Woon je zo ver af van station Gouda?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het zat voor geen meter.
Nooit gel in je haar doen en dan meteen een half uur tegen de wind in fietsen. Weet ik nu.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
Ik blijf maar naar dat kraagje van Wolffenstein kijken
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
MrX1982, die verdomde Amerika-adept met z'n Coca Cola en Marlboro sigaret.
Van Gouda centraal wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef Priapus het volgende:
[..]
Woon je zo ver af van station Gouda?
Maar wie heeft die foto gemaakt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Gelukkig heeft je kapsel geen nadelig effect gehad op de gangster style foto
Maar waar is de link?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
Alle foto's zijn gemaakt door Finder_elf_towns
Vandaar dat hij maar op 1 foto staat
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het zat voor geen meter.
Nooit gel in je haar doen en dan meteen een half uur tegen de wind in fietsen. Weet ik nu.
Het is een pure provocatie tegenover du_ke!quote:
Waarom denk je dat du_ke niet durfde te komen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef pberends het volgende:
Het is een pure provocatie tegenover du_ke!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:13 schreef Priapus het volgende:
Maar waar is de link?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.feeds-online.net/meet.zip
lekkere tieten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef ondeugend het volgende:
De Spieghel ? !
En hoe vonden jullie het bandje wat daar spelen deed ?
Hadden we al verteld dat we 3 kwartier op het station hebben gewacht tot MrX & co de auto geparkeerd hadden?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:44 schreef Priapus het volgende:
[..]
Deze foto is gemaakt na 16:35.
![]()
Toen hadden jullie al in De Drie moeten zitten.
Dat dacht ik al wel. Ik ken die soos niet, ik kwam er vroeger veel toen de wijkraad daar nog zat. Toen stond het polderhuis er ook nog. Wat is er voor in de plaats gekomen? Ik heb een kennis die er een tijd gewoond heeft, en Fokko heeft ook nog eens ergens een filmzaaltje gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
De Beun, zat in het Mauritshuis aan de Mauritsstraat.
Het gaat ook meer om de manier waarop het is gegaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:37 schreef sigme het volgende:
Maar los daarvan, het is het lot van soos-en, die verdwijnen. Dat is maar goed ook, dan kan de nieuwe jeugd zich weer een eigen plek bevechten.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
chewie is echt de dijkstal van POL zo te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |