quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:16 schreef Floripas het volgende:
Hadden we naar de Kroeg van Klaas kunnen gaan.
Het hoofd van de eigenaar op een staak in het midden van de grote marktquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef Floripas het volgende:
De Kroeg van Klaas is een begrip. Bier kost er niks, de ouwe Grunn'se kliek is verlopen, het blijft open zolang jij op je kruk blijft zitten, en het heeft nog een spannende geschiedenis ook. Wat wil je nog meer?
Wie poogt Fokke te spietsen krijgt stad & ommelanden & vele oud_studenten achter zich aan, denk eromquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het hoofd van de eigenaar op een staak in het midden van de grote markt![]()
![]()
Fokke is een lul, heeft op smerige wijze onze jongerensoos om zeep geholpen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Floripas het volgende:
Fokko? Wat is er mis met Fokko? Ik vind het een schat van een man.
O.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Floripas het volgende:
Fokko. Jij hebt wat met o's, na Russo.
Dat is dat meisje met de roode oogjesquote:
Dat was ik dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Een echt goedgeklede man zou best een aanwinst zijn![]()
En waar was jij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:37 schreef Priapus het volgende:
[..]
Dat is dat meisje met de roode oogjes
![]()
Deze foto is gemaakt na 16:35.quote:
Ik had nog wat te doen in de stad en vanwege het hoge Oldenzaaltjuh-gehalte van Sidekick meende ik er goed aan te doen maar ff door te lopen en mijn dingen te doen en dan naar de Drie.quote:
Istie besneden dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
Ik blijf maar naar dat kraagje van Wolffenstein kijken
Het zat voor geen meter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
Dat kapsel van Sizzler blijft geweldig. De nieuwe Wilbers!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |