Ik hoop dat je het lekker vind anders is het straks mijn schuldquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mmm, zeker een recept om deze winter een keer te proberen.
S'winters eten we hier in het weekend regelmatig soep.![]()
Dat zal toch wel mee vallen denk ik. Ik ga er gewoon vanuit dat ie goed smaakt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:42 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het lekker vind anders is het straks mijn schuld
Dat had ik ook wel aan jou kunnen vragen Chielus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:55 schreef Chielus het volgende:
Euc, leef je nog?....
ik werk nog steeds teveel in de Horeca voor een bijbaantje. Maar ja Geld maakt toch best gelukkig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel aan jou kunnen vragen Chielus!![]()
@Euc Mooi om te horen dat je het o naar je zin hebt op je stage. Ik kom donderdag weer in langs Weert enzo.
Idd, geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maken ze wel geldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik werk nog steeds teveel in de Horeca voor een bijbaantje. Maar ja Geld maakt toch best gelukkig.
Ik heb die film in de sneak gezien.. was inderdaad wel grappig maar meer ook niet. Het lijkt net alsof de wereld volzit met knappe gewillige meisjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:48 schreef Euc- het volgende:
Zo, net The Long Weekend gekeken, op zich wel grappig enzo, maar om nou echt te zeggen wauw gaat me iets te ver
Nog iemand op?
8 uur op je reet zitten wordt je vooral mentaal moe van. En dat is net een tikkie erger dan fysiek moe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:50 schreef rashudo het volgende:
12,5 uur..![]()
vind 8 uur op m'n reet zitten al zwaar
Pcies. En mentaal moe worden geeft ook geen voldoening. Alleen maar anti-voldoeningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:17 schreef Euc- het volgende:
Daarbij kan je aan fysiek moe wennen, mentaal moe niet
Dat is wel snel verdiend!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:28 schreef Euc- het volgende:
Maar verdient wel 6,50 netto per uur, dus zeg een 12,5 uur per dag (onbetaalde pauze etc), 12,5 x 4 = 50
50 x 6.50 = 325,=
Ik wou eigenlijk helemaal niet kijken, maar het moest op blijven staan. Van mijn moeder nota bene!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
Schakelde in in de 70e minuut. 0-0. Gelijk afgezet
I'm doomedquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies. En mentaal moe worden geeft ook geen voldoening. Alleen maar anti-voldoening
Valt wel mee..je moet gewoon wat actiefs gaan doen. Iets wat lichamelijk inspannend is.quote:
Heb de hele wedstrijd niet gezien en niks gemist zo te horenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk helemaal niet kijken, maar het moest op blijven staan. Van mijn moeder nota bene!
Dan kijk ik liever voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb de hele wedstrijd niet gezien en niks gemist zo te horen![]()
We zijn naar Howard Komproe geweest in De Leest
Hij was erg goed!quote:
Eee tukke uit Almelo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Euc- het volgende:
Maar die tukker is ook goed hoor, ben alleen zijn naam ff kwijt
Het is pas grappig als finkers het zegt..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef Euc- het volgende:
ik volg je niet..
Idd, dat is een heel goed stuk!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:07 schreef Euc- het volgende:
Ja! Heman Finkers, heb een dvd van hem, uhm hoe heet die nou..
Gaat iig over dat hij op die berg bij het drie landenpunt zit, echt mega vet!
Die heb ik in het theater gezien.. erg goed, maar toch vond ik het nog één van zijn mindere programma's. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, dat is een heel goed stuk!!
Ik vind het ook erg raar maar daarom ga ik het ook een keer proberen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die ontbijtkoek wel raar maar ik zie het vaker voorbij komen in recepten
Heb het ook al een keer voorbij zien komen in een recept voor Hacheequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 04:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die ontbijtkoek wel raar maar ik zie het vaker voorbij komen in recepten
Heb ooit een kaasplankje met port siroop op en dat maakte ze ook door Port in te koken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef rashudo het volgende:
Weet je waar ik nou weer achter kwam.. als je port inkookt, word het wel erg zoet
Een spel?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef Annemiek78 het volgende:
Verder hebben we bij vrienden daarna nog wat gedronken en een spel Kolonisten van Catan
Sorry, het was twee uur vannacht.. Dat laatste potje heb ik niet helemaal wakker mee gekregen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een spel?
Volgens mij waren het er twee!!
Want ik heb er namelijk ook eentje gewonnen!!![]()
niet alleen jij!!
Het leukste is nog met 6 man en dan steden en ridders en zeevaarders. Paar flessen wijn er bij een wat zoutjes en veel plezier!!quote:
Die uitbreidingen maken het spel nog veel leukerquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:37 schreef rashudo het volgende:
Dan moet ik toch maar eens die uitbreidingen kopen.. heb het alleen nog "vanilla" gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |