2 brothers on the 4th floorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze hebben echt belachelijk veel goede clips bij TMF.. Waarom draaien ze die dan nooit?
Moejjezien.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor
Wel grappig om het weer te zien
Daar heb ik nog een CD van.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor
Wel grappig om het weer te zien
ik moet er nog steeds aan wennenquote:
jups hij knalde erachter opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Best heftig eik, was het zijn schuld?s
Oiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
jups hij knalde erachter op
maakte teveel snelheid de berg op, maar wist niet dat het bergaf dan wel erg snel gaat
jups en dat net voor mn eindexamenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
OiiHad je een whiplash?
Ik heb het ook 1 keer gehad dat een gozert achter me niet doorhad dat ik stilstond. Keihard op de rem en piepende banden achter me, gelukkig had die knakker goede remmen en stopte hij op tijd.
Zelf gelukkig nooit brokken gemaakt, ondanks dat ik hier en daar wel es wat doorrij
leuker in de lift op mn werkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
Da's wel leuk om mee te pimpen natuurlijk in de kroeg
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuker in de lift op mn werk
doodstil en dan ineens kraaaaaaaak
zitten ze je aan te kijken, van wtf?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
leuker in de lift op mn werk
doodstil en dan ineens kraaaaaaaak
zitten ze je aan te kijken, van wtf?
neuh das pas als je je vingers drbij gaat knakenquote:
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh das pas als je je vingers drbij gaat knaken
Of tijdens een stil college.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...![]()
hihiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens! Leuk in de bus of trein...![]()
Even uitproberenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.![]()
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruikenquote:
Jij snapt volgens de bedoeling niet van een TVP.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruiken.
ik wil voortaan ook wel =dikke schijt= in topics plaatsen zodat ze in myat komen te staan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij snapt volgens de bedoeling niet van een TVP.. Vaak heb jij een heel bericht om er daarna TVP onder te plakken.
.
Is het voor jou nou zo moeilijk om een ontopic reactie te posten? Blijf ze maar gebruiken, ik haal ze iig altijd wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een hoerige crapshit, dat bookmarken sucks cock in hell. ik blijf gewoon tvp'tjes gebruiken.
Ik nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
Eens is met TT..
Oh, en hoi.. Heb het droog gehouden.
.
Ja, jij weet wanneer dat forum komt, toch?quote:
Ik was ook heel slecht hoor, laagste team altijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijken kan ook leuk zijn, maar doen is meestal leuker.
Ik kon nooit voetballen![]()
.
Toen maar gaan tennissen.
Tom-Tom_ ook hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij weet wanneer dat forum komt, toch?
Ik kijk alleen voor de tieten van Caro, voor de rest is het een baggerfilm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vannacht komt Cloaca op TV. Allemaal kijken..
Het is echt een vet goede film. Heb er helemaal zin in om 'm weer te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk alleen voor de tieten van Caro, voor de rest is het een baggerfilm. [afbeelding]
neuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij weet wanneer dat forum komt, toch?
Godver Timbob.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef timbob het volgende:
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
moeluk moeluk..
Mee eens.quote:
Dat ie op Tania én Duiveltja gestemd heeft. Heb 'r maar een neutrale stem van gemaakt.quote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ie op Tania én Duiveltja gestemd heeft. Heb 'r maar een neutrale stem van gemaakt..
Ik heb er eigenlijk maar heel weinig gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel meer stemmen gekregen dan ik hoor.
3 duels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
Hoe ga je dat eigenlijk doen Svurno, met 6 man??
Ja, dat vind ik ook een goede.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou gewoon nu nog 3 duels maken en dan van de 3 winnaars iedereen een top 3 te laten maken.
Apufffquote:
Dan hebben we een winnaar, een nummer 2 en een nummer 3 he.quote:
Jeez, het is ongelooflijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan hebben we een winnaar, een nummer 2 en een nummer 3 he.
Na-aperd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Halve Finale:
Svensational vs. Bupatih
Tania18 vs. Dizer
BVO vs. MissBliss
Ik vind iedereen zo lief..
.
Die heb ik hier wel ja. Was maar één rond trouwens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
Svernie, weet je nog waar de vorige uitslagen (van de rondes daarvoor) ergens staan?
Of heb je die zelf bij de hand?
Ik vroeg het me af, want volgens mij heb ik elke keer nog (tot nu toequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel ja. Was maar één rond trouwens.
MissBliss vs. Christine 15 1
Dizer vs. Zhenar 10 6
LeBeau vs. mark_03 7 10
Dada vs. Duiveltja 8 9
_ElMaikel_ vs. Copycat 8 8
BVO vs. pberends 15 2
Airelle vs. niksan 14 2
Svensational vs. babette21 9 7
bar_rel vs. Skaai 7 10
timbob vs. Tania18 8 9
beaverhausen vs. Bupatih 1 15
Tom_Tom- vs. PeRi 16 1