dat is mogelijkquote:
Kan je nog effe replyen op mij?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik kom niet zomaar binnenvallen.Ik had het al helemaal ingelezen, dat doe ik altijd. En toen had ik er dus weer iets van gezegd waarom het niet gewoon hier kan, en blablabla.
Maargoed we houden er maar over op, ofzo.
Brechtje is gewoon online.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje, slinger msn eens even aan.
duidelijkquote:
Imberr.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
vanaf nu gaan we het over leuke dingen hebben.
Is aan, ik zie jou niet online staan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje, slinger msn eens even aan.
Kut hequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nou valt MSN er hier ook ineens uit.
Nerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
wat is jou Definitie van mond/bek ?, in de Stad noemen we dat MOND bij een mens en een DIER heeft een bek, ik mag dus aannemen dat je in een varkens stal woont als je een mond een bek noemt ?.achja gewoontes hé
Oke, dan moet ik ook maar eens gaan kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
half PUBsc zit daarals fok! down is dan
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Is aan, ik zie jou niet online staan.
Dat zeg ik, dat willen we niet wetenquote:
Mjah ik werd ineens afgemeld.quote:
jij noemt ook alles nerd, komt dat meschien omdat je onzeker bent over jezelf ?quote:
Iemand begrijpt me!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een beetje dom, maargoed
Hmmz, er zijn meerdere die problemen hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm nou valt MSN er hier ook ineens uit.
Heb je geen moeder die je kan gaan vervelen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
jij noemt ook alles nerd, komt dat meschien omdat je onzeker bent over jezelf ?
Probeer erover te praten![]()
Ja ik ben te dikquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
jij noemt ook alles nerd, komt dat meschien omdat je onzeker bent over jezelf ?
Probeer erover te praten![]()
Kan kloppen omdat ik nu niet meer op msn kan komen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Is aan, ik zie jou niet online staan.
Ik heb er nog spijt vanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Ja ik ben te diken ik heb sproeten
en m'n ex maakte t uit omdat ik aandachtsgeil was
Help
Alweer, nog steeds of: tis nooit beter geweest?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz, er zijn meerdere die problemen hebben.
dat is vrij duidelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
Volgens mij word het nooit wat, want pubers kunnen niks regelen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Ja ik ben te diken ik heb sproeten
en m'n ex maakte t uit omdat ik aandachtsgeil was
Help
Jawel die heb ik zeler wel, Helaas dat ik in tegenstelling tot jou WEL respect heb voor mijn moeder, vandaar dat ik haar niet aan het vervelen ben...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Heb je geen moeder die je kan gaan vervelen?
ehm daar had je wat eerder mee moeten komen, we hebben net besloten dat dit topic er komt, had je eerder in discussie moeten gaanquote:
t regelen ging anders behoorlijk goed op de site van Fwnkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
Moeten ze het aan de ouders over latenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |