Hors vérité.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:40 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Welke hoe moet ik het zoeken? Taalwetenschappen? Je studeert zeker Frans?
En ben jij nou derdejaars scheikunde? Of vierdejaars economie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:40 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Welke hoek moet ik het zoeken? Taalwetenschappen? Je studeert zeker Frans?
Derdejaars Economie, nu jij nog..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
En ben jij nou derdejaars scheikunde? Of vierdejaars economie?
Heee, wie is het, jij geen schaap, ik geen herder, geen verlosser, niet je redder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
Omdat je een racist bent, Peter, en telkens aan negers denkt als je apen ziet.
dit gaat mij verzekering niet leuk vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
Gut, dat had ik vrij snel geraden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Derdejaars Economie, nu jij nog..
O?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dit gaat mij verzekering niet leuk vinden
dat gaat goed hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef JanMichiel het volgende:
Hoe gaat het met je politieke partij Peter?
...
Klassieke talen? Welk jaar doe je nu?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gut, dat had ik vrij snel geraden.
Ik ben classica.
Studeren er zoveel Economie dan? Volgens mij kunnen we nog lang niet op tegen de sociale wetenschappen of rechten..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gut, dat had ik vrij snel geraden.
Ik ben classica.
die vrouw is Ingrid Betancourt, en ze wordt al een paar jaar door rebellen gegijzeld in Colombiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Waarom is die vrouw aan het bidden?
Ik ben zojuist begonnen aan een research master.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:01 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Klassieke talen? Welk jaar doe je nu?
Sinds wanneer is Michael Jackson een neger?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
Sinds 29 augustus 1958.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Michael Jackson een neger?
Vrouwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben zojuist begonnen aan een research master.
En dat je economie of scheikunde deed was al wel duidelijk. Ik lees je als een open boek.
Met een man, of ben je van de andere kant?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |