Gezelligquote:
Ik bedoel meer; ik mag dan nog zo blauw zijn als een windowstaakbalk maar ik blijf zoals ik was - een sarcast die altijd vergeet PI's te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hóeft je er inderdaad niets van aan te trekken![]()
Chatlogs posten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef Tha_T het volgende:
<Tha_T> Ik ben best goed ism met qu63|kut
<qu63|kut>
<Tha_T> Ik hou van mezelf
Of course.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
damn.. jij wint..
gemistquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar hebben we het vandaag al over gehad
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wacht maar... knokkuh? Ik heb vandaag Tha_T ook al uitgedaagd.. anders..
![]()
Dat mag toch niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar hebben we het vandaag al over gehad
5 stuks dit keer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind dat moderators in andere fora niet door slotjes heen moeten kunnen posten
Hoiquote:
maar 5... ik heb weleens een hele slowchat gehouden met andere modsquote:
Ik ben snel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
had em wat nog ge-edit; je repliet te snel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
maar 5... ik heb weleens een hele slowchat gehouden met andere mods
Na het slotje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En weer
(toch eigen schuld eigenlijk)
geinigquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oeh spannend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, hij zei dat ik mijnPositieve Vrijdag
nog wel zou kwijtraken vandaag
![]()
En dat tijdens je proeftijd.quote:
Het moet zeker wel netjes blijven...quote:
Heb trouwens een cavia die bijna alles eetquote:
jaquote:
Is ie al aangekomen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb trouwens een cavia die bijna alles eet
Heel oud brood, sinaasappel, appel, chippies, hamka's
Soms niet goed, maar ach
Want jij bent groot en sterk?quote:
ik vind internet beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie al aangekomen?Heb je al advies gevraagd bij Biancavia?
neuh.. ik ga dadelijk gewoon tv kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Want jij bent groot en sterk?
Hij eet ook internet?quote:
Ah dus je loopt gewoon weg.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh.. ik ga dadelijk gewoon tv kijken
zo gaat datquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
och jee, ik zit een kwartiertje te MSNnen en we zijn weer 50 posts verder
Wie msnt er dan ook als al je vrienden hier zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
morgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dus je loopt gewoon weg.Kom je nog terug?
we zitten stil, en typen intussen nog wat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh.. ik ga dadelijk gewoon tv kijken
bwahahahahahahaaha; ik bedoel, vind jij dat GCSCers je vriendjes zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie msnt er dan ook als al je vrienden hier zitten.![]()
hoe kang duurd je proeftijdquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat tijdens je proeftijd.![]()
Smilie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
bwahahahahahahaaha; ik bedoel, vind jij dat GCSCers je vriendjes zijn?
Op hoeveel zit je dan vandaag?quote:
Flessiequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja beetje jammer. Kan er niet geregeld worden dat MSNnen ook meetelt voor je postaantal?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie msnt er dan ook als al je vrienden hier zitten.![]()
ligt er aan met wie je msntquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja beetje jammer. Kan er niet geregeld worden dat MSNnen ook meetelt voor je postaantal?
En IRC'en.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja beetje jammer. Kan er niet geregeld worden dat MSNnen ook meetelt voor je postaantal?
wie hakte op je in?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:33 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik ook...
hij hakte er weer behoorlijk in
@Tha_T...jij had het wèl bij het rechte eind...Respect!
alles kanquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
minder dan 200quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op hoeveel zit je dan vandaag?
....dan...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat geinstalleerd heb? Als het eenmaal meetelt..
nog telaterquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef Renesite het volgende:
Kwartetvoorkomert
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef qu63 het volgende:
kwartetvoorkompost
wees niet bang, ik heb gewerkt vandaag.. Morgen moet ik ook nog wat werk verzetten, dus binnenkort zal je me wel inhalenquote:
Ik was je lekker voor, lekker pûh.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef Renesite het volgende:
Kwartetvoorkomert
Ik mag het toch wel een keer gaan hopen ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wees niet bang, ik heb gewerkt vandaag.. Morgen moet ik ook nog wat werk verzetten, dus binnenkort zal je me wel inhalen![]()
ruim te laatquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:37 schreef qu63 het volgende:
kwartetvoorkompost
B. Lauwe?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Elk beestje heeft een (voor)naampje![]()
Iets over de 200 nu. 210 volgens mij.quote:
Niemand op mijn persoontje persoonlijk...quote:
Ik zit binnen de 300.. sneller dan gedacht. Nog effies en dan tik ik de 20.000 aan.. maar dan zit ik nog maar op iets van 14 per dag of zo.. (over dan bijna 4 jaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel een keer gaan hopen ja.
oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:40 schreef passie66 het volgende:
[..]
Niemand op mijn persoontje persoonlijk...
kom je weer wat dichterbij vandaag, aannemende dat je niet nu dood neervalt en ik vrolijk verder ga tot middernacht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iets over de 200 nu. 210 volgens mij.
14 per dag...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit binnen de 300.. sneller dan gedacht. Nog effies en dan tik ik de 20.000 aan.. maar dan zit ik nog maar op iets van 14 per dag of zo.. (over dan bijna 4 jaar)
Hoi Renequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Elk beestje heeft een (voor)naampje![]()
Gezellig dat je er weer bentquote:
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet trouwens ook wat te snacken hebben..
Ransom met Mel Gibson.quote:
Ben jij geen vriendje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
bwahahahahahahaaha; ik bedoel, vind jij dat GCSCers je vriendjes zijn?
Ik bedank, ben aan een borrel toequote:
Ik heb ook nog kaas maar das meer voor op brood...quote:
Nou, niet dat ik forummers daad werkelijk echt een vriend noem...quote:
quote:
Dan ga ik ff douchen enzo, en op bed het laatste stuk kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt vast weer Hart v Nederland doorheen, dus dat weiger ik te kijken
heb ik ook, maar dat eet ik ook 'los'quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kaas maar das meer voor op brood...
Wat heet "in de buurt".quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]het is maar goed dat ik geen snackbar in de buurt heb
'T is best mogelijk dat een forummer een vriend wordt hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik forummers daad werkelijk echt een vriend noem...
Maar ik wil wel een vriendje van je zijn!
dat kan ik niet, dan irriteer ik me al mateloos. gedouched heb ik trouwens alquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ga ik ff douchen enzo, en op bed het laatste stuk kijken
Oke dat laatste is voldoende.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik forummers daad werkelijk echt een vriend noem...
Maar ik wil wel een vriendje van je zijn!
Wij hebben kaas voor 's avonds (oudere kaas van de markt) en kaas voor op brood, gewoon belegen dus. De oudere kaas is ook voor op brood maar die is altijd vet snel op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik ook, maar dat eet ik ook 'los'
klopt.. ik heb een eigen forum waar ik inmiddels een paar mensen met regelmaat van zie. Tot voor kort wist ik niet eens dat ze vlakbij wonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is best mogelijk dat een forummer een vriend wordt hoor.
"Wij hebben kaas voor 's avonds", binnenkort verkrijgbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij hebben kaas voor 's avonds (oudere kaas van de markt) en kaas voor op brood, gewoon belegen dus. De oudere kaas is ook voor op brood maar die is altijd vet snel op.![]()
Nou, ik ben iig niet iemand die gauw meetquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is best mogelijk dat een forummer een vriend wordt hoor.
nétquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, Ransom was toch bezig he?
Ik kom je snel eens opzoeken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik ben iig niet iemand die gauw meet
En straks krijgen we nog kaas voor 's middags enzo....quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Wij hebben kaas voor 's avonds", binnenkort verkrijgbaar
![]()
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar de dichtstbijzijnde snackbar is. Ik vermoed helemaal tegen het Wilhelminapark aan, en dat is op z'n MINST een half uur lopenquote:
Zo ken ik nog wel iemand, da's nu een hele goeie vriend van mequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Kaas, voor bij het ontbijt"quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En straks krijgen we nog kaas voor 's middags enzo....![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom je snel eens opzoeken.![]()
ook nog maar pasquote:
voor mij 10 minuten en da's nog te ver, want dan moet ik er nog 10 teruglopen ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar de dichtstbijzijnde snackbar is. Ik vermoed helemaal tegen het Wilhelminapark aan, en dat is op z'n MINST een half uur lopen
Als je joggend heen en weer gaat ben je meteen die extra calorieen weer kwijtquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar de dichtstbijzijnde snackbar is. Ik vermoed helemaal tegen het Wilhelminapark aan, en dat is op z'n MINST een half uur lopen
Dan draai ik me nog een keer om, hoop ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook nog maar pas
tijdens de downtime kon ik wel data ophalen.
toen ff wat voorbereid voor morgenochtend
(maar het wordt een drukke ochtend, om 8 uur al een afspraak)
et ken wel hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel iemand, da's nu een hele goeie vriend van me.
Utrecht woon je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je joggend heen en weer gaat ben je meteen die extra calorieen weer kwijt.
Op zaterdag om 8 uur...das midden in de nacht...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook nog maar pas
tijdens de downtime kon ik wel data ophalen.
toen ff wat voorbereid voor morgenochtend
(maar het wordt een drukke ochtend, om 8 uur al een afspraak)
ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een keer om, hoop ik.![]()
Ook nog ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Kaas, voor bij het ontbijt"![]()
normaal zit ik dan al te posten hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op zaterdag om 8 uur...das midden in de nacht...![]()
Poehey. Dat krijg ik op zaterdag echt niet voor elkaar...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
normaal zit ik dan al te posten hoor
ja die ken ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel iemand, da's nu een hele goeie vriend van me.
Ga je nou nog een keer bij ActionRadio langs?quote:
was daar ooit sprake van dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je nou nog een keer bij ActionRadio langs?![]()
Ze hadden je toen gebeld, of jij had hen gebeld, of geskyped....en toen zeiden ze iets als "Maar jij woont toch in Utrecht? Waarom kom je dan niet een keer langs?"quote:
Minimeets zijn okayquote:
Misschien wel, zonder dat je het wist.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik moet zo'n kwartier lopen
denk ik
nooit gemeten
Oh die keer dat ik ontzettend bezopen wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze hadden je toen gebeld, of jij had hen gebeld, of geskyped....en toen zeiden ze iets als "Maar jij woont toch in Utrecht? Waarom kom je dan niet een keer langs?"
Dat was niet serieus dus.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die keer dat ik ontzettend bezopen wasJa dat was lachen
Mwoa ik heb niet echt meer ooit iets ervan gehoord of zoquote:
2 maandenquote:
Ah ok. Ik vond je toen als een grappig stemmetje hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik heb niet echt meer ooit iets ervan gehoord of zoOf zelf aspiraties in die richting
Daar kunnen ook best relaties uit ontstaan!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, zonder dat je het wist.
geilen op de stem van flesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond je toen als een grappig stemmetje hebben.![]()
ja, waarom nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar kunnen ook best relaties uit ontstaan!
Grappig stemmetjequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond je toen als een grappig stemmetje hebben.![]()
geloof ik ook wel. is mij mij trouwens niet het geval.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat dan weer net niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geilen op de stem van fles
is mij geluktquote:
grappig is heel iets anders dan geilquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geilen op de stem van fles
dat ga ik hier niet zeggenquote:
zie PI... maar ik heb volgens mij ook slaap nodig..quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappig is heel iets anders dan geil
dat doe je maar om 8 uur morgenvroegquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie PI... maar ik heb volgens mij ook slaap nodig..![]()
Ik moest ook aan dat nummer denkenquote:
Ken ik hem/haar/hen?quote:
geen ideequote:
klinktniet lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef qu63 het volgende:
patat met en mn frikandel speciaal met curry zijn ook weer op
Ze.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee
ze komt hier iig niet meer
nee, zo lang ga ik niet wachtenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat doe je maar om 8 uur morgenvroeg
Dat was ik ook niet... Maar toch zijn meets soms erg gezellig...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet... Maar toch zijn meets soms erg gezellig...
Iemand die hier, in dit topic, kwamquote:
doei indaquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hee mensen.. SC ze en slaap ze.. tot later
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Echt waar??quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doegies indahquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
nope, vooral TRUquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die hier, in dit topic, kwam.
Trustequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
moet je nu ook weer een nieuwe doos hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:18 schreef es70 het volgende:
Links onder is de nieuwe.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb geen klachten over die ouwe van mequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je nu ook weer een nieuwe doos hebben
issie niet te klein en afgewerkt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen klachten over die ouwe van me.
Nee, da's een officiële brillendoos van Pro Designquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef dolle_hond het volgende:
is dat een oude sigarendoos es?
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat er relaties uit kunnen ontstaan... Heb er zelf ook één gehad...quote:
Ziet er mooi uitquote:
met wiequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat er relaties uit kunnen ontstaan... Heb er zelf ook één gehad...
hoe is het met de hond?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment trek ik me alles aan.
Zeg. Er is niks mis met mijn doosquote:
moet ik nou eenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, da's een officiële brillendoos van Pro Design.
Hoezo Bengeltje??quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment trek ik me alles aan.
maar je brillendoos is nu wel volquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg. Er is niks mis met mijn doos.
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wiltquote:
post ie hier nu nog?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wilt
Welnee, Pat is opticiën, vandaar dat ik het weetquote:
* Jaguarized meldt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wilt
je bent nieuwsgierigquote:
jij wilt te graagquote:
Voor de foto even een paar brillen eruit gehaald, maar er zitten er normaal dus nog meer in. Er passen er 2 in 1 vakje (okay, zo is het niet bedoeld, maar het past).quote:
ik zag dat er een logo op de binnenkant van de deksel staat, vandaar mijn ideequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee, Pat is opticiën, vandaar dat ik het weet.
Soow daar had ik ook wel ff zin in gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef qu63 het volgende:
patat met en mn frikandel speciaal met curry zijn ook weer op
en straks passen er ook best 3 in zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor de foto even een paar brillen eruit gehaald, maar er zitten er normaal dus nog meer in. Er passen er 2 in 1 vakje (okay, zo is het niet bedoeld, maar het past).
Ze jankt niet, maar dan kan door de pijnstillers komen .quote:
hier kan je het voorlopig niet halen.. of je moet met de bus/auto gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soow daar had ik ook wel ff zin in gehad
Je komt wel heel erg wanhopig over jaquote:
das niezogoequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze jankt niet, maar dan kan door de pijnstillers komen .
Ze ligt, beweegt amper, buiten sleept ze met haar achterpootjes, stukje dan,
ik laat haar niet zo doorgaan. dan pak ik haar op.
Binnen 3 dagen moet er verbetering optreden, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat.
klinkt errug zieligquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen moet er verbetering optreden, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat.
Dat gaat moeilijk worden denk ik... Bovendien gaat het ook niet zo heel snel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
en straks passen er ook best 3 in zeker
Dat is flink minders...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wat jij wiltquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk een vraag spelletje, mag ik mee doen.
Ik ben ook erg wanhopig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je komt wel heel erg wanhopig over ja
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk een vraag spelletje, mag ik mee doen.
maar zo te zien gaat er nooit een bril uitquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden denk ik... Bovendien gaat het ook niet zo heel snel hoor.
Ik weet het ook, ik weet het ookquote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het ook, ik weet het ook.
Vertel mij watquote:
en dan nog maar afwachten hoe en waar het er uit komtquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Maar ze eet en drinkt, dat is weer een goed teken, ooit komt dat toch er wel vanzelf uit
Nou ehm... Eigenlijk word ik geacht een van mijn brillen weg te gooien... Maar daar heb ik een beetje moeite mee ('t is zo'n fijn brilletje)quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar zo te zien gaat er nooit een bril uit
er komen er dus alleen maar meer bij
Staat dat fijne brilletje ook op de foto?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ehm... Eigenlijk word ik geacht een van mijn brillen weg te gooien... Maar daar heb ik een beetje moeite mee ('t is zo'n fijn brilletje).
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat dat fijne brilletje ook op de foto?
Meer drinkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
ik begin een koude neus te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |