quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:37 schreef Eix het volgende:
Jezus, wat een gedoe om die meet...
1) Kijk ff in de SC of er interesse is
2) Kijk welke datums geschikt zijn (22ste bijvoorbeeld, dat is in het weekend tussen de herfstvakanties)
3) Open een nieuw topic op Fok!, mensen die toevallig niet altijd in de SC zitten en dus niet alles meekrijgen (zoals ik, want ik zit er niet de godganse dag) kunnen zich ook melden en we regelen wat...
Lijkt het wel opquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gaan we weer met hetzelfde tempo door?
Germ.quote:
blaat nie zo mens.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:39 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis en brechtje zijn er en het is meteen gezeik.
goh.
Waar?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:39 schreef MaRySe het volgende:
ijsmeis en brechtje zijn er en het is meteen gezeik.
goh.
Correcting myself:quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Niet adsl heeft niet een gelijke up en download dsl wel
dat is ook pas de 3e x dat je dat zegtquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef B_BOY het volgende:
ik wil best komen met de meet maar ligt ff aan me vliegtuig ik hoor komende week wanneer we trug komen.
Ze lopen te zeuren over die meetingsquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Lizz-n het volgende:
Rellen?? Wat heb ik gemist?
zo wort het alleen maar meer gedoe juistquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Eix het volgende:
Jezus, wat een gedoe om die meet...
1) Kijk ff in de SC of er interesse is
2) Kijk welke datums geschikt zijn (22ste bijvoorbeeld, dat is in het weekend tussen de herfstvakanties)
3) Open een nieuw topic op Fok!, mensen die toevallig niet altijd in de SC zitten en dus niet alles meekrijgen (zoals ik, want ik zit er niet de godganse dag) kunnen zich ook melden en we regelen wat...
Mods vs de PUBSCers.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Lizz-n het volgende:
Rellen?? Wat heb ik gemist?
whehehe,quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef IFASS het volgende:
Hoelang zal het duren voordat er een snelheidsbeperking komt op dit topic?
Ziet er wel naar uitquote:
Ik las eerst toch even wat anders. En als iedereen welkom is, kan de meeting toch ok in dit forum geregeld worden? Dan hoeft er toch geen apart forum voor gemaakt te worden.quote:
goed he.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat is ook pas de 3e x dat je dat zegt![]()
Helaasquote:
quote:
Dat zeg ik toch!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef saaw het volgende:
[..]
zo wort het alleen maar meer gedoe juist
open ene topic 'hoi op -insert datum- gaan we naar utrecht, we meteen in de mac en daarna zien we wel. wil je ook komen moet je dat doen, gezellig!' klaaar
Zucht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik las eerst toch even wat anders. En als iedereen welkom is, kan de meeting toch ok in dit forum geregeld worden? Dan hoeft er toch geen apart forum voor gemaakt te worden.Dat is waar ik me druk om maak.
Breng ze vooral op dit ideequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef IFASS het volgende:
Hoelang zal het duren voordat er een snelheidsbeperking komt op dit topic?
Zit toch niet zo te zeikenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik las eerst toch even wat anders. En als iedereen welkom is, kan de meeting toch ok in dit forum geregeld worden? Dan hoeft er toch geen apart forum voor gemaakt te worden.Dat is waar ik me druk om maak.
der is een vorm van snelheidsbeperking je mag maar 1 post achter elkaar posten dus er moeten meerdere mensen zijn om het tempo op te drijven.quote:
Je bedoelt: de 56k'ers onder ons zijn gedoemdquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nu word het koren van het kaf gescheiden.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je bedoelt: de 56k'ers onder ons zijn gedoemd![]()
niks 'kijk of mensen willen' we zijn al met zn 10en die willen, dat is zat. als er meer mensen komen is dat leuk, zo niet ook goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!![]()
Kijk of mensen willen, maak een nieuw topic op fok en klaas is Kees.
ik probeer echt te komen. lijkt me leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
Als brechtje en ijsmeis die meet nou even niet gaan capturen,
t ging juist zo goed.
Niet gewoon hop hop binnenvallen en alles denken over te nemen maar eerst even inlezen.
De datum staat vast, 22 oktober, 3 uur, utrecht cs en als je zin hebt kom je.
punt.klaar.over.uit.
Straks ligt Fok! eruit omdat er in PUB SC zovaak op F5 geramt wordtquote:
Oftewel, me internetverbinding is niet zo snel als de meeste van julliequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nu word het koren van het kaf gescheiden.
ow? daarnet had ik er ook 2 achterelkaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
der is een vorm van snelheidsbeperking je mag maar 1 post achter elkaar posten dus er moeten meerdere mensen zijn om het tempo op te drijven.
de isdners ook hoor...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je bedoelt: de 56k'ers onder ons zijn gedoemd![]()
Gaat het te snelquote:
exactlyquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
t ging juist zo goed.
Niet gewoon hop hop binnenvallen en alles denken over te nemen maar eerst even inlezen.
punt.klaar.over.uit.
foeiquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef IFASS het volgende:
[..]
ow? daarnet had ik er ook 2 achterelkaar.
als dit zo doorgaat heb je een 10mbit nodig om het bij te houdenquote:
opstandige puber ben jij zeg, je moet niet zo tegen het draad in gaan, Ijsmeis en Brechtje weten het gewoon veel beter als jij !quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
t ging juist zo goed.
punt.klaar.over.uit.
Neuh.. gewoon ff wat anders doen dan de hele dagt achter de pc zitten en op f5 drukkenquote:
\puik plan...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef saaw het volgende:
[..]
exactly
zal ik even een kort maar duidelijk topic openen erover?
Ey ik heb een buurmeisje van 14, kopen ?quote:
Hou je bek gekquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
opstandige puber ben jij zeg, je moet niet zo tegen het draad in gaan, Ijsmeis en Brechtje weten het gewoon veel beter als jij !
Ik begin met 5 euro.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey ik heb een buurmeisje van 14, kopen ?![]()
maagd??quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oorzaak van die downtime zegt nu al genoeg denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Straks ligt Fok! eruit omdat er in PUB SC zovaak op F5 geramt wordt
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ook gij zult lijden!quote:
TOt vanavondquote:
quote:
Speciaal voor de meet gemaakt ofzo maar niemand gebruikt het waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is dat soort andere PUB forum nou weer voor iets![]()
Ik zeg nog steeds hetzelfde als voordat jullie hier kwamenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je zegt nu steeds weer wat anders hoor
Maargoed.
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.quote:
Mod zijn gaat niet altijd over rozenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je zegt nu steeds weer wat anders hoor
Maargoed.
Ik vind het ook maar een beetje dom, maargoedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Speciaal voor de meet gemaakt ofzo maar niemand gebruikt het waarschijnlijk.
40 euro is okequote:
*Zucht...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef saaw het volgende:
[..]
niks 'kijk of mensen willen' we zijn al met zn 10en die willen, dat is zat. als er meer mensen komen is dat leuk, zo niet ook goed
oh jawelquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Speciaal voor de meet gemaakt ofzo maar niemand gebruikt het waarschijnlijk.
Je geeft je eigen antwoord alquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.achja gewoontes hé
Heeft ze aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje, slinger msn eens even aan.
Neuh, waarom?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Lizz-n het volgende:
IFASS ga jij eigelijk naar die meet?
Wannabe-wijsneus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.achja gewoontes hé
Wat ben jij een zeur zegquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik kom niet zomaar binnenvallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef MaRySe het volgende:
t ging juist zo goed.
punt.klaar.over.uit.
we willen het niet eensch weten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |