We?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef saaw het volgende:
[..]
ehm daar had je wat eerder mee moeten komen, we hebben net besloten dat dit topic er komt, had je eerder in discussie moeten gaan
waarschijnlijk kunnen heel veel mensen toch niet ivm vakantie en komt er weer gezeur over de datum maar het blijft gewoon zo
en als het te druk is kunnen we altijd nog stiekem met zn 6en ofzo heel hard wegrennen
Tip : Geel, Snel, Hard, Helaas vaak vertragingquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Ja ik ben te diken ik heb sproeten
en m'n ex maakte t uit omdat ik aandachtsgeil was
Help
Inderdaad,quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
t regelen ging anders behoorlijk goed op de site van Fwnk
*voor de zoveelste keer*quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds hetzelfde als voordat jullie hier kwamen
In principe wouden we gewoon effe gezellig meeten met de "Die-hards" van de PUBSC
Kan je me duidelijk (ik ben niet zo slim namelijk) vertellen wat daar mis mee is?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
opstandige puber ben jij zeg, je moet niet zo tegen het draad in gaan, Ijsmeis en Brechtje weten het gewoon veel beter als dan jij !
HALLO?!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jawel die heb ik zeler wel, Helaas dat ik in tegenstelling tot jou WEL respect heb voor mijn moeder, vandaar dat ik haar niet aan het vervelen ben...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef saaw het volgende:
[..]
en als het te druk is kunnen we altijd nog stiekem met zn 6en ofzo heel hard wegrennen
doe nou niet alsof het mijn schuld is, ik vroeg of het oke was en er kwam een aantal keer 'ja' terug en verder niets, iig geen 'nee'quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
We?
Dat besloot jij toen je op invoeren drukte.
Fwnk mag toch zeker wel n eigen forum hebben alstie dat wil? En als hij zijn eigen site pubsc wil noemen, dan doettie dat lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*voor de zoveelste keer*
Ik vind het ook gewoon een beetje dom, een aparte site maken voor de meetings en daar oo nog slowchat enz. Kan toch allemaal ook gewoon hier? En dan zeggen jullie weer ja maar het is alleen voor de die-hards slowchatters, en dan weer dat het voor iedereen bedoelt is. In beide gevallen, kan het ook gewoon in dit forum.Als er zonodig alleen de echte slowchatters mogen komen, kan er ook gewoon een apart topic over komen in PUB, dus in DIT forum. En dan hoef je niet zonodig nog een forum maken..
Maargoed, nu kap ik ermee om in de herhaling te vallen!
even op Edit drukken, vorige paginaquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef Talena het volgende:
[..]
HALLO?!
Je raadt me aan om over mn problemen te praten, ik lucht mn hart met veel moeite.
En je hebt geen eens het lef om er op te reageren?!
Wat is dat nou weer voor 'n pauper actie?!
Weet ik ook weer wat ik aan jou heb!
lul.
Lezen!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
even op Edit drukken, vorige pagina![]()
En wij komen daar ook alleen omdat we fwnk min of meer kennen. Ga jij ook lopen huilen over Vok! van onder andere Conflict, Brechtje?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Fwnk mag toch zeker wel n eigen forum hebben alstie dat wil? En als hij zijn eigen site pubsc wil noemen, dan doettie dat lekker![]()
uiteraardquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Weetje, ik vind je een arrogante klootzak
Ik ben boos
Wil je erover praten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Ik ben boos
Bedankt voor je mening, helaas is het zwak en onderbouwd ik kan er dus niks meequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Ik ben boos
Hij is zich aan t vervelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef Gizmore het volgende:
KopieerMachine ik vind je een zeikerige user die niets toevoegt, maar dat is mijn mening
Fijn. en nu terug naar bed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef Gizmore het volgende:
KopieerMachine ik vind je een zeikerige user die niets toevoegt, maar dat is mijn mening
Ja, om de drempel een beetje te verhogen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Brechtje het volgende:
[..]
*voor de zoveelste keer*
Ik vind het ook gewoon een beetje dom, een aparte site maken voor de meetings en daar oo nog slowchat enz. Kan toch allemaal ook gewoon hier?
Kliekjes zijn overal, en als wij willen meeten moeten we dat zelf wetenquote:En dan zeggen jullie weer ja maar het is alleen voor de die-hards slowchatters, en dan weer dat het voor iedereen bedoelt is.
Dat forum was er niet specifiek voor de Meet, eerder voor mijn klasgenotenquote:In beide gevallen, kan het ook gewoon in dit forum.Als er zonodig alleen de echte slowchatters mogen komen, kan er ook gewoon een apart topic over komen in PUB, dus in DIT forum. En dan hoef je niet zonodig nog een forum maken..
Ik ook.quote:Maargoed, nu kap ik ermee om in de herhaling te vallen!
hey speedyquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten ze het aan de ouders over laten
Mijn mening ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef Gizmore het volgende:
Als je toch betweterig gaat doen kun je ook maar beter zorgen dat je zinnen kloppen. Ik denk dat je hier bedoelt dat het juist niet onderbouwd isquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, helaas is het zwak en onderbouwd ik kan er dus niks mee![]()
negeer die n00bie gewoonquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Talena het volgende:
[..]
Lezen!!
Ik ben boos
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het niet nodig vind.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Fwnk mag toch zeker wel n eigen forum hebben alstie dat wil? En als hij zijn eigen site pubsc wil noemen, dan doettie dat lekker![]()
Moet jij maar is oplettenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef IFASS het volgende:
Ik ga wat eten.. waag het NIET om wat te posten terwijl ik weg ben!
Oh.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef saaw het volgende:
[..]
doe nou niet alsof het mijn schuld is, ik vroeg of het oke was en er kwam een aantal keer 'ja' terug en verder niets, iig geen 'nee'
als je het zo'n probleem vindt moet je maar vragen of ze het topic sluiten maar wtf is je probleem? iedereen gaat zeuren dat ze niet kunnen, hun probleem. gezellig wordt het tog wel
Ik denk dat ik zo ook maar eens ga gamenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ga gamen. tis hier toch alleen maar ruzie.
nee, zo bedoelde ik hem welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toch betweterig gaat doen kun je ook maar beter zorgen dat je zinnen kloppen. Ik denk dat je hier bedoelt dat het juist niet onderbouwd is
Ja maar ik vind het ook niet nodig dat jij je string hoger hebt zitten dan je BHquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het niet nodig vind.
*zucht*
Shit, ik ben van msn gekickt![]()
ik stel je een vraag en jij zegt 'oh'quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef TehRockstar het volgende:
Laat Talena met rust, kankersletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |