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef piertje2 het volgende:
zou je er ook fotos van kunnen maken?
phoee das moeilijk of nie,quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah maar je dient rekening te houden met je sluitertijd
Sorry. Collega's stonden ook al met zo'n gezicht toen ik het zei.quote:
ik zeg altijd maar zo,quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef piertje2 het volgende:
[..]
phoee das moeilijk of nie,
ik heb namelijk gewoon zo'n simpele digicam
Idem hier, maar ik moet zo weg met de auto, ga dan effe kijken of ik hem kan zien!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:00 schreef Ynske het volgende:
ik kan de zon niet zien
t gebouw waar ik inzit staat in de weg
tofquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Binkster het volgende:
[[url=http://img8.imageshack.us/img8/5550/dscf00079uv.th.jpg]afbeelding][/URL]
rond 10:15
Leg er dan nog maar een CD op, niet door het gaatje kijken en niet te lang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:11 schreef K3 het volgende:
Ik kijk in Odijk tegen een aardig groeiend hapje uit de zon aan (door 2 aan elkaar gedrukte 2CDs heen).
hoe maak je diequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Binkster het volgende:
Misschien heb jij dan dunnere CDs dan ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:22 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Leg er dan nog maar een CD op, niet door het gaatje kijken en niet te lang.
Ik ben in 1999 in Frankrijk geweest, ik vind dit niet echt heel erg speciaal, alhoewel het weer vandaag wel meezit.
Hier zie ik dat er rechtsbovenin een hoekje uit is. (op 2 uur)quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Binkster het volgende:
Een langwerpige doos met aan 1 kant een klein (1mm) gaatje, aan de andere kant een a4tje als projectieschermpje.quote:
schoenendoos?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Een langwerpige doos met aan 1 kant een klein (1mm) gaatje, aan de andere kant een a4tje als projectieschermpje.
Die foto is onderstebovenquote:
hier gelukkig welquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:34 schreef kutvent het volgende:
Het is hier niet wat je zegt "echt helder" weer![]()
hier ook...quote:
2 of 3 cdtjes op elkaar leggen wil nog wel eens helpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:40 schreef texelonia het volgende:
Hier is de zon zo fel dat ik nog verblind word als ik door een cd-rom kijk, dus niks gezien ook
Sta je mooi te kijken als ie straks ringvormig is in Nederland ipv Spanjequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:52 schreef cw2cu het volgende:
Het lijkt erop dat ie meer dan 60 % gaat nemen hier.
31 mei 2003 was dat geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef zakjapannertje het volgende:
mooide vorige die ik heb gezien was ook maar een gedeeltelijke, dat was vroeg in de ochtend, ik lopend naar de zeedijk voor een mooi uitzicht. Ik dacht eigenlijk dat de zon niet te zien was door de bewolking, de zon moest toch wel op zijn op een gegeven moment. Maar langzaam uit de ochtendsluiers, achter de bomen in de verte, was daar toch, stukje bij beetje, een glimp van de zon te zien maar met een deuk erin
. Die deuk werd groter en groter. Op een gegeven moment was de zon goed bedekt ermee, het weerhield de zon er niet van feller te schijnen, want boven de ochtendsluiers inmiddels, zodat het kijken ondragelijk werd. Toen de zon steeds hoger klom helemaal boven de bomen. En toen was goed te zien dat die die grote hap zich verschoof over de zon om langzaam te verdwijnen. Het duurde dus maar eventjes, althans dat gevoel had ik. Heel erg mooi om zoiets mee te maken in de vroege ochtend.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:19 schreef DJSmiley het volgende:
En toen trok ie langzaam verder weg (naar beneden)
[afbeelding]
Zo zag ik 'm ook ongeveer.quote:
Hier ook mistig en voor de rest ook niks gezienquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef AstroNova het volgende:
Hier dikke mist, paarminuten naar eind zag je wel de zon![]()
Is dit weer een volledige zonsverduistering?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:38 schreef kutvent het volgende:
Herkansing:
29 maart 2006: Noord-Afrika, Turkije
maximale duur: 4:07
maximale breedte totaliteitsgordel: 183 km
Na de verduistering van 4 december 2002 wordt deze voor Europeanen het beste te bereizen. Waarschijnlijk zal Turkije voor ons favoriet zijn om naar toe te gaan. Het totaliteitspad kruist de touristische zuidkust van Turkije, dus daar zijn voldoende faciliteiten beschikbaar.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Is dit weer een volledige zonsverduistering?
Herkansing in maartquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef ReCreative het volgende:
Ja gemist dus. Ik ben echt iemand die nog opstaat voor een maansverduistering of een sterbedekking, maar dit heb ik dus he-le-maal gemist.
Lekker is dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |