Wat heet "in de buurt".quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]het is maar goed dat ik geen snackbar in de buurt heb
'T is best mogelijk dat een forummer een vriend wordt hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik forummers daad werkelijk echt een vriend noem...
Maar ik wil wel een vriendje van je zijn!
dat kan ik niet, dan irriteer ik me al mateloos. gedouched heb ik trouwens alquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ga ik ff douchen enzo, en op bed het laatste stuk kijken
Oke dat laatste is voldoende.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, niet dat ik forummers daad werkelijk echt een vriend noem...
Maar ik wil wel een vriendje van je zijn!
Wij hebben kaas voor 's avonds (oudere kaas van de markt) en kaas voor op brood, gewoon belegen dus. De oudere kaas is ook voor op brood maar die is altijd vet snel op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb ik ook, maar dat eet ik ook 'los'
klopt.. ik heb een eigen forum waar ik inmiddels een paar mensen met regelmaat van zie. Tot voor kort wist ik niet eens dat ze vlakbij wonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is best mogelijk dat een forummer een vriend wordt hoor.
"Wij hebben kaas voor 's avonds", binnenkort verkrijgbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij hebben kaas voor 's avonds (oudere kaas van de markt) en kaas voor op brood, gewoon belegen dus. De oudere kaas is ook voor op brood maar die is altijd vet snel op.![]()
Nou, ik ben iig niet iemand die gauw meetquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is best mogelijk dat een forummer een vriend wordt hoor.
nétquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, Ransom was toch bezig he?
Ik kom je snel eens opzoeken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik ben iig niet iemand die gauw meet
En straks krijgen we nog kaas voor 's middags enzo....quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Wij hebben kaas voor 's avonds", binnenkort verkrijgbaar
![]()
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar de dichtstbijzijnde snackbar is. Ik vermoed helemaal tegen het Wilhelminapark aan, en dat is op z'n MINST een half uur lopenquote:
Zo ken ik nog wel iemand, da's nu een hele goeie vriend van mequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik ben iig niet iemand die gauw meet
"Kaas, voor bij het ontbijt"quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En straks krijgen we nog kaas voor 's middags enzo....![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom je snel eens opzoeken.![]()
ook nog maar pasquote:
voor mij 10 minuten en da's nog te ver, want dan moet ik er nog 10 teruglopen ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee waar de dichtstbijzijnde snackbar is. Ik vermoed helemaal tegen het Wilhelminapark aan, en dat is op z'n MINST een half uur lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |