Ksnap je helemaal Euc, ik mis ook eeen beetje de oude SC sfees van de eerste 15 topics, daar ging het iig nog over Cul & Horeeca ipv dat je een gehele MSN-log aan hget lezen bent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die de rest gewoon negeren, zelfs na meerdere mailtjes, en niet uit willen leggen wat er aan de hand is en waarom ze andere negeerd.
Als je je er niet druk om wilt maken, waarom wordt je dan kwaad om een opmerking die hier gemaakt is die ik nooit gemaakt zou hebben als ik van te voren geweten had wat er aan de hand was?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
God wat een zuur gezeik zeg, en ik kan me er zooo niet druk om maken, want het is zooo niet belangrijk![]()
Oke zullen we daar dan van af nu aan gaan werken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ksnap je helemaal Euc, ik mis ook eeen beetje de oude SC sfees van de eerste 15 topics, daar ging het iig nog over Cul & Horeeca ipv dat je een gehele MSN-log aan hget lezen bent.
Hopelijk komt het hier nog eens terug.
Weekendje naar Canada geweest??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke zullen we daar dan van af nu aan gaan werken?
Ik geeft de aftrap:
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb afgelopen weekend zalmforel gevangen en wil deze lekker gaan klaar maken. Iemand tips?
Nee, de forellenvijver. Zat zelf ook te denken aan dit recept Tonijnsteak met wasabi saus maar dan de tonijn vervangen voor zalmforrelquote:
Ik zou het niet weten maar het klinkt wel erg lekker!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord.
Van de zomer was ik in Italië en daar heb ik een soort van vijgenjam/compote gegeten, een keer met salami en een keer met pittige kaas. Ik vond dat spul echt superlekker en ik heb dus wel een potje meegebracht voor thuis, maar dat raakt natuurlijk ook een keer op. Weet iemand of dat spul ook hier in Nederland te krijgen is?
Momentel zijn verse vijgen lekker cheap dus zou ik die gewoon nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord.
Van de zomer was ik in Italië en daar heb ik een soort van vijgenjam/compote gegeten, een keer met salami en een keer met pittige kaas. Ik vond dat spul echt superlekker en ik heb dus wel een potje meegebracht voor thuis, maar dat raakt natuurlijk ook een keer op. Weet iemand of dat spul ook hier in Nederland te krijgen is?
Verse vijgen met port uit de ovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Momentel zijn verse vijgen lekker cheap dus zou ik die gewoon nemen.
Ingredienten:quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:09 schreef Martijn_77 het volgende:
@rashudo. Heb je het recept ook voor ook voor mij?
Er zou eigenlijk blanke kalfsbouillon door moeten, maar ik heb het gedaan met kippenbouillon uit een blokjequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat voor bouillion heb je gebruikt om hem aan te lengen?
En voor hoeveel personen is dit recept ongeveer?
Mmm, zeker een recept om deze winter een keer te proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef rashudo het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk blanke kalfsbouillon door moeten, maar ik heb het gedaan met kippenbouillon uit een blokjeHad geen tijd om nog even een uitgebreide bouillon te laten trekken hehe.
Ik zou zeggen voor 4 personen, je haalt er ongeveer 4/5 kommen uit.
Ik hoop dat je het lekker vind anders is het straks mijn schuldquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mmm, zeker een recept om deze winter een keer te proberen.
S'winters eten we hier in het weekend regelmatig soep.![]()
Dat zal toch wel mee vallen denk ik. Ik ga er gewoon vanuit dat ie goed smaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het lekker vind anders is het straks mijn schuld
Dat had ik ook wel aan jou kunnen vragen Chielus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:55 schreef Chielus het volgende:
Euc, leef je nog?....
ik werk nog steeds teveel in de Horeca voor een bijbaantje. Maar ja Geld maakt toch best gelukkig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel aan jou kunnen vragen Chielus!![]()
@Euc Mooi om te horen dat je het o naar je zin hebt op je stage. Ik kom donderdag weer in langs Weert enzo.
Idd, geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maken ze wel geldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik werk nog steeds teveel in de Horeca voor een bijbaantje. Maar ja Geld maakt toch best gelukkig.
Ik heb die film in de sneak gezien.. was inderdaad wel grappig maar meer ook niet. Het lijkt net alsof de wereld volzit met knappe gewillige meisjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Euc- het volgende:
Zo, net The Long Weekend gekeken, op zich wel grappig enzo, maar om nou echt te zeggen wauw gaat me iets te ver
Nog iemand op?
8 uur op je reet zitten wordt je vooral mentaal moe van. En dat is net een tikkie erger dan fysiek moe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:50 schreef rashudo het volgende:
12,5 uur..![]()
vind 8 uur op m'n reet zitten al zwaar
Pcies. En mentaal moe worden geeft ook geen voldoening. Alleen maar anti-voldoeningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef Euc- het volgende:
Daarbij kan je aan fysiek moe wennen, mentaal moe niet
Dat is wel snel verdiend!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef Euc- het volgende:
Maar verdient wel 6,50 netto per uur, dus zeg een 12,5 uur per dag (onbetaalde pauze etc), 12,5 x 4 = 50
50 x 6.50 = 325,=
Ik wou eigenlijk helemaal niet kijken, maar het moest op blijven staan. Van mijn moeder nota bene!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Schakelde in in de 70e minuut. 0-0. Gelijk afgezet
I'm doomedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies. En mentaal moe worden geeft ook geen voldoening. Alleen maar anti-voldoening
Valt wel mee..je moet gewoon wat actiefs gaan doen. Iets wat lichamelijk inspannend is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |