Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh das pas als je je vingers drbij gaat knaken
Of tijdens een stil college.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...![]()
hihiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...![]()
Even uitproberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.![]()
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruikenquote:
Jij snapt volgens de bedoeling niet van een TVP.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruiken.
ik wil voortaan ook wel =dikke schijt= in topics plaatsen zodat ze in myat komen te staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij snapt volgens de bedoeling niet van een TVP.. Vaak heb jij een heel bericht om er daarna TVP onder te plakken.
.
Is het voor jou nou zo moeilijk om een ontopic reactie te posten? Blijf ze maar gebruiken, ik haal ze iig altijd wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruiken.
Ik nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
Eens is met TT..
Oh, en hoi.. Heb het droog gehouden.
.
Ja, jij weet wanneer dat forum komt, toch?quote:
Ik was ook heel slecht hoor, laagste team altijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijken kan ook leuk zijn, maar doen is meestal leuker.
Ik kon nooit voetballen![]()
.
Toen maar gaan tennissen.
Tom-Tom_ ook hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij weet wanneer dat forum komt, toch?
Ik kijk alleen voor de tieten van Caro, voor de rest is het een baggerfilm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vannacht komt Cloaca op TV. Allemaal kijken..
Het is echt een vet goede film. Heb er helemaal zin in om 'm weer te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk alleen voor de tieten van Caro, voor de rest is het een baggerfilm. [afbeelding]
neuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij weet wanneer dat forum komt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |