hoe is het met de hond?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment trek ik me alles aan.
Zeg. Er is niks mis met mijn doosquote:
moet ik nou eenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, da's een officiële brillendoos van Pro Design.
Hoezo Bengeltje??quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment trek ik me alles aan.
maar je brillendoos is nu wel volquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg. Er is niks mis met mijn doos.
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wiltquote:
post ie hier nu nog?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wilt
Welnee, Pat is opticiën, vandaar dat ik het weetquote:
* Jaguarized meldt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat mag diegene zelf vertellen als hij dat wilt
je bent nieuwsgierigquote:
jij wilt te graagquote:
Voor de foto even een paar brillen eruit gehaald, maar er zitten er normaal dus nog meer in. Er passen er 2 in 1 vakje (okay, zo is het niet bedoeld, maar het past).quote:
ik zag dat er een logo op de binnenkant van de deksel staat, vandaar mijn ideequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee, Pat is opticiën, vandaar dat ik het weet.
Soow daar had ik ook wel ff zin in gehadquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef qu63 het volgende:
patat met en mn frikandel speciaal met curry zijn ook weer op
en straks passen er ook best 3 in zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor de foto even een paar brillen eruit gehaald, maar er zitten er normaal dus nog meer in. Er passen er 2 in 1 vakje (okay, zo is het niet bedoeld, maar het past).
Ze jankt niet, maar dan kan door de pijnstillers komen .quote:
hier kan je het voorlopig niet halen.. of je moet met de bus/auto gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soow daar had ik ook wel ff zin in gehad
Je komt wel heel erg wanhopig over jaquote:
das niezogoequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze jankt niet, maar dan kan door de pijnstillers komen .
Ze ligt, beweegt amper, buiten sleept ze met haar achterpootjes, stukje dan,
ik laat haar niet zo doorgaan. dan pak ik haar op.
Binnen 3 dagen moet er verbetering optreden, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat.
klinkt errug zieligquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen moet er verbetering optreden, dus ik hoop maar dat het zondag beter gaat.
Dat gaat moeilijk worden denk ik... Bovendien gaat het ook niet zo heel snel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
en straks passen er ook best 3 in zeker
Dat is flink minders...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
wat jij wiltquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk een vraag spelletje, mag ik mee doen.
Ik ben ook erg wanhopig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je komt wel heel erg wanhopig over ja
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe leuk een vraag spelletje, mag ik mee doen.
maar zo te zien gaat er nooit een bril uitquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden denk ik... Bovendien gaat het ook niet zo heel snel hoor.
Ik weet het ook, ik weet het ookquote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het ook, ik weet het ook.
Vertel mij watquote:
en dan nog maar afwachten hoe en waar het er uit komtquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Maar ze eet en drinkt, dat is weer een goed teken, ooit komt dat toch er wel vanzelf uit
Nou ehm... Eigenlijk word ik geacht een van mijn brillen weg te gooien... Maar daar heb ik een beetje moeite mee ('t is zo'n fijn brilletje)quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar zo te zien gaat er nooit een bril uit
er komen er dus alleen maar meer bij
Staat dat fijne brilletje ook op de foto?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ehm... Eigenlijk word ik geacht een van mijn brillen weg te gooien... Maar daar heb ik een beetje moeite mee ('t is zo'n fijn brilletje).
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat dat fijne brilletje ook op de foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |