oeh.. persoonlijke aanvalquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook niet nodig dat jij je string hoger hebt zitten dan je BH![]()
wtf ga je nu weer over me string lullenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook niet nodig dat jij je string hoger hebt zitten dan je BH![]()
het begint hier ook weer rustiger te worden, maar goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik peer hem ff naar GC. Kijken of het daar wat rustiger is.
Fwnk je moet wel lief blijvenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Om dan maar antwoord te geven, het is niet mijn probleem, maar het is een keuze van een aantal personen hier.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef saaw het volgende:
[..]
ik stel je een vraag en jij zegt 'oh'
daar kan ik echt wat mee
kom dan met een plan ipv alleen maar te klagen
wees er maar trots opquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
wtf ga je nu weer over me string lullen
Goh wat ben je weer grappig.
Die stringfoto is wel beroemd geworden he.
Kijk wat je doet Kopieermachine!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ja het is maar een voorbeeldje maar je begrijpt mijn punt wel neem ik aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Fwnk heeft hem uitvergroot boven zijn bed hangen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik peer hem ook. Doei.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Op welk adres kan ik jou mailen?quote:
Ja, en je moet vooral zo doorgaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja het is maar een voorbeeldje maar je begrijpt mijn punt wel neem ik aan
weet ik ook welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Om dan maar antwoord te geven, het is niet mijn probleem, maar het is een keuze van een aantal personen hier.
Ik ben toen maar bezig geweest met wat sommigen min of meer plannen noemen.
Dat ik dat op mijn eigen forum doe omdat we de drempel wat hoger wouden leggen zodat niet half fok komt is dan toch ons eigen probleem?
I like itquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa.. iedereen is gek geworden!!!!11!
Daar heb je op zich wel weer een punt. Deze gaat als het goed is wel door want vorige keer had niemand echt een idee van hoe of wat en nu welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:08 schreef saaw het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar
het staat in PUB, dus daarme is 3/4 van Fok al uitgezeefd
dan gata het voor de helft ook nog om kindjes van 13 die niet mogen van hun ouders en blabla
en dan krijg je nog dat een hoop mensen op vakantie zijn of om andere reden niet kunnen
dus zoveel mensen komen er echt niet hoor
maargoed ik ben weg, spreek je er later nog wel over, voeg me anders toe op msn?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:08 schreef MaRySe het volgende:
Ja precies ga maar rellen zonder mij byeee
Ik ga zo weer verkassen naar een andere pcquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Gizmore, hou msn eens aan verdomme.
Ik moet vooral zo doorgaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, en je moet vooral zo doorgaan
Nu ben ik weg.
Nee, ik was het alquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa.. iedereen is gek geworden!!!!11!
Daagquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
Ik ben ook weg.. douchen en ontbijten en dan es rondbellen of iemand mee gaat shoppen
daagdaag![]()
De rel is over en de rust is teruggekeerd in PUB SCquote:
Jij ook al wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
Ik ben ook weg.. douchen en ontbijten en dan es rondbellen of iemand mee gaat shoppen
daagdaag![]()
Dag beebquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:11 schreef Imberr het volgende:
daagdaag![]()
Ja mevrouwquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Luitjes, ik begrijp dat jullie geen kwaad in de zin hebben, en een meeting is hartstikke leuk! Maar het niet helemaal de bedoeling om te gaan spammen met een ander internetforum. Kunnen julie daar rekening mee houden? Dat was 't eigenlijk.
Thanks
Hoog bezoek opeensquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Luitjes, ik begrijp dat jullie geen kwaad in de zin hebben, en een meeting is hartstikke leuk! Maar het niet helemaal de bedoeling om te gaan spammen met een ander internetforum. Kunnen julie daar rekening mee houden? Dat was 't eigenlijk.
Thanks
Nogmaals, ijsmeis waarschuwde me een week geleden al en 'ik doe het niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Thanks
Een hogere macht is opgeroepen om ons stil te krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef Natalie het volgende:
Thanks
Ja maar jij spamde het niet eens, dat was iemand andersquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nogmaals, ijsmeis waarschuwde me een week geleden al en 'ik doe het niet meer
nu ga ik mezelf weer verdededigen
En het is geluktquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een hogere macht is opgeroepen om ons stil te krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |