pb is veranderd.quote:
We have cookies.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I'm sorry Bupa, but Sven has been converted... to the gay side!![]()
Dat doet ie de laatste tijd steeds vaker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
pb gebruikte een keer niet [afbeelding] of [afbeelding] als PI.
Verdomme.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
pb is veranderd.
Koester dit moment.
Een nieuw begin.
Een nieuwe pb.
quote:
you have no idea.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomme.Ik dacht dat je nieuws had over IDO.
.
Well... I think I do have some idea...quote:
* LeBeau eet ze allemaal opquote:
Bitch.quote:
Ja, eet jij je emoties maar weg.quote:
Jij had toch niet meer dan een half koekje gekregen.quote:
I know you do.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Well... I think I do have some idea...![]()
Vergeet Jamai niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, eet jij je emoties maar weg.
Na Paul de Leeuw en Gordon heeft Nederland echt wel behoefte aan nog een dikke homo..
Liever wel.quote:
Nee, ze zitten te roepen om kattige relnichten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, eet jij je emoties maar weg.
Na Paul de Leeuw en Gordon heeft Nederland echt wel behoefte aan nog een dikke homo..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij had toch niet meer dan een half koekje gekregen.![]()
Ik heb een aflevering van W&G met Kristin Davis erin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:M'n nieuwe W&G aflevering is bijna binnen!
![]()
Ik voel me zooo niet aangesproken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ze zitten te roepen om kattige relnichten.
Ow ja! Die ken ik geloof ik!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering van W&G met Kristin Davis erin.!!
Gewoon Grace én Kristin in één scène.![]()
![]()
Oeh!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:M'n nieuwe W&G aflevering is bijna binnen!
![]()
Debra Messing.quote:
2 brothers on the 4th floorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze hebben echt belachelijk veel goede clips bij TMF.. Waarom draaien ze die dan nooit?
Moejjezien.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor
Wel grappig om het weer te zien
Daar heb ik nog een CD van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor
Wel grappig om het weer te zien
ik moet er nog steeds aan wennenquote:
jups hij knalde erachter opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Best heftig eik, was het zijn schuld?s
Oiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
jups hij knalde erachter op
maakte teveel snelheid de berg op, maar wist niet dat het bergaf dan wel erg snel gaat
jups en dat net voor mn eindexamenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
OiiHad je een whiplash?
Ik heb het ook 1 keer gehad dat een gozert achter me niet doorhad dat ik stilstond. Keihard op de rem en piepende banden achter me, gelukkig had die knakker goede remmen en stopte hij op tijd.
Zelf gelukkig nooit brokken gemaakt, ondanks dat ik hier en daar wel es wat doorrij
leuker in de lift op mn werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
Da's wel leuk om mee te pimpen natuurlijk in de kroeg
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuker in de lift op mn werk
doodstil en dan ineens kraaaaaaaak
zitten ze je aan te kijken, van wtf?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuker in de lift op mn werk
doodstil en dan ineens kraaaaaaaak
zitten ze je aan te kijken, van wtf?
neuh das pas als je je vingers drbij gaat knakenquote:
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh das pas als je je vingers drbij gaat knaken
Of tijdens een stil college.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...![]()
hihiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...![]()
Even uitproberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.![]()
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruikenquote:
Jij snapt volgens de bedoeling niet van een TVP.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |