Vertel, in detailsquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vaag msn gesprek met Jaguar en Brechtje![]()
Jij playerquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:19 schreef Fwnk het volgende:
Brechtje zegt:
ja maar kijk, dat wist ik nog wel van je forum
Brechtje zegt:
Dat vond ik een goed idee![]()
Wat heeft iedereen daar vandaag toch last van.quote:
Hier net ook wel, maar ik ging even naar een andere pc en nu kan ik er niet meer opquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen daar vandaag toch last van.
MSN draait hier al weer de hele dag zonder problemen![]()
Ja, van als fok down is enzo, dan kunnen we daarheen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:19 schreef Fwnk het volgende:
Brechtje zegt:
ja maar kijk, dat wist ik nog wel van je forum
Brechtje zegt:
Dat vond ik een goed idee![]()
Over dat Jaguar bij Brechtje is gaan huilen dat ik hem pedo noemquote:
Zo levend als een vogeltje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef B_BOY het volgende:
msn zo dood als een pier bij mij en bij jullie?
Ik ben nu weer offlinequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Imberr is offline bij mij, Brechtje wel online en K-rin ook![]()
Alleen ik ben niet online![]()
Nee maar kijk nu dan, krijg je weer van dat soort kansloze reacties in plaats van gewoon ontopic:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja, van als fok down is enzo, dan kunnen we daarheen.
Maar meteen meetings en andere dingen daar te doen dat gaat me te ver, dat kan ook gewoon weer hier.
Maargoed.
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over dat Jaguar bij Brechtje is gaan huilen dat ik hem pedo noem![]()
![]()
Die is best wel kansloos jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar kijk nu dan, krijg je weer van dat soort kansloze reacties in plaats van gewoon ontopic:
[..]
Een pier reanimeren??quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij nog niet. ik moet hem nog ff reanimeren denk ik.
neen msn.quote:
Hou er maar over op giz.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar kijk nu dan, krijg je weer van dat soort kansloze reacties in plaats van gewoon ontopic:
[..]
Triest hequote:
De rust is terug..quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:28 schreef Fwnk het volgende:
ow hij is al weer bijna vol, iemand een idee voor de volgende tt?
het gemis van B_BOY's gezeligheid ofzo:P aangezien ik over een uurtje ga...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:28 schreef Fwnk het volgende:
ow hij is al weer bijna vol, iemand een idee voor de volgende tt?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het gemis van B_BOY's gezeligheid ofzo:P aangezien ik over een uurtje ga...
kun je zelf ook ff in de wiki zetten hoor. komt hij er automatisch bij..quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Fwnk, zou je mijn ava ook even aan de OP kunnen toevoegen?
Die ban is niet zo erg, maar het veranderen van de tt....quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan krijg je een ban en je tt word veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |