quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:37 schreef Eix het volgende:
Jezus, wat een gedoe om die meet...
1) Kijk ff in de SC of er interesse is
2) Kijk welke datums geschikt zijn (22ste bijvoorbeeld, dat is in het weekend tussen de herfstvakanties)
3) Open een nieuw topic op Fok!, mensen die toevallig niet altijd in de SC zitten en dus niet alles meekrijgen (zoals ik, want ik zit er niet de godganse dag) kunnen zich ook melden en we regelen wat...
Lijkt het wel opquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gaan we weer met hetzelfde tempo door?
Germ.quote:
blaat nie zo mens.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:39 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis en brechtje zijn er en het is meteen gezeik.
goh.
Waar?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:39 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis en brechtje zijn er en het is meteen gezeik.
goh.
Correcting myself:quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Niet adsl heeft niet een gelijke up en download dsl wel
dat is ook pas de 3e x dat je dat zegtquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef B_BOY het volgende:
ik wil best komen met de meet maar ligt ff aan me vliegtuig ik hoor komende week wanneer we trug komen.
Ze lopen te zeuren over die meetingsquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Lizz-n het volgende:
Rellen?? Wat heb ik gemist?
zo wort het alleen maar meer gedoe juistquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Eix het volgende:
Jezus, wat een gedoe om die meet...
1) Kijk ff in de SC of er interesse is
2) Kijk welke datums geschikt zijn (22ste bijvoorbeeld, dat is in het weekend tussen de herfstvakanties)
3) Open een nieuw topic op Fok!, mensen die toevallig niet altijd in de SC zitten en dus niet alles meekrijgen (zoals ik, want ik zit er niet de godganse dag) kunnen zich ook melden en we regelen wat...
Mods vs de PUBSCers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Lizz-n het volgende:
Rellen?? Wat heb ik gemist?
whehehe,quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef IFASS het volgende:
Hoelang zal het duren voordat er een snelheidsbeperking komt op dit topic?
Ziet er wel naar uitquote:
Ik las eerst toch even wat anders. En als iedereen welkom is, kan de meeting toch ok in dit forum geregeld worden? Dan hoeft er toch geen apart forum voor gemaakt te worden.quote:
goed he.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is ook pas de 3e x dat je dat zegt![]()
Helaasquote:
quote:
Dat zeg ik toch!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef saaw het volgende:
[..]
zo wort het alleen maar meer gedoe juist
open ene topic 'hoi op -insert datum- gaan we naar utrecht, we meteen in de mac en daarna zien we wel. wil je ook komen moet je dat doen, gezellig!' klaaar
Zucht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik las eerst toch even wat anders. En als iedereen welkom is, kan de meeting toch ok in dit forum geregeld worden? Dan hoeft er toch geen apart forum voor gemaakt te worden.Dat is waar ik me druk om maak.
Breng ze vooral op dit ideequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef IFASS het volgende:
Hoelang zal het duren voordat er een snelheidsbeperking komt op dit topic?
Zit toch niet zo te zeikenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik las eerst toch even wat anders. En als iedereen welkom is, kan de meeting toch ok in dit forum geregeld worden? Dan hoeft er toch geen apart forum voor gemaakt te worden.Dat is waar ik me druk om maak.
der is een vorm van snelheidsbeperking je mag maar 1 post achter elkaar posten dus er moeten meerdere mensen zijn om het tempo op te drijven.quote:
Je bedoelt: de 56k'ers onder ons zijn gedoemdquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nu word het koren van het kaf gescheiden.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je bedoelt: de 56k'ers onder ons zijn gedoemd![]()
niks 'kijk of mensen willen' we zijn al met zn 10en die willen, dat is zat. als er meer mensen komen is dat leuk, zo niet ook goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!![]()
Kijk of mensen willen, maak een nieuw topic op fok en klaas is Kees.
ik probeer echt te komen. lijkt me leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
Als brechtje en ijsmeis die meet nou even niet gaan capturen,
t ging juist zo goed.
Niet gewoon hop hop binnenvallen en alles denken over te nemen maar eerst even inlezen.
De datum staat vast, 22 oktober, 3 uur, utrecht cs en als je zin hebt kom je.
punt.klaar.over.uit.
Straks ligt Fok! eruit omdat er in PUB SC zovaak op F5 geramt wordtquote:
Oftewel, me internetverbinding is niet zo snel als de meeste van julliequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nu word het koren van het kaf gescheiden.
ow? daarnet had ik er ook 2 achterelkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
der is een vorm van snelheidsbeperking je mag maar 1 post achter elkaar posten dus er moeten meerdere mensen zijn om het tempo op te drijven.
de isdners ook hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je bedoelt: de 56k'ers onder ons zijn gedoemd![]()
Gaat het te snelquote:
exactlyquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
t ging juist zo goed.
Niet gewoon hop hop binnenvallen en alles denken over te nemen maar eerst even inlezen.
punt.klaar.over.uit.
foeiquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef IFASS het volgende:
[..]
ow? daarnet had ik er ook 2 achterelkaar.
als dit zo doorgaat heb je een 10mbit nodig om het bij te houdenquote:
opstandige puber ben jij zeg, je moet niet zo tegen het draad in gaan, Ijsmeis en Brechtje weten het gewoon veel beter als jij !quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
t ging juist zo goed.
punt.klaar.over.uit.
Neuh.. gewoon ff wat anders doen dan de hele dagt achter de pc zitten en op f5 drukkenquote:
\puik plan...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef saaw het volgende:
[..]
exactly
zal ik even een kort maar duidelijk topic openen erover?
Ey ik heb een buurmeisje van 14, kopen ?quote:
Hou je bek gekquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
opstandige puber ben jij zeg, je moet niet zo tegen het draad in gaan, Ijsmeis en Brechtje weten het gewoon veel beter als jij !
Ik begin met 5 euro.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey ik heb een buurmeisje van 14, kopen ?![]()
maagd??quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oorzaak van die downtime zegt nu al genoeg denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Straks ligt Fok! eruit omdat er in PUB SC zovaak op F5 geramt wordt
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook gij zult lijden!quote:
TOt vanavondquote:
quote:
Speciaal voor de meet gemaakt ofzo maar niemand gebruikt het waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is dat soort andere PUB forum nou weer voor iets![]()
Ik zeg nog steeds hetzelfde als voordat jullie hier kwamenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je zegt nu steeds weer wat anders hoor
Maargoed.
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.quote:
Mod zijn gaat niet altijd over rozenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je zegt nu steeds weer wat anders hoor
Maargoed.
Ik vind het ook maar een beetje dom, maargoedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Speciaal voor de meet gemaakt ofzo maar niemand gebruikt het waarschijnlijk.
40 euro is okequote:
*Zucht...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef saaw het volgende:
[..]
niks 'kijk of mensen willen' we zijn al met zn 10en die willen, dat is zat. als er meer mensen komen is dat leuk, zo niet ook goed
oh jawelquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Speciaal voor de meet gemaakt ofzo maar niemand gebruikt het waarschijnlijk.
Je geeft je eigen antwoord alquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.achja gewoontes hé
Heeft ze aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje, slinger msn eens even aan.
Neuh, waarom?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Lizz-n het volgende:
IFASS ga jij eigelijk naar die meet?
Wannabe-wijsneus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.achja gewoontes hé
Wat ben jij een zeur zegquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik kom niet zomaar binnenvallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
t ging juist zo goed.
punt.klaar.over.uit.
we willen het niet eensch weten...quote:
dat is mogelijkquote:
Kan je nog effe replyen op mij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik kom niet zomaar binnenvallen.Ik had het al helemaal ingelezen, dat doe ik altijd. En toen had ik er dus weer iets van gezegd waarom het niet gewoon hier kan, en blablabla.
Maargoed we houden er maar over op, ofzo.
Brechtje is gewoon online.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
duidelijkquote:
Imberr.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
vanaf nu gaan we het over leuke dingen hebben.
Is aan, ik zie jou niet online staan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
Kut hequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nou valt MSN er hier ook ineens uit.
Nerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oke, dan moet ik ook maar eens gaan kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
half PUBsc zit daarals fok! down is dan
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Is aan, ik zie jou niet online staan.
Dat zeg ik, dat willen we niet wetenquote:
Mjah ik werd ineens afgemeld.quote:
jij noemt ook alles nerd, komt dat meschien omdat je onzeker bent over jezelf ?quote:
Iemand begrijpt me!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een beetje dom, maargoed
Hmmz, er zijn meerdere die problemen hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nou valt MSN er hier ook ineens uit.
Heb je geen moeder die je kan gaan vervelen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
jij noemt ook alles nerd, komt dat meschien omdat je onzeker bent over jezelf ?
Probeer erover te praten![]()
Ja ik ben te dikquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
jij noemt ook alles nerd, komt dat meschien omdat je onzeker bent over jezelf ?
Probeer erover te praten![]()
Kan kloppen omdat ik nu niet meer op msn kan komen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Is aan, ik zie jou niet online staan.
Ik heb er nog spijt vanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Ja ik ben te diken ik heb sproeten
en m'n ex maakte t uit omdat ik aandachtsgeil was
Help
Alweer, nog steeds of: tis nooit beter geweest?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz, er zijn meerdere die problemen hebben.
dat is vrij duidelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
Volgens mij word het nooit wat, want pubers kunnen niks regelen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Help
Jawel die heb ik zeler wel, Helaas dat ik in tegenstelling tot jou WEL respect heb voor mijn moeder, vandaar dat ik haar niet aan het vervelen ben...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Heb je geen moeder die je kan gaan vervelen?
ehm daar had je wat eerder mee moeten komen, we hebben net besloten dat dit topic er komt, had je eerder in discussie moeten gaanquote:
t regelen ging anders behoorlijk goed op de site van Fwnkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
Moeten ze het aan de ouders over latenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
We?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef saaw het volgende:
[..]
ehm daar had je wat eerder mee moeten komen, we hebben net besloten dat dit topic er komt, had je eerder in discussie moeten gaan
waarschijnlijk kunnen heel veel mensen toch niet ivm vakantie en komt er weer gezeur over de datum maar het blijft gewoon zo
en als het te druk is kunnen we altijd nog stiekem met zn 6en ofzo heel hard wegrennen
Tip : Geel, Snel, Hard, Helaas vaak vertragingquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Help
Inderdaad,quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
t regelen ging anders behoorlijk goed op de site van Fwnk
*voor de zoveelste keer*quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds hetzelfde als voordat jullie hier kwamen
In principe wouden we gewoon effe gezellig meeten met de "Die-hards" van de PUBSC
Kan je me duidelijk (ik ben niet zo slim namelijk) vertellen wat daar mis mee is?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
opstandige puber ben jij zeg, je moet niet zo tegen het draad in gaan, Ijsmeis en Brechtje weten het gewoon veel beter als dan jij !
HALLO?!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jawel die heb ik zeler wel, Helaas dat ik in tegenstelling tot jou WEL respect heb voor mijn moeder, vandaar dat ik haar niet aan het vervelen ben...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef saaw het volgende:
[..]
en als het te druk is kunnen we altijd nog stiekem met zn 6en ofzo heel hard wegrennen
doe nou niet alsof het mijn schuld is, ik vroeg of het oke was en er kwam een aantal keer 'ja' terug en verder niets, iig geen 'nee'quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
We?
Dat besloot jij toen je op invoeren drukte.
Fwnk mag toch zeker wel n eigen forum hebben alstie dat wil? En als hij zijn eigen site pubsc wil noemen, dan doettie dat lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*voor de zoveelste keer*
Ik vind het ook gewoon een beetje dom, een aparte site maken voor de meetings en daar oo nog slowchat enz. Kan toch allemaal ook gewoon hier? En dan zeggen jullie weer ja maar het is alleen voor de die-hards slowchatters, en dan weer dat het voor iedereen bedoelt is. In beide gevallen, kan het ook gewoon in dit forum.Als er zonodig alleen de echte slowchatters mogen komen, kan er ook gewoon een apart topic over komen in PUB, dus in DIT forum. En dan hoef je niet zonodig nog een forum maken..
Maargoed, nu kap ik ermee om in de herhaling te vallen!
even op Edit drukken, vorige paginaquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef Talena het volgende:
[..]
HALLO?!
Je raadt me aan om over mn problemen te praten, ik lucht mn hart met veel moeite.
En je hebt geen eens het lef om er op te reageren?!
Wat is dat nou weer voor 'n pauper actie?!
Weet ik ook weer wat ik aan jou heb!
lul.
Lezen!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
even op Edit drukken, vorige pagina![]()
En wij komen daar ook alleen omdat we fwnk min of meer kennen. Ga jij ook lopen huilen over Vok! van onder andere Conflict, Brechtje?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Fwnk mag toch zeker wel n eigen forum hebben alstie dat wil? En als hij zijn eigen site pubsc wil noemen, dan doettie dat lekker![]()
uiteraardquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Weetje, ik vind je een arrogante klootzak
Ik ben boos
Wil je erover praten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Ik ben boos
Bedankt voor je mening, helaas is het zwak en onderbouwd ik kan er dus niks meequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Ik ben boos
Hij is zich aan t vervelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef Gizmore het volgende:
KopieerMachine ik vind je een zeikerige user die niets toevoegt, maar dat is mijn mening
Fijn. en nu terug naar bed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef Gizmore het volgende:
KopieerMachine ik vind je een zeikerige user die niets toevoegt, maar dat is mijn mening
Ja, om de drempel een beetje te verhogen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*voor de zoveelste keer*
Ik vind het ook gewoon een beetje dom, een aparte site maken voor de meetings en daar oo nog slowchat enz. Kan toch allemaal ook gewoon hier?
Kliekjes zijn overal, en als wij willen meeten moeten we dat zelf wetenquote:En dan zeggen jullie weer ja maar het is alleen voor de die-hards slowchatters, en dan weer dat het voor iedereen bedoelt is.
Dat forum was er niet specifiek voor de Meet, eerder voor mijn klasgenotenquote:In beide gevallen, kan het ook gewoon in dit forum.Als er zonodig alleen de echte slowchatters mogen komen, kan er ook gewoon een apart topic over komen in PUB, dus in DIT forum. En dan hoef je niet zonodig nog een forum maken..
Ik ook.quote:Maargoed, nu kap ik ermee om in de herhaling te vallen!
hey speedyquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten ze het aan de ouders over laten
Mijn mening ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef Gizmore het volgende:
Als je toch betweterig gaat doen kun je ook maar beter zorgen dat je zinnen kloppen. Ik denk dat je hier bedoelt dat het juist niet onderbouwd isquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, helaas is het zwak en onderbouwd ik kan er dus niks mee![]()
negeer die n00bie gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Ik ben boos
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het niet nodig vind.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Fwnk mag toch zeker wel n eigen forum hebben alstie dat wil? En als hij zijn eigen site pubsc wil noemen, dan doettie dat lekker![]()
Moet jij maar is oplettenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef IFASS het volgende:
Ik ga wat eten.. waag het NIET om wat te posten terwijl ik weg ben!
Oh.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef saaw het volgende:
[..]
doe nou niet alsof het mijn schuld is, ik vroeg of het oke was en er kwam een aantal keer 'ja' terug en verder niets, iig geen 'nee'
als je het zo'n probleem vindt moet je maar vragen of ze het topic sluiten maar wtf is je probleem? iedereen gaat zeuren dat ze niet kunnen, hun probleem. gezellig wordt het tog wel
Ik denk dat ik zo ook maar eens ga gamenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ga gamen. tis hier toch alleen maar ruzie.
nee, zo bedoelde ik hem welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toch betweterig gaat doen kun je ook maar beter zorgen dat je zinnen kloppen. Ik denk dat je hier bedoelt dat het juist niet onderbouwd is
Ja maar ik vind het ook niet nodig dat jij je string hoger hebt zitten dan je BHquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het niet nodig vind.
*zucht*
Shit, ik ben van msn gekickt![]()
ik stel je een vraag en jij zegt 'oh'quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef TehRockstar het volgende:
Laat Talena met rust, kankersletten.
oeh.. persoonlijke aanvalquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook niet nodig dat jij je string hoger hebt zitten dan je BH![]()
wtf ga je nu weer over me string lullenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook niet nodig dat jij je string hoger hebt zitten dan je BH![]()
het begint hier ook weer rustiger te worden, maar goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik peer hem ff naar GC. Kijken of het daar wat rustiger is.
Fwnk je moet wel lief blijvenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Om dan maar antwoord te geven, het is niet mijn probleem, maar het is een keuze van een aantal personen hier.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik stel je een vraag en jij zegt 'oh'
daar kan ik echt wat mee
kom dan met een plan ipv alleen maar te klagen
wees er maar trots opquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
wtf ga je nu weer over me string lullen
Goh wat ben je weer grappig.
Die stringfoto is wel beroemd geworden he.
Kijk wat je doet Kopieermachine!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ja het is maar een voorbeeldje maar je begrijpt mijn punt wel neem ik aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Fwnk heeft hem uitvergroot boven zijn bed hangen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik peer hem ook. Doei.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Op welk adres kan ik jou mailen?quote:
Ja, en je moet vooral zo doorgaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja het is maar een voorbeeldje maar je begrijpt mijn punt wel neem ik aan
weet ik ook welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Om dan maar antwoord te geven, het is niet mijn probleem, maar het is een keuze van een aantal personen hier.
Ik ben toen maar bezig geweest met wat sommigen min of meer plannen noemen.
Dat ik dat op mijn eigen forum doe omdat we de drempel wat hoger wouden leggen zodat niet half fok komt is dan toch ons eigen probleem?
I like itquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa.. iedereen is gek geworden!!!!11!
Daar heb je op zich wel weer een punt. Deze gaat als het goed is wel door want vorige keer had niemand echt een idee van hoe of wat en nu welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:08 schreef saaw het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar
het staat in PUB, dus daarme is 3/4 van Fok al uitgezeefd
dan gata het voor de helft ook nog om kindjes van 13 die niet mogen van hun ouders en blabla
en dan krijg je nog dat een hoop mensen op vakantie zijn of om andere reden niet kunnen
dus zoveel mensen komen er echt niet hoor
maargoed ik ben weg, spreek je er later nog wel over, voeg me anders toe op msn?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:08 schreef MaRySe het volgende:
Ja precies ga maar rellen zonder mij byeee
Ik ga zo weer verkassen naar een andere pcquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Gizmore, hou msn eens aan verdomme.
Ik moet vooral zo doorgaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, en je moet vooral zo doorgaan
Nu ben ik weg.
Nee, ik was het alquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa.. iedereen is gek geworden!!!!11!
Daagquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
Ik ben ook weg.. douchen en ontbijten en dan es rondbellen of iemand mee gaat shoppen
daagdaag![]()
De rel is over en de rust is teruggekeerd in PUB SCquote:
Jij ook al wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
Ik ben ook weg.. douchen en ontbijten en dan es rondbellen of iemand mee gaat shoppen
daagdaag![]()
Dag beebquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
daagdaag![]()
Ja mevrouwquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Luitjes, ik begrijp dat jullie geen kwaad in de zin hebben, en een meeting is hartstikke leuk! Maar het niet helemaal de bedoeling om te gaan spammen met een ander internetforum. Kunnen julie daar rekening mee houden? Dat was 't eigenlijk.
Thanks
Hoog bezoek opeensquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Luitjes, ik begrijp dat jullie geen kwaad in de zin hebben, en een meeting is hartstikke leuk! Maar het niet helemaal de bedoeling om te gaan spammen met een ander internetforum. Kunnen julie daar rekening mee houden? Dat was 't eigenlijk.
Thanks
Nogmaals, ijsmeis waarschuwde me een week geleden al en 'ik doe het niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Thanks
Een hogere macht is opgeroepen om ons stil te krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Thanks
Ja maar jij spamde het niet eens, dat was iemand andersquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nogmaals, ijsmeis waarschuwde me een week geleden al en 'ik doe het niet meer
nu ga ik mezelf weer verdededigen
En het is geluktquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een hogere macht is opgeroepen om ons stil te krijgen![]()
Vertel, in detailsquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vaag msn gesprek met Jaguar en Brechtje![]()
Jij playerquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:19 schreef Fwnk het volgende:
Brechtje zegt:
ja maar kijk, dat wist ik nog wel van je forum
Brechtje zegt:
Dat vond ik een goed idee![]()
Wat heeft iedereen daar vandaag toch last van.quote:
Hier net ook wel, maar ik ging even naar een andere pc en nu kan ik er niet meer opquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar vandaag toch last van.
MSN draait hier al weer de hele dag zonder problemen![]()
Ja, van als fok down is enzo, dan kunnen we daarheen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:19 schreef Fwnk het volgende:
Brechtje zegt:
ja maar kijk, dat wist ik nog wel van je forum
Brechtje zegt:
Dat vond ik een goed idee![]()
Over dat Jaguar bij Brechtje is gaan huilen dat ik hem pedo noemquote:
Zo levend als een vogeltje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef B_BOY het volgende:
msn zo dood als een pier bij mij en bij jullie?
Ik ben nu weer offlinequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Imberr is offline bij mij, Brechtje wel online en K-rin ook![]()
Alleen ik ben niet online![]()
Nee maar kijk nu dan, krijg je weer van dat soort kansloze reacties in plaats van gewoon ontopic:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, van als fok down is enzo, dan kunnen we daarheen.
Maar meteen meetings en andere dingen daar te doen dat gaat me te ver, dat kan ook gewoon weer hier.
Maargoed.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over dat Jaguar bij Brechtje is gaan huilen dat ik hem pedo noem![]()
![]()
Die is best wel kansloos jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar kijk nu dan, krijg je weer van dat soort kansloze reacties in plaats van gewoon ontopic:
[..]
Een pier reanimeren??quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij nog niet. ik moet hem nog ff reanimeren denk ik.
neen msn.quote:
Hou er maar over op giz.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar kijk nu dan, krijg je weer van dat soort kansloze reacties in plaats van gewoon ontopic:
[..]
Triest hequote:
De rust is terug..quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:28 schreef Fwnk het volgende:
ow hij is al weer bijna vol, iemand een idee voor de volgende tt?
het gemis van B_BOY's gezeligheid ofzo:P aangezien ik over een uurtje ga...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:28 schreef Fwnk het volgende:
ow hij is al weer bijna vol, iemand een idee voor de volgende tt?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het gemis van B_BOY's gezeligheid ofzo:P aangezien ik over een uurtje ga...
kun je zelf ook ff in de wiki zetten hoor. komt hij er automatisch bij..quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fwnk, zou je mijn ava ook even aan de OP kunnen toevoegen?
Die ban is niet zo erg, maar het veranderen van de tt....quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan krijg je een ban en je tt word veranderd.
Zulke reacties zijn idd irritant maar dat is ook gewoon zo, ik kan het altijd opruimen..quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |