Ziet er mooi uitquote:
met wiequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker dat er relaties uit kunnen ontstaan... Heb er zelf ook één gehad...
hoe is het met de hond?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment trek ik me alles aan.
Zeg. Er is niks mis met mijn doosquote:
moet ik nou eenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, da's een officiële brillendoos van Pro Design.
Hoezo Bengeltje??quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment trek ik me alles aan.
maar je brillendoos is nu wel volquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg. Er is niks mis met mijn doos.
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wiltquote:
post ie hier nu nog?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wilt
Welnee, Pat is opticiën, vandaar dat ik het weetquote:
* Jaguarized meldt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wilt
je bent nieuwsgierigquote:
jij wilt te graagquote:
Voor de foto even een paar brillen eruit gehaald, maar er zitten er normaal dus nog meer in. Er passen er 2 in 1 vakje (okay, zo is het niet bedoeld, maar het past).quote:
ik zag dat er een logo op de binnenkant van de deksel staat, vandaar mijn ideequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee, Pat is opticiën, vandaar dat ik het weet.
Soow daar had ik ook wel ff zin in gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef qu63 het volgende:
patat met en mn frikandel speciaal met curry zijn ook weer op
en straks passen er ook best 3 in zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor de foto even een paar brillen eruit gehaald, maar er zitten er normaal dus nog meer in. Er passen er 2 in 1 vakje (okay, zo is het niet bedoeld, maar het past).
Ze jankt niet, maar dan kan door de pijnstillers komen .quote:
hier kan je het voorlopig niet halen.. of je moet met de bus/auto gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soow daar had ik ook wel ff zin in gehad
Je komt wel heel erg wanhopig over jaquote:
das niezogoequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze jankt niet, maar dan kan door de pijnstillers komen .
Ze ligt, beweegt amper, buiten sleept ze met haar achterpootjes, stukje dan,
ik laat haar niet zo doorgaan. dan pak ik haar op.
Binnen 3 dagen moet er verbetering optreden, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat.
klinkt errug zieligquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen moet er verbetering optreden, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat.
Dat gaat moeilijk worden denk ik... Bovendien gaat het ook niet zo heel snel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
en straks passen er ook best 3 in zeker
Dat is flink minders...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wat jij wiltquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk een vraag spelletje, mag ik mee doen.
Ik ben ook erg wanhopig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je komt wel heel erg wanhopig over ja
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk een vraag spelletje, mag ik mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |