was daar ooit sprake van dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je nou nog een keer bij ActionRadio langs?![]()
Ze hadden je toen gebeld, of jij had hen gebeld, of geskyped....en toen zeiden ze iets als "Maar jij woont toch in Utrecht? Waarom kom je dan niet een keer langs?"quote:
Minimeets zijn okayquote:
Misschien wel, zonder dat je het wist.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik moet zo'n kwartier lopen
denk ik
nooit gemeten
Oh die keer dat ik ontzettend bezopen wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze hadden je toen gebeld, of jij had hen gebeld, of geskyped....en toen zeiden ze iets als "Maar jij woont toch in Utrecht? Waarom kom je dan niet een keer langs?"
Dat was niet serieus dus.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die keer dat ik ontzettend bezopen wasJa dat was lachen
Mwoa ik heb niet echt meer ooit iets ervan gehoord of zoquote:
2 maandenquote:
Ah ok. Ik vond je toen als een grappig stemmetje hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik heb niet echt meer ooit iets ervan gehoord of zoOf zelf aspiraties in die richting
Daar kunnen ook best relaties uit ontstaan!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, zonder dat je het wist.
geilen op de stem van flesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond je toen als een grappig stemmetje hebben.![]()
ja, waarom nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar kunnen ook best relaties uit ontstaan!
Grappig stemmetjequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vond je toen als een grappig stemmetje hebben.![]()
geloof ik ook wel. is mij mij trouwens niet het geval.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar kunnen ook best relaties uit ontstaan!
Dat dan weer net niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geilen op de stem van fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |